Zegt de bakker vandaag tegen mij omdat de baby aan t huilen was: Wil hij misschien een kapje? (en hij meende het serieus!) Hij is net 4 weken! Hahahaha,goed he? Sommige mannen....
Whahahah... Wij hadden t toen bij de wok. Kereltje was 3 maanden oud.. vroegen ze of hij mee at? ja tuurlijk.. hehe
hier ook wel is gehad maar dan op het terras. alicia was allemaal een het huilen (heb je wel is z'n dag) en komt de man vanachter de bar uit met een koffie koekje voor de kleine. ze was toen iets van 4 maanden. ook zijn er wel is vrienden van me vriend "en kan ze al praten" of "loopt ze al"toen was ze een maand of 6
Geweldig! Ik ging mn pup laten enten en mn vriend moest ineens overwerken dus Lisa moest mee en die zat in dr maxicosi (dus goed zichtbaar ) Vraagt die DA of het goed ging zo samen, dus ik "ja ze reageren bijna niet op elkaar" DA: "Ook niet als ze kruipt?" Het arme kind was toen 7 weken oud En het is nog een kleintje ook, mag toch hopen dat ie van beesten meer verstand heeft
Mijn schoonvader gaf Sascha laatst een vork om mee te spelen. ik heb daar nog nooit zo hard nee geroepen, de man schrok ervan
Mijn vader is er ook zoéén, paar maanden geleden hield ie zijn mok koffie voor haar, vond ie leuk om te zien hoe ze ernaar grijpt. En ons meisje is snel dan, zeer snel....k was nog net op tijd en heb een paar niet zo aardige dingen tegen m gezegd
Dat is niet alleen onnozel, dat is inderdaad ook nog gevaarlijk! Zou ook kwaad zijn. Het plakje worst heb ik ook eens aangeboden gekregen voor haar. Of mensen die haar weet ik hoe jong een beker roosvicee ofzo wilden geven op bezoek.
Toen mijn zoontje een maand of 3 was, moest hij ook eens erg huilen toen ik bij mijn opa en oma was. Vroeg mijn opa ineens: Wil hij misschien een banaan of zo?! Mijn oma en ik kwamen niet meer bij van het lachen (en het arme mensie begint zo dement als wat te worden, maar dit begreep ze nog wel!)
Mannen.... Ze bedoelen het allemaal goed moet je maar denken. Zolang je erbij bent.... Lekker om lachen... Dat is ook 1 van de redenen dat ik Katja nog niet een dagje bij m'n vader breng... Hij WEET het simpelweg niet... Hij wil het zooooo graag, maar begrijpt ook wel dat het nog niet kan.
klein vraagje... wat WEET hij gewoon niet ? jij bent toch ook zo klein geweest ? ik zeg dit niet om aan te vallen hoor, maar ik vind t een beetje raar klinken.