Mannen die voor de winkel staan te wachten op hun vrouw/vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Jezus zit in de verkeerde topic. Hoe haal ik me foto weg

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn man gaat meestal naar de mannen afdeling en als die er niet is staat hij naar zijn mobiel te staren naast mij.
    Soms staan we allebei zelfs in een andere winkel! :D
    Het gaat alleen met kleding zo, in andere winkels zijn we altijd samen aan het neuzen.

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hij staat alleen buiten te wachten bij de primark. Verder shopt ie altijd gezellig mee en geeft z'n mening of iets mooi is of niet. En draagt ook wel eens iets aan. Oftewel ik ben zeer gezegend met mijn vriend.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Andy gaat gewoon met mij mee en ik met hem. We zijn beide gek op shoppen 😊 En ik vind het fijn om zijn mening te horen over kleding oid. Ok in een lingeriewinkel voelt hij zich wat ongemakkelijk maar echt niet dat hij buiten blijft staan.. Ziet er altijd zo sneu uit haha 😁

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha ja dat is nog erger dan mee naar binnen gaan:D
    Maar wat ik me afvraag waarom voelen mannen zich ongemakkelijk in een lingeriewinkel? Omdat iedereen weet dat mannen opgewonden raken van lingerie ofzo?

Mijn vriend interesseert dat echt niks hahah die gaat gezellig mee en zegt nog wat hij mooi voor me vind ook:D
    Vind het altijd zo'n hilarisch gezicht als die mannen daar dan staan met een rooie kope hahaha. Moet er altijd even om gniffelen:):D

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik neem mijn man niet mee als ik voor kleding ga shoppen. Als we wel een keer met het gezin naar de stad gaan en ik loop toch een kledingzaak in, omdat ik iets leuks in de etalage heb gezien, dan loopt hij mee of hij gaat naar een andere winkel, waarna we elkaar weer ergens treffen.

Waarom neem je je man mee als je gaat shoppen? Is toch niet gezellig (voor hem) als hij de helft van de tijd buiten staat te wachten? Zonde van zijn tijd ook.

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Toen ik nog wel eens mijn man meenam ging ik naar winkels met een zitje. Tegenwoordig winkel ik liever alleen. Ik winkel veel doelgerichter. Wel kan ik heel goed mijn oudste zoon meenemen. Die is heel eerlijk, maar wel lief en komt zelfs al met leuke combi's aan. De kleren voor de bruiloft van mijn broer heeft mijn zoon uitgezocht.
    Ik vermoed trouwens dat de jongste wat dit betreft op zijn vader gaat lijken. Ik gok dat ik over 10 jaar met de oudste kleren voor het hele gezin uitzoek ;)

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik laat mijn man lekker thuis bij de kinderen :D

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Toen ik hoog-zwanger was bleef hij wel bij mij.

Als we boodschappen doen in een supermarkt ook.

Kledingzaak niet.

Babyzaak dwing ik hem bij mij te blijven(haha).

Bouwmarkt moet hij mij dwingen bij hem te blijven.

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ja precies, alleen ik snap die mannen niet. Waarom wil je dan mee als je buiten gaat staan.

En idd zie vaker mannen buiten een lingeriewinkel staan dan bijv. een schoenenzaak. Ik vind buiten een lingeriewinkel gaan staan wachten veel verdachter dan er naar binnen gaan. ;);)

11. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Heel herkenbaar. Of hij gaat vragen 'ben je bijna klaar', 'kunnen we weer verder' of 'daar heb je al gekeken'.;)

De mijne gaat trouwens niet vaak mee. Een uurtje winkelen lukt nog wel, maar dan is de koek op. Hij heeft ook een hekel om voor zichzelf te winkelen. Eens in de zoveel tijd koopt ie een hele zooi voor hem zelf en dan kan ie rustig 45 minuten staan passen. Ik koop af en toe wel eens wat online voor hem, dat vindt ie prima. Kan ie mooi thuis passen.;)

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die van mij shopt mee. Kijkt dan bij de herenkleding en als er niks van herenkleding is, kijkt hij met me mee.. haha.
    Al vind hij het niet zo'n leuke bezigheid

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hij gaat mee naar binnen. Hij weet dat ik meestal toch snel klaar ben. En qua kleren heeft ie een goede smaak vind ik, dus zn mening wil ik graag horen :p
    Wel draagt ie de tassen, hij vind dat ie dat hoort te doen als man. Vind ik onzin, maar goed. Ik probeer ook altijd de tassen aan te nemen zodra ik een plastic tas krijg, maar vaak weet ie t toch van me af te pakken zodat hij ermee loopt ipv ikke.

Maar ik snap die mannen ook niet hoor, die buiten blijven staan. Alsof ze thuis niets te zeggen hebben en mee MOETEN gaan shoppen :p

14. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Mijn man zou nog liever z'n benen afhakken dan mee te gaan shoppen :') gelukkig houd ik er zelf ook niet van. Doe mij maar online shoppen.

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    die van mij vind het leuk,meestal ben ik snel klaar of kan niets vinden en dan is hij nog druk aan het neuzen,ook in een lingeriezaak helpt hij graag uitzoeken;)

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    geen van beide, die blijft lekker thuis!! :p met zoonlief... en nummer twee word weer een zoon... dus ik winkel wel met mijn moeder of vriendinnen!! hahahaha, manlief gaat 2 x pe rjaar mee, als we voor HEM om spijkerbroeken en/of schoenen moeten... de rest bestel ik voor hem online ;) ik begin niet aan dat geerger van samen winkelen!

17. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Idem.

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Meestal sta ik buiten, ik hou niet van shoppen :D

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

We vinden shoppen beiden niet leuk.. Dus echt gericht. Erin en eruit. Hij gaat wel mee als ik moet maar vaak doe ik dat even alleen. En voor hem gaat we hooguit 1 keer per jaar samen. Voor de rest neem ik wat mee als ik iets zie..

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hier ook beiden geen shoppers, alleen gericht. We wonen toch in de stad dus vooral praktisch.

Verder vind ik het een afknapper, een vent die buiten op z'n vrouw staat te wachten. Ga iets nuttigs doen denk ik dan, samen boodschappen doen vind ik al net zo truttig.

Deel Deze Pagina