Wij doen shoppen ook samen 1 keer in het jaar in de vakantie tijd flink [door we nodig hadden we zijn aan het afvallen] Verder gericht kijken is er wat is het mooi nemen we het mee , anders zo de winkel weer uit. En dat is vaak met alles zo , we weten wat we we willen van te voren . Ook de gewone boodschappen doen we samen ook gericht .
Mijn man gaat mee. Maar ik ben hierin geen echte vrouw. Ik heb zelf een hekel aan winkelen en vooral kledingwinkels. Xenos, kook winkels etc vind ik wel leuk. Mijn man gaat daarom wel mee naar binnen, die vind d a t ook wel leuk.
Ligt eraan hoe dat boodschappen doen gaat vind ik. Als een van de twee er achteraan sjokt ben ik het met je eens. Wij doen samen actief boodschappen, dan zijn we 2x zo snel als alleen. Dan vind ik het niet truttig
Mijn man gaat soms wel eens buiten staan, maar dat is meer omdat de kinderen er meestal bij zijn (ik haat winkelen dus ga alleen als het echt nodig is, hooguit 2x per jaar) en dat is in een drukke winkel wel eens lastig. Anders wacht hij gewoon ergens in de winkel zelf. Vind het lastig als hij steeds aan me blijft plakken in de winkel, want hij weet toch niet wat ik allemaal nodig heb en waar ik moet zijn, dan loopt hij me alleen maar voor de voeten.
Hier gaat manlief gelukkig gezellig mee shoppen. Mijn vader staat en stond wel altijd buiten te wachten en een sigaretje te roken, vond ik altijd zo vervelend!
Ik shop voornamelijk online, of gericht. Ben net een vent wat dat betreft, heb nooit gesnapt wat daar nou leuk aan is. Boodschappen doe ik zelf, anders ben ik 2 keer zo duur uit. Mijn vader die zet m'n moeder altijd af en haalde haar weer op als ze klaar is haha. Uiteraard koopt mijn moeder zijn kleding.
Wij gaan zelden samen shoppen. En als we samen gaan is het voor hem of de kinderen. Hij shopt niet graag en ik neem graag mijn tijd als ik voor mezelf wat nodig heb. Werkt prima bij ons!
Hier zijn de rollen omgedraaid hahaha Manlief is aan het shoppen en ik sta buiten te wachten. Ik haat shoppen. Ik shop dan ook liever gewoon via internet
Haha, wat belachelijk! Blijf dan inderdaad lekker thuis! Mijn vriend vind het heerlijk, die gaat gewoon mee, hij loopt soms zelf door de winkel en komt dan met jurkjes aangelopen die hij leuk vindt voor me. Hij weet precies wat ik leuk vind en wat me staat. Super handig! Soms spot hij dingen die ik net had gemist. Heb nu nieuwe schoenen en een mooie crop-top van die nieuwe H&M in Rotterdam (grooottt en gaaf!!) omdat hij er mee aan kwam. Ben er helemaal blij mee. I feel very lucky
Af en toe loopt hij met me mee door de winkel, maar als het te lang duurt, gaat hij alvast naar buiten of naar een andere winke. Prima
Mijn man is zo snugger om niet mee te gaan. Nu hou ik al niet van winkelen dus dat scheelt maar wil mijn man het ook niet aandoen.
Mijn man is te vaak geconfronteerd met oma's die in doodleuk uit een pashokje kwamen aanwandelen om een grotere/kleinere maat bh te zoeken in de rekken
Ik shop eigenlijk bijna altijd online. Ik hou niet zo van shoppen. maar als we gaan shoppen dan gaat hij of mee en dan helpt hij me en ik help hem dan ook en anders dan gaat hij naar een andere winkel en dan spreken we af onze mobiel goed in de gaten te houden, zodat we elkaar altijd weer weten te vinden.
Ik kwam 'vroeger' in een goede lingeriezaak waar de eigenaresse gewoon haar shirt omhoog trokken te laten zien hoe de bh die je wou passen bijhaar zat. Dat is voor mannen natuurlijk niet te doen.
Mijn man mag niet eens mee! Hij blijft maar lekker thuis met de jongens of gaat met ze eropuit (meestal naar zijn ouders), maar ik kan echt alleen maar winkelen in mijn ééntje.
Ik heb zo'n man, heeeeel af en toe gaat ie mee shoppen om mij een plezier te doen, om zich vervolgens na de eerste winkel weer te herinneren waarom hij er zo'n hekel aan heeft en de rest vd winkels 1 minuut mee naar binnen gaat en de rest vd tijd buiten blijft. Is voor mij de lol er alweer af. Zelfs shoppen voor dochterlief zijn we samen niet goed in, doet ie zn best om iets leuks uit te kiezen en dan keur ik het weer af, arme man ook eigenlijk. Voor zichzelf shoppen kan ie dan weer wel, hij kiest 1 winkel en koopt daar alles, geen bal aan.
Mijn man gaat gewoon mee de winkel in. Vind het altijd zo een onzin als die mannen buiten staan te wachten? Als hij mee de stad in gaat dan dus ook mee de winkel in. Kan wel zijn dat hij bij een bepaald rek of op een bepaalde plek blijft wachten. De enige keer dat hij wel echt buiten blijft wachten is als de kleine super vervelend is.