Hihi, nee ik bedoel het ook niet als opdringen. Ik leg sowieso veel leesvoer op de WC en dus ook folders en boeken over zwangerschap. Die had ik in eerste instantie voor mezelf neergelegd (ik lees ook graag op de WC ), maar zodoende las hij ze ook.
owww sorry meis.. dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen. neem me niet kwaliijk. ik lees ook graag op de wc..eenheel stom maar mn voorkeur gaat vooral uit naar uhuummm..de allerhande
Hier omgekeerd, mijn man leest er meer over dan ikzelf....maar hij is wat dat aangaat altijd een aparte geweest hij heeft zn vrouwelijke kant goed ontwikkeld zeg ik altijd maar haha
Ik had voor mijn vriend een boekje over vader worden gekocht, en nog een grappige variant ook. Hij is op pagina 10. Ons zoontje is 9 maanden....
hahahahhaahaaa ik had in het begin van mijn zwangerschap ook zo een soort boekje voo rmijn vriend gekocht..tjah ik dacht een leuk kadootje te geven maaar met heeeeeeel erg veelmoeite heeft ie toegegeven dat hij dat boekje niet zal lezen. die kop van em op dat moment echt net een klein jongetje aawwh hahaha kon niet boos op em worden dus toen hebben we het maar weer terug gebracht.
Ik heb mijn vriend al lang voor de zwangerschap het boekje "Babymanagement voor mannen" kado gedaan. Schot in de roos! Is heerlijk humoristisch geschreven, lekker droog en hij heeft het allang uit. Moest er ook erg om lachen en zal het de komende maanden ws nog wel eens teruglezen. Verder heb ik 2 algemene zwangerschapsboeken gekregen van mijn schoonzusje, waarin de zws week voor week beschreven staat. Soms laat ik hem zo eens wat lezen, soms pakt ie het zelf en kijkt ie er even in. Ik vind het prima! Hij moet maar lekker op z'n eigen tempo lezen en 'leren' over ons kind. Doet ie het niet, dan is het ook goed (zolang ie maar niet tijdens de bevalling aan me gaat vragen wat er eigenlijk allemaal gebeurd en wat ie eigenlijk allemaal moet doen!!!)
ik heb mijn vriend met valentijns dag een boekje gegeven.. ik weet de titel even niet meer.. maar er stonden allerlei tips in om een leuke vader te zijn/worden.. dat boekje heeft hij wel helemaal doorgelezen.. maar voor de rest leest hij ook echt helemaal niets... maarjah ik denk dat mannen gewoon iets nuchterder zijn dan ons.. en heus wel weten dat het goed komt.. dat ze het wel allemaal weten en dus niets hoeven te lezen