Die winkelt mee. Als we met z'n vieren gaan, dan wil hij nog wel eens met de kinderen buiten blijven. Maar het liefst winkel ik gewoon helemaal alleen of met een vriendin als de kinderen op school zijn en man op het werk Heerlijk, ongestoord shoppen.
Mijn man is misschien nog wel gekker van shoppen dan ik dus herken het gelukkig niet 😁 mijn vader staat wel altijd buiten haha verschrikkelijk
Hij gaat mee naar binnen, maar ik ben ook niet zo dol op winkelen dus het duurt gelukkig nooit zo lang.
Ik hou niet van shoppen, verschrikkelijk dat gedrang. Hij ook niet, dus we gaan alleen als we echt iets nodig hebben en dan weten we dus ook waar we voor gaan. Voor de kinderen ligt het eraan voor welke ivm het leeftijd verschil. 14/6/1 De jongsten doen we wel vaak samen, de oudste ga ik meestal mee en maken we er een dagje van.
Die van mij gaat gewoon mee, maar mijn vader blijft idd ook buiten staan. Als t super drukke winkels zijn zoals de primark en we zijn met mn ouders shoppen (mn pa is dan de enige met een auto dus onze chauffeur) dan staat die graag met mijn dochter buiten beetje te spelen. Maar alleen als t lekker weer is hoor!
Ik ga al bijna nooit shoppen ivm aanhang. En samen gaan we denk ik 1 keer per jaar. Dan splitsen we en neemt hij een kind mee en ik de rest. Heb namelijk ook geen zin om een uur in de aktie sport te moeten hangen.
wisselt hier, ene keer gaat hij wel mee naar binnen, andere keer gaat hij buiten wachten met 1 of 2 kind(eren) en andere keer gaat hij door naar een andere winkel
Mijne loopt mee...Vlak achter me... waardoor hij iedere keer als ik stil sta om iets te bekijken tegen me aan knalt. En laatst vroeg ik zijn mening toen ik iets ging passen kreeg ik te horen dat de broek wel leuk was maar het truitje niet. Op zich niks mis mee alleen had ik die broek al de hele dag aan Dus voortaan toch maar alleen shoppen!
Ik ben meestal de gene die staat te wachten tot hij eindelijk is een keer klaar is xD. Ben wel zo slim om binnen te wachten en achter hem aan te lopen.
Mn man neem ik nooit mee als ik ga shoppen.. En als hij meegaat is de shopdag alleen voor hem en dan alleen het hoognodige qua winkels... (Hij shopt liever via internet dan moeten passen in de winkel)
Je denkt toch niet serieus dat ik mijn man mee neem als ik ga shoppen?! Ik wil het graag leuk hebben als ik ga shoppen en dat gaat echt niet gebeuren als hij met een gezicht als een oorwurm achter me aan loopt. Bovendien durf ik dan amper geld uit te geven, omdat hij bij elk geldbedrag vraagt of we dat wel nodig hebben, of zucht om subtiel te laten weten dat hij dat wel erg veel geld vindt.
Mijn man gaat altijd gezellig mee. Helpt kleding uitzoeken, pakt maatjes groter of kleiner en betaald ook nog eens. Erg goede hulp! Behalve als er een kinderafdeling is. Dan sta ik nog wel eens vanuit het pashokje te roepen naar de plek waar mijn man stond. Is hij alvast voor onze zoon aan het neuzen
Mijn man gaat gewoon mee de winkel in.... Wanneer het een winkel is die hem wel aanstaat, zit hij maar te treuzelen en alles op zijn gemak uitgebreid te bekijken en vraag ik hem wel 10x of hij nou eindelijk eens klaar is.... Wanneer we in een winkel zijn die hem niet zo aanstaat gaat hij ergens midden in de winkel verveeld om zich staan kijken. Daarvan krijg ik vervolgens de zenuwen en dus doe ik alle inkopen dan zo snel als ik kan. Nee, winkelen met mijn man is niet bepaald gezellig