Mannen (dingetjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door sam, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

volgens mijn heb ik al die vrouwen en mannen dingetjes
    hij is juist diegene die achter mijn kont aan moet lopen :p haha

2. Niet meer actief

Van achteren besprongen worden als ik in de afwasmachine zet wat HIJ erop heeft gezet. (Zou hier opzet in het spel zijn?)

Winden laten in de auto?!

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    haha hier heb ik er ook zo eentje haha.

- sokken in een prop in de wasmand
    - zijn werk t-shirt en trui in elkaar in de wasmand

Hij is zo makkelijk :(

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    of nog erger: in bed en dan met de dekens gaan wapperen..... :(

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hier ook zo 1:

-Altijd alles vergeten, behalve nummerplaten, die kent hij van alle familie en vrienden uit zijn hoofd :(
    -Overal was laten slingeren behalve in de wasmand.
    -S'ochtends zeer luidruchtig opstaan en met deuren smijten, terwijl ik eindelijk weer eens de kans heb om uit te slapen.
    -Schoenen en riemen midden op de overloop laten slingeren terwijl ik s'nacht naar de wc moet.
    Enz enz enz

Maar ik hou wel van hem :D

6. Niet meer actief

Wat die kleding in elkaar betreft:

Doe alsof je het niet gezien hebt, en was 't op die manier, en hang 't ook zo in de kast.

Dan is 't snel afgelopen!

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Sokken overal neer gooien
    Schoenen laten slingeren in de huiskamer
    Zn Boxers in de badkamer laten als hij heeft gedouched.

Echt irritant...

But i still love him :)

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Alles klinkt zo herkenbaar........

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Hier ook, 8)

Ik ben de sloddervos en hij juist niet.

Wat hij dan weer heeft is ja zeggen en dan een half uur later ook pas doen.

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Die sokken! gek word ik ervan.... Hoevaak ik dat niet gezegd heb, altijd zitten ze weer op een prop in de was. En hij draagt ook nog vaak 2 paar over elkaar, dus zit ik altijd sokken uit elkaar te trekken.
    En heel af en toe, maakt ie de prop los maar zitten ze binnenstebuiten.. Hopeloos.
    Net als truien die in de was liggen met de mouwen lekker in elkaar gefrommeld. Ik heb nog meer werk aan alles uit elkaar trekken dan aan het wassen/opvouwen zelf.

Spullen verzamelen op het aanrecht. Niet een pak melk/yoghurt of whatever even leegmaken en weggooien, nee gewoon verzamelen en dan ruim ik het wel op.

WC rol altijd verkeerd om ophangen, met het losse velletje tegen de muur. Als hij al een rol ophangt. Meestal hangt het lege rolletje nog op, en zet ie de volle op het muurtje boven de wc. Met als gevolg dat ik een nieuwe pak van de stang en die ophang, en daarna pas erachter kom dat hij boven op de muur 1 neer heeft gezet. :rolleyes:

Als hij kookt, is de keuken 1 rotzooi....

Kleren verzamelen die hij aan heeft gehad op de slaapkamer. Die liggen dan overal overheen.
    Als ik dan ga wassen, vraag ik of hij alles wat gewassen moet worden in de wasmand wil gooien. Ok is goed. En als ik dan gewassen heb en de wasmanden leeg heb, zitten ze dezelfde dag weer vol. Dan heeft meneer pas echt opgeruimd :evil:

Brood. Gisteren toevallig weer. Hij maakt zich savonds een boterham, ik zeg: Is er genoeg brood over voor je werk, en voor MIJ als ik opsta? en niet een korst. Ja, er is nog genoeg. Ik sta op vanmorgen, en wat lag er nog: Juist, een korst.

Ik zal er eens op gaan letten want vind het ook wel grappig, als ik nog iets meemaak dan post ik het hier weer :D

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, dat doet die van mij ook :confused: en als het nou nergens naar zou ruiken, maar een gifbelt is er niks bij, mijn standaard opmerking is dan ook: "Ben je aan het rotten van binnen ofzo" :(

Hij laat ook altijd de lege verpakkingen in de kast staan. Denk ik: "Oh, de kat heeft nog eten" omdat ik het pak nog zie staan, is tie leeg! Arm poesje... :(.

Verder is hij heel lief hoor, doet netjes zijn rotzooi in de was. Beste remedie ooit: Gewoon niet wassen wat NIET in de wasmand zit, na een week of 4 is hij het helemaal zat en doet ie het echt wel... heel gemeen misschien, maar anders blijf ik achter zijn kont opruimen...

Maar als dit alles is... wat hebben we het dan toch getroffen he dames?

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Wat lijkt me dat vreselijk als je man dat doet, :(

13. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb de lsat niet van een man in huis te hebben :p
    Maar wel vervelend, die kousen toestanden en zo :(

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hier ook een ventje, die alle lege verpakkingen op het aanrecht neer zet, terwijl de prullenbak er precies onder staat...

Kleding wordt binnenstebuiten in de wasmand gegooid..

Hier blijft het lege wc rolletje ook altijd hangen..

En zo zijn er nog wel wat dingen, haha, maar het blijft een lief ventje!

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hahaha!

Hier komt 'ie:

- koffie drinken in de auto en dan elke keer zijn beker in de auto laten slingeren. Soms rollen er wel 3 over de vloer.

- spullen op het aanrecht zetten, i.p.v. in de wasmachine.

- toiletrollen van de haak afpakken en terugzetten op het reservoir van het toilet.

- van alles wat hij moet doen maakt hij lijstjes.

- kijkt nooit naar de datum van etenswaar in de koelkast, maar zodra hij denkt dat het niet goed meer is laat hij dat gewoon net zo lang liggen totdat ik het maar eens weggooi.

- de tandpastatube laat hij overal slingeren, behalve waar hij hoort te liggen. Dus ben ik vaak op zoek.

Er zijn genoeg dingen op te noemen, maar of dat typisch 'mannen' is....? Van mij zou je ook een behoorlijke lijst kunnen samenstellen!

-

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Een trui in de was gooien, met de mouwen binnenste buiten.
    Idem met de sokken, heb het al 100x gevraagd, ik krijg het er niet af.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sandra de wc rol en het brood heel herkenbaar,
    gelukkig heb ik dat van het brood afgeleerd.
    Wat is dat toch met die wc rollen? idd velletjes nd muur, zodat je bijna geen vel kunt pakken. ;)

18. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    als mijn kereltje (nou ja, kereltje, bijna 2 meter lang) zijn tanden poetst, poetst hij werkelijk de hele badkamer mee. de spiegel zit onder de spetters, het badkamerkleedje, de badkamervloer, het fonteintje en zelfs de badkamerdeur. en ondanks dat de glassex-doekjes naast het fonteintje liggen sta ik me elke week weer ongans te poetsen om de aangekoekte spetters te verwijderen. soms vind ik zelfs tandpastavlekken op de slaapkamervloer omdat ie dan weer eens met z'n sokken in de tandpastavlekken op het badkamerkleedje heb staan dansen en dat zo over de hele bovenverdieping verspreid.

maar ach......... ik mag toch eigenlijk niet zeuren want, HIJ DRAAIT IN IEDER GEVAL ALTIJD HET DOPJE OP DE TUBE!

19. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    O ja, verder is ie wel ontzettend energiebewust, let wel, TE BEWUST......... als ik ergens in huis bezig ben waar ik licht bij nodig heb en ik loop daar maar even 2 minuten bij weg, dan heeft meneer het licht alweer uitgedaan terwijl hij weet dat ik daar nog niet klaar ben.
    en ik kan hem maar niet aan zijn verstand peuteren dat de tl-lamp meer energie verbruikt bij het opstarten dan als ik hem gewoon laat branden.

pfffff..................zucht!

20. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou, alles wat jullie schrijven is heeeeeel herkenbaar :(

Maar ik heb er nog een paar:

* ontzettend veel wax/ gel etc... in zijn haren smeren. Het ligt dan werkelijk door de hele badkamer

* Nooit de douche uitspoelen, waardoor haren, schaamharen en de ongelooflijke hoeveelheid sop die hij gebruikt nog in de douchebak liggen

* Hij is altijd alles kwijt (autosleutels/ cd's/ gereedschap etc..) Ik weet meestal precies waar hij alles achter zijn kont uit de handen laat vallen

* Teennagels knippen in de gootsteen.. :confused: :confused:

* Eerst aankleden en dan pas de deodorant opspuiten..., nou dat heeft zin zeg!

Maar ach, ik heb heb net zo goed mijn rare dingetjes hoor en hij zegt er ook nooit wat van.

Deel Deze Pagina