Hallo, ik lees al een hele tijd mee op dit forum maar nog nooit een berichtje geplaatst.... Heb nu een beetje advies nodig. Mijn dochter is nu bijna 7 maand. Vandaag heeft ze verschillende poepluiers gehad, heel dunne ontlasting en rode plekjes op d´r billen. Ook grijpt ze steeds naar haar oortjes, ze heeft verder geen verhoging of zo. Zou het zijn dat haar tandjes doorkomen? Alvast bedankt! Leonie Verder is ze normaal heel vrolijk, alleen de laatste paar dagen is ze ´s avonds wat jengelig.
Dat kan heel goed ja, als je in dr mondje voelt, voel je dan echt n bobbeltje of zo? Kwijlt ze ook meer? Kan ook n oorontsteking zijn?
kwijlen doet ze al een hele tijd, voel nog geen bobbels. Ik dacht ook aan oorontsteking, maar dat is het volgens mij niet.
Heb niet zolang geleden bijna hetzelfde meegemaakt met ons kindje. Volgensmij zijn het toch echt de tandjes die doorkomen. Onze dochter had precies hetzelfde, dunne ontlasting en dat 2 weken lang en rode billen (komt voor bij sommige kindjes, de billen worden dan iets gevoeliger), kon ook geen bobbels voelen. Naar oortjes grijpen, had ze niet. Ze was ook heel vrolijk zoals altijd, alleen kreeg zij daarna toch nog koorts. Maar na 2 dagen was dat over. Toen was het over, uiteindelijk heeft het toch geduurd voordat de tandjes goed te zien waren.
dank voor de reacties. ik vermoed dat de tandjes nu toch wel komen, haar tandvlees is wat meer opgezet nu. Zal wel niet meer lang duren.