Mannen (dingetjes)

Discussion in 'De lounge' started by sam, Feb 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    O BAH! Ja, dat doet die van mij ook! Echt zooooooooooooooooo vies!

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    hier moest ik errug om lachen.......is hij zo lenig dan? :)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hahaha, ja ik vraag me ook af hoe die mannen dat doen.....
    Mijn mannetje laat zijn teennagels altijd door mij knippen.

Groetjes Miep

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Er staan veel herkenbare dingen tussen, wat mijn mannetje dan ook nog doet is van de broeken die hij in de was gooit (meestal moet ik vragen of hij nog was heeft anders blijft de hele stapel op zijn bureaustoel liggen) voelt hij de zakken niet na. Gelukkig dat ik dat doe want ik vind er vaak nog van alles en nog wat in......

Laatst zelfs een schroevedraaier die ik ook niet had zien zitten (was een broek met zoooveel zakken) die is dus nu lekker schoon. En gelukkig heeft ie geen schade aangericht aan de andere kleren en de wasmachine.

Groetjes Miep

5. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ga as zaterdag met m samenwonen, dus dan kom ik er wel achter! :)

hijs wel super netjes dus het zal met de troep wel meevallen..

hij heeft r wel n handje van om savonds snel in bed te gaan liggen, oogjes dicht en net doen alsof ie slaapt. kan ik de tv uitdoen, gordijnen dicht, nachtlampje aan, bed instoppen,,.. dacht het niet! maak m wel weer even 'wakker' :D

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    haha was ik nog vergeten ja, die lege toiletrollen belanden nooit in de prullenbak (terwijl die naast de wc pot staat) maar bovenop dat muurtje... En ik heb ze een keer een tijd laten staan, maar denk maar niet dat meneer ze weggooit! Stonden zeker een stuk of 10 van die lege rolletjes (ps ik poets wel hoor, maar heb ze gewoon terug gezet) ;)

Meneer zegt altijd zo energiebewust te zijn. s morgens pakt ie altijd een pak melk in de kelder voor z'n werk, en hoevaak het wel niet voorkomt dat het licht nog brand als ik halverwege de dag de kelder in moet!

De wasmand en andere spullen is ook een bekend probleem. Ik zet altijd dingen op/bij de trap als ik niet meteen naar boven hoef, en meneer stapt overal overheen als hij naar boven gaat. Vraag me af hoe het komt dat ie nog nooit iets heeft gebroken door zo'n rare capriolen uit te halen. Gisteren is hij wel 6 keer langs die wasmand gekomen, en uiteindelijk wilde ik het hem zelf maar naar boven brengen. Meneer ziet dat, en zegt: Nou laat mij dat toch doen! :rolleyes:

Dan de wekker. Meneer staat heel moeilijk op smorgens, en de wekker moet dan ook minstens 20 minuten voor lopen op de echte tijd, en vervolgens moet de wekker uiterlijk (volgens de wekkertijd) om 6 uur aflopen. In het echt is het dan pas half 6 / 20 voor 6. En denk maar niet dat hij dan opstaat. Nee, eerst de wekker zeker 10 keer uitzetten. En hij slaapt rustig verder. Ook al roep ik 20 keer.
    Als hij dan rond 7 uur wekkertijd (half 7 echte tijd) 'wakker' wordt, dan is ie weer eens te laat en krijg ik ook nog de schuld dat ik hem niet wakker heb gemaakt... :x

Ziek zijn. Mannen en ziek zijn. Laatst had ik een luchtweginfectie, nou en het was me zo slecht.... Ik heb zo hard lopen hoesten een paar weken, dat mijn ribben enzo nu nog pijn doen.
    Maar goed. Op een dag kwam meneer thuis van z'n werk, en natuurlijk: hij was dood en doodziek! Zo ziek dat hij overal pijn had, heel hard moest hoesten, niks meer kon doen.... Ik lag hier echt te creperen, en dan durft hij ook nog te zeggen dat hij doodziek is. De dag erna is hij trouwens weer gaan werken, toen was het weer over.... :rolleyes:

7. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ik doe ook mee..

Mijn mannetje is nogal van het opruimen (lees; ik gooi het in een la/kast uit het zicht), 3x raden wie die la moet opruimen.

Als ik een tijdschrift aan het lezen ben, ff naar de wc ga, terug kom....tijdschrift weg :(

Ook neemt hij vaak de post mee uit de brievenbus en ruimt het dan op zijn manier op (in de la/kast dus). Ik doe echter de rekeningen en het komt dus nogal eens voor dat ik wel een herinnering zie maar de eerste rekening nooit gezien heb :rolleyes:

Er mogen geen pannen in de vaatwasser, is zonde volgens hem. Kun je toch gewoon afwassen. Ergens ben ik het wel met hem eens maar die kleine is altijd na het eten wakker en dan ben ik met hem bezig, dan gaan de pannen gewoon de vaatwasser in.(mijn vriend werk onregelmatig en is er dus vaak niet rond etenstijd)

Maar verder.... mij hoor je niet klagen hoor. Met zijn was no problem. De wc rol...tja die laat ik meestal (tot zijn grote ergenis) leeg op de houder hangen :oops: Love him :D

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hahaha natas, dat van dat opruimen ken ik ook: Gooi het gewoon in de kast/la, en niemand die het ziet. Behalve ik als ik weer eens de kasten ga uitruimen :) En dan ook nog zeggen dat ik niet zo'n rotzooi moet maken in de kasten hahahah!

Hij 'ruimt' ook altijd het oud papier op. Lees, alles wat papier is, of het rekeningen zijn of wat dan ook, beland in de krantenbak. En wie kan dit weer allemaal gaan uitzoeken? Juist, that's me.

Pfff, zo vallen me steeds weer dingen in zeg!

Jullie zouden nog gaan denken dat hij helemaal niets doet ofzo ;)
    Maar dat is ook niet waar. Hij heeft zeker z'n goede dingen, zoals stofzuigen, poetsen, opruimen als hij zin heeft ;)

9. Grappig topic

Volgens mij heeft iedere man en vrouw wel kleine ergenissen over elkaar.

Mijn lijstje:
    -lege pak drinken op het aanrecht zetten
    -Mijn haarborstel gebruiken omdat dat lekker op zijn hoofd voelt(en dan vooral niet op zijn plek terug leggen)
    -Als de vuilnisbak vol is nog even aanproppen maar niet leeg gooien.
    -Bij thuis komst jas over stoel hangen

Maar buiten deze kleine dingen hou ik heel veel van mijn vriend....hihihi

(zou zijn lijstje wel eens willen weten)

Liefs vlindertje

10. Niet meer actief

hahah leuk onderwerp

ben wel benieuwd als ie straks hier komt wonen (kan nog leuk worden) tot nu toe als ie hier is keinetjes maareh dat zal wel veranderen als ie hier woont (hij doet nu zelfs de bril omlaag)

Ik heb hem zelfs leren stofzuigen hoe ik het wil (AHUM) haha dat betekend dus ook achter en onder de dingen, dat vergeten mannen vaak :p

Ja ik zou ook weleens een vrouwen lijstje willen weten van een man (KOM OP MANNEN!)

11. Niet meer actief

mijn vriend en mijn ergenissen ... : hier komt tie :

-met de klompen aan naar binnen lopen als ik net heb gedweilt ...
    -lege bierflesjes altijd op het aanrecht zetten ipv 2meter verderop in de schuur in het krat ...
    -gooit zo zijn kleding van zich af in de slaapkamer ipv in de wasmand ...
    -dat eeuwige voetbal op zondagavond ...
    ...... ff kijken wat hebben we nog meer? nee voorlopig nog ff niks!
    I'LL BE BACK als mij nog iets te binnen schiet!

xxx Swiggy

12. Niet meer actief

- oja dat eeuwige gebel met z'n collega's! vreselijk! net een vrouw ... kakel de kakel de kakel! whahaha

13. Niet meer actief

Goh! de jouwe zet het tenminste nog op het aanrecht. Hier gaat het gewoon terug de koelkast in.

- iets pakken uit het rechter keukenkastje en terug zetten in de linker.
    - de vaat? heel herkenbaar. Vuile vaat gaat op het aanrecht. Never nooit in de vaatwasser.
    - de was? Ik heb al herhaaldelijk gezegt dat hij zijn eigen zakken maar moet leeg halen want ik doe het niet. 1 keer was hij zijn telefoon kwijt van zijn werk. En jawel hoor. Hij deed het niet meer maar hij was wel schoon :)
    - meneer is altijd alles kwijt. Komt natuurlijk omdat ik altijd alles achter hem opruim. Als ik dat niet doe dan ligt het er volgende week nog. Laatst zei ik hem: Schat ik heb dit en dat ff opgeruimt want ik ben er al 10 keer over gestruikeld deze week. Mocht je het weer nodig hebben, vraag dan niet aan mij waar het ligt want ik ga het je niet vertellen. Als zoek je je de pleuris!
    -hou op over scheten laten. Meneer ruft het wilhelmus in bed!
    -Ook hier gaat de jas aan de rugleuning van de stoel. Terwijl het eerste wat hij tegenkomt als hij het huis binnenstapt, de kapstok is. Onbegrijpelijk :rolleyes:

Ach...en zo kan ik nog wel ff doorgaan :rolleyes:
    vreemd, want toch hou ik van hem ;)

14. Niet meer actief

ik kan soms niet met hem, maar helemaaaal niet zonder hem ;)

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    - WC rollen drama....is het echt zo veel werk om de rol om te wisselen en de oude dan weg te gooien?
    - WC bril om laag doen na gebruik, we hebben een softclosing zitting, hij hoeft dus enkel een klein tikje te geven, maar nee hoor, omhoog is makkelijker voor het volgende gebruik zegt ie.
    - Scheten...vooral in de auto, en dan doen alsof hij het niet was...grrrr

Mijn mannetje is verder perfect hoor! Echt een superman!

16. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Nog fijner: in bed met zn kont tegen je aan gaan liggen, dan een scheet laten en dan ook nog durven te zeggen: lekker warm hè. schat :confused:

17. Niet meer actief

Hahahaha jemig Ponyville... Dacht dat je nu onderhand oud en wijs genoeg zou zijn om te weten dat jullie vrouwen niet aan onze wensen kunnen voldoen.

Wij hebben wat jullie betreft te hoge eisen en nemen daarom genoegen met minder! En stofzuigen leren? Wrom jij bent er toch zelf goed in!

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Tja dat van die scheten komt me ook zeer bekend voor...en zeker in de auto en in bed...grrrr en dan inderdaad lekker met de dekens wapperen :confused:

liefs, misspuma

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Oh ja, de nagels knippen in de wasbak zoals sommigen al eerder zeiden...
    Daar KON die van mij ook wat van, maar dat heb ik hem afgeleerd.
    Gewoon een verhaaltje verteld wat er gebeurd als de afvoer verstopt is, en hoe hij dat moet maken etc etc.

En nu, knipt ie ze vrolijk boven uit het raam :rolleyes:

20. Niet meer actief

HEIDIIIIIIIII

Dat van die scheten zou je niet zeggen!

Share This Page