Ik weet niet of jullie dat weten maar als mannen positief testen op hcg er grote kans is op een tumor, kanker dus, teelbalkanker enz... Ik heb het onlangs gehoord in de media, ik ben van plan mijn mannetje een testje te laten doen. Wat denken jullie hiervan? Geloven jullie het of niet?
Wel handig als er een betrouwbare bron bij geplaatst wordt. Sommige testen geven zelfs positief aan met kraanwater, dus over betrouwbaarheid gesproken.. Edit. Heeft je man nu ergens last van dan, omdat je hem een test wil laten doen. En wat vindt hij hier zelf van eigenlijk.
Tja, het is zeker mogelijk, maar of het in de urine te vinden is of in het bloed. Teelbalkanker bij wielrenner
Dit is bij vrouwen ook zo. Ook zij kunnen positief testen en niet zwanger zijn maar bepaalde tumoren hebben die hcg afgeven. Komt wel zeer zelden voor maar gebeurd.
Nieuws van vandaag zie ik, zelf geen nieuws gezien vandaag. Weer wat geleerd... Maar in zn urine dus Tienkamper Thomas Van der Plaetsen heeft teelbalkanker | Losse Veter