goedemorgen allemaaaaaall.. ik heb gsiteren een babyboek gekocht. raad eens hoeveel ik van je hou, ik vind het echt heeel erg leuk dat boekje. nu stond er een vraagje in van. als ik een meisje was zou ik.... heten als ik een jongen was zou ik ..... heten. vraag me af hoe jullie je kindje zouden noemen als het geslacht anders was dan het nu is. (begrijp het ook wel als jullie het niet willen verklappen hoor..i.v.m meelezers ofzo die dan meteen het geslacht van jullie kindje weten) Nou als mijn baby een meisje zou zijn zou ze Noëlle heten. een tweede naam wisten we nog niet want kort daarna bleek het een jongetje te zijn. en zijn naaamm.... dat zeg ik nog niet
we hebben een dochter die Sera heet en ze zou Tristan geheten hebben als ze een jongen was geweest. nu krijgen we een jongen!hij gaat Thijs heten.als hij een meisje had geweest dan was het Julia geworden. in het geval van onze dochter had mijn man het al in kannen en kruiken.daar was niet meer aan te knutselen.en dit keer had hij gelijk een meisjesnaam,maar dat een jongen en dus een jongensnaam ook tot de mogelijkheden zou horen dat ging er niet in. totdat hij hoorde dat we een jongen kregen.zo trots als een pauw!! en sindsdien houd hij het niet meer voor zich.dat was met de eerste wel! toen kon hij zo goed z'n mond houden!
wij hebben een dochter van 4 lindsey en als ze een jongen had geweest dan had ze Yustin geheten.... en sinds 17 dagen ben ik ook nog eens de trotse mama van een zoon....die Yustin heet en als hij een meisje had geweest dan had hij Jaydee geheten
Eva had......geheten. Zeg ik dus nog ff niet, want zo gaat kleine man heten. Als die toch een meisje blijkt te zijn,wordt het Fenna
Jesper had Jasmijn geheten. Nu ben ik als het goed is zwanger van een meisje, die naam houden wen nog even geheim, maar als het een jongetje blijkt te zijn wordt het waarschijnlijk thomas of lucas.
Als ik een jongen had gekregen wilde ik hem Onur noemen. Maar die naam stond absoluut niet vast. Een meisjesnaam heb ik al voor mijn kleine meid. Een Turkse meisjesnaam waarvan IEDEREEN weet wat de betekenis is
Als het een meisje zou zijn geweest zou ze romaissa heten maar het word een jongetje en die naam zeg ik nog even niet.
ons meisje heet yasmine en moet eerlijk wezen dat we geen jongens naam hadden toen. dus heb dr ook niks van in dr boekie staan hihi.
mmm, een jongensnaam vonden we makkelijker te kiezen dan een meisjesnaam en daar het een jongentje wordt hebben we gekozen voor de naam Seth een meisje zou eerder in de trant van Yuna ofzo geweest zijn xxx
Ruben had Myrthe geheten. En als deze beeb een meisje was geweest dan was het Myrthe of Tirza geworden, daar waren we nog niet helemaal over uit. Hoe deze beeb gaat heten verklap ik nog even niet. Waarschijnlijk krijgt hij wel als 2e naam de naam van mijn overleden vader Hendrik.
Ons meisje had Vera geheten. En we waren er zo zeker van dat we een meisje zouden krijgen dat we gewoon niet op het idee waren gekomen dat we ook een jongensnaam nodig hadden. Maar met de 20-weken echo bleek ons kindje onmiskenbaar voorzien te zijn van een piemeltje, en voor een jongetje vonden we Vera toch wat minder geschikt. Gelukkig stond er in de top 200 van vorig jaar een mooie naam die we goed bij ons en bij ons jochie vonden passen. Maar die naam houden we nog even voor ons.
Als onze jongen een meisje was geweest, was het Alanah. Maar hij heeft echt alles erop en eraan, wat het nu is verklappen we nog niet
Als de onze een ....... was dan had hij/zij ...... geheten. Haha lekker duidelijk he? Ik houd het nog even geheim ivm meelezers. Maar leuk he zo'n babyboek? Ik heb er vanmorgen één gekocht bij de Prénatal. Kan niet wachten om hem in te gaan vullen
Wij hebben dat boekje bij onze eerste ook gekregen, erg leuk inderdaad! Leuk ook voor het kindje om dit soort dingen later terug te lezen. De meisjesnaam voor Ruben dingt nu weer mee voor ons kuikentje....hahah
Onze meid heet Moyra. Als het aan mij had gelegen had ze Liz geheten, maar met een oma Liza en een nichtje Eliza was dat niet zo heel handig... Maar samen een naam vinden, aaah. Manlief wilde Joachim of Gwennevere. Vindt ie mooi... Uiteindelijk past Moyra wel heel goed!! Als onze jongen een meisje was geweest hadden we hem (haar) waarschijnlijk Reza genoemd. Reza kan ook voor een jongen, maar er staat alk een naam vast. Begint trouwens ook met een R.
Ik heb precies hetzelfde boek voor mijn dochtertje (ze is nu 21 maanden) en ik heb dat niet ingevuld, omdat we de naam misschien voor een 2e wilden gebruiken! Nu twijfelen we aan die naam, dus zou ik het alsnog kunnen doen...maar toch......ik zou eht lekker open laten als je eht niet wilt verklappen!