Ik was eens benieuwd jullie mannen hebben ook vast van die rare mannen dingetjes. B.v vieze sokken op een prop in de was. Wie heeft er nog meer rare mannen dingetjes.
ow dan moet ik even hard nadenken..de mijne is juist van alles gelijk opruimen en netjes achterlaten. ow ja.. hij heeft er een handje van om een banaan te eten en dan de schil op tafel ofzo te leggen ( denkt hij dat die schil vanzelf naar de vuilnisbak wandeld?) Ik ga even hard nadenken en als ik meer verzin plaats ik het even. xxx
Ja natuurlijk hebben wij"vrouwen" ook onze dingetjes. Maar ik vond het gewoon grappig om te weten van die typische mannen dingen.
Bv de volle wasmand mee naar bovennemen die al onder aan trap staat als hij toch naar boven moet. zal hij er gewoon over heen stappen en bijna zijn nek breken. hihi
Oké komt ie dan hoor: - Broek, onderbroek uitdoen en daar ergens zijn sokken in verstoppen... - Afwas op het aanrecht zetten...zet het dan gelijk in de afwasmachine... - Hoopjes vuile was in de slaapkamer laten slingeren...of in de badkamer...leg het dan in de wasmand... - Bijna altijd zeuren over het avondeten...kook dan zelf...nee dat hoeft dan ook weer niet... Dit was het wel even haha, liefs, misspuma
hij gooit alles in de prullenbak behalve als een pak vruchtensap leeg is. die zet hij op het aanrecht ik begrijp daar niks van
Mijn mannetje draagt vaak een t-shirt met daarover een langsleeve . Die trekt hij samen in 1 beweging uit en laat ze dan ook gewoon in elkaar zitten Ow ja , en eerst om het hardst roepen dat hij iets NIET wil om even later te roepen dat ie het wel wil , maar dan net ff iets beter/groter enz dan ik . Groetjes Joyce
Ik ben geloof ik zelf een man in zulk soort dingen. Laat m'n sokken ook in de slaapkamer slingeren. Zet lege pakken sap of lege flessen ook op de aanrecht i.p.v ze op te ruimen...
Hij verwijt zijn lief dat ze de pakken niet platmaakt...grrr...lekker belangerijk denk ik dan. Das ook zo'n vervelend trekje van mannen. Als wij iets zeggen dan zeuren we...maar als zij iets van je vragen is dat doodnormaal
Mijn vent zet altijd dingen terug in de koelkast en/of het keukenkastje als iets bijna op/leeg is. En hij spaart zijn werktruien op in de bus, en zaterdags maakt hij meestal zijn bus schoon en dan kan ik weer twee wassen gaan draaien.
@sam.... heb je ff Word echt af en toe gek van die kerel..... Zittie weer jij en je hormonen... *zucht*
Mijn man heeft ook wel van die dingetjes ja.. en ik ook! Maar over al die mannendingetjes lezen vind ik wel humor
Haha, op zich mag ik niet klagen maar ook de mijnes heeft er een paar: - bakjes van het vlees of zakjes van fruit op het aanrecht laten en er dan afval in gaan verzamelen - dingen eindeloos in de koelkast bewaren (ja hoor, ik check anders wel even of het groen is geworden...) - zijn bed uitstappen en dekens zo laten liggen - het zo belangrijk vinden van het schoonmaken van het aanrecht of de vloer dat mijn dochter weer een half uur later in bed ligt - enneh... die sokken! Maar verder is ie een huishoudwonder, lieve papa en leuke man!
O ja... en als hij ergens is geweest nooit eens de smeuige details onthouden, alleen maar van die stomme mannen-dingen (vraag hem in wat voor auto zijn vriend reed en hij weet het maar of het nou aan of uit is met zijn vriendin dat weet ie niet)!
Ja inderdaad! Heeft ie een avond met de mannen doorgebracht, komt ie thuis vraag ik of ze nog nieuws hadden, neeeeuh zegt mannetjelief.... volgende dag vriendin aan de lijn wiens mannetje er ook was....heeft ze kweenie hoeveel nieuwtjes...... mannetje niet aan gedacht om te zeggen.....