Mannen (dingetjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door sam, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Doe jij dat dan? Kan jij niet ff met die van mij praten?

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Het is idd net offie het gewoon ff vergeet ofzo... ik heb het ondertussen al wel 20 keer tegen hem gezegd, maar neeeee... gewoon NOG niet doen.. haha

3. Niet meer actief

Waarom denk je dat ik verdomme blommen meeneem? Vergiffenis vragen voor AL mijn mankementen!

en het werkt....tijdelijk

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik ben de gene die thuis een rommel maak en de rotzooi nie achter mn kont opruim. mijn man is geweldig die maakt vaa kschoon is ech goed bezig!:D de schat!

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Euh hebben jullie even

sokken altijd binneste buiten en dan over de vloer van de slaapkamer verspreid, hetzelfde geldt voor alle was.

Lege pakken drinken, waarom zou je die weggooien

Bed opmaken 's ochtends? Je gaat er 's avonds toch weer in

Bad uitpsoelen na douchen? Volgende ochtend wordt het toch weer vies

Post opruimen? Als alles op een stapel ligt weet ik het ook te vinden

Ach als dat alles is, we hebben zoveel lol samen en zijn zo gek op elkaar.. Die paar dingetjes neem ik wel voor lief.

6. Niet meer actief

Mij de eer laten om proppen met dubieuze substantie op te ruimen...

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hij heeft er een handje van om een banaan te eten en dan de schil op tafel ofzo te leggen ( denkt hij dat die schil vanzelf naar de vuilnisbak wandeld?)

dat doet het uiteindelijk toch ook wel? ;)

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    whahahaha, geweldig, zo herkenbaar, al moet ik bekennen dat manneke niet de enige is met stinkwindjes in bed :oops: :oops:
    komt tie

Hij kan Nooit wat vinden, terwijl het echt midden voor zijn neus ligt
    Zet koffie alleen voor hem (ow, wou je ook koffie?)
    Ruimt nooit zijn rommel op, niet in de afwasmachine, niet in de kast, schoenen breek ik m'n strot over..etcetera..

maar hij is de allerliefste schat van de wereld, een mega papa!

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    het is echt wat hoor met die plee rollen, die van mij ook.maar die maakt het nog ff erger door na 1 keer naar de wc te gaan 3/4 van de wc rol op te maken... en dan maar afvragen hoe het nou kan dat de wcpapier zo snel gaat... oh oh oh zo zijn er nog wel een paar dingen bijv. scheten laten onder de dekens en dan niks zeggen maar keihard gaan lachen als je zegt gatver het stinkt hier...

10. Niet meer actief

Heb je liever dat jij degene bent die de remsporen uit zijn ondergoed mag wassen? ;)

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    grappig dit...
    heb er ook wel een paar :p

Uit pakken melk drinken en in de koelkast terug zetten, ook als ze leeg zijn..
    Dit doet hij het liefst met een hap eten in zijn mond overigens (yegh)..

Als er iets op de grond ligt, keihard overheen stappen, zo ligt het er 1 week later nog, ok misschien iets verder weg, dan heeft ie het opzij geschopt (want een vork is best pijnlijk als je erop gaat staan he)..

Op de één of andere manier stapelt hij als hij klaar is met middag eten, zijn borden, bestek etc.
    Hij zet zijn bord dus bv óp een pak hagelslag, of pot pindakaas... tja..

Als hij op de wc zit voor een grote boodschap dan moet de tv harder haha, hij is bang dat ik 'm hoor LOL...

Als het wc papier op is ofzo snuit hij z'n neus toch 'gewoon' in een shirt (ieuw!)

Wassen doet ie pas als z'n kleren echt allemaal 'op' zijn. Zo loopt ie een tijdje met de ergste kleren (gaten, scheuren) tot z'n was schoon is...

Zijn er vast nog veel meer maar wil niet overkomen als een zeikerd haha.

Wil ook even zeggen dat als ik bij hem ben, dat ik eigenlijk nooit hoef op te staan voor drinken of eten. Zelfs een dekentje en een kussentje voor op de bank pakt hij voor me omdat ik het zo vaak koud heb.

12. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    na dit alles zo gelezen te hebben kom ik eigenlijk tot de conclusie dat onze lieve heer, toen hij besloot de vrouw (eva) te creeeren uit de rib van de man (adam) , hij even vergeten was dat juist in dat lichaamsdeel het gen verborgen zat wat opruimen heet.

hoe kan je anders wetenschappelijk verklaren dat mannen een natuurlijke weerzin, zeg maar rustig een bijna traumatische angst hebben voor alles wat vaatwasser, wasmand en wc-rolhouder heet.

en aangezien ik vandaag toch weinig te doen heb ga ik me nu wetenschappelijk verdiepen in het fenomeen "boeren en scheten laten" want ook dat is zooooooo herkenbaar.

hier is het zelfs zo dat de melancholieke klanken van deze geluiden in combinatie met de sterke odeur al zichtbaar aangekondigd worden door een expressie op het gelaat dat je doet denken dat er de komende seconden een gigantische topprestatie geleverd gaat worden.
    het genoegzame, voldane en trotse grimasje wat daarna op het gezicht verschijnt en in jou richting kijkt, smeekt om een compliment alsof er een mega-zware bevalling geleverd is zonder ook maar een kik te geven.

en als het langverwachte schouderklopje dan uitblijft word er teleurgesteld maar vol goede moed op een nieuw record gebroed.

13. Niet meer actief

whahahahahaha wat kun jij vreselijk grappig schrijven zeg! Maar idd met die gezichtuitdrukking komt mij dat ook zeer bekend voor trouwens.

14. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    dank je voor je compliment swiggy.

ik denk dat ik mijn roeping gemist heb, ik had eigenlijk schrijfster moeten worden ;) ;)

maar eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik er 3 kwartier over gedaan heb om het zo grappig mogelijk over te brengen ( ach, de da vinci code is ook vast niet in 1 dag geschreven) en dan is het leuk om te horen dat dat ook wel een beetje gelukt is.

15. Niet meer actief

Is de davincicode ook zo grappig dan?

16. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Waarom hebben mannen 3/4 rol nodig om schoon te worden? Ik doe het met een paar velletjes, en dan ben ik ook schoon...
    Hier ook dat probleem, als meneer een boodschap heeft gedaan is de rol bijna op. Ik krijg anders vieze vingers, zegt ie.... :confused: Dan vraag ik me toch af waarom ik geen vieze vingers krijg maar goed.

Van die stille scheten laten in bed kan hij ook goed, en dan ineens zeggen dat ik een scheet heb gelaten :(

Neus snuiten in een handdoek die op de badkamer hangt --> Die moeten toch in de was zegt hij dan. Lekker, als ik 'smorgens mijn gezicht sta af te drogen....

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahaha ik lig in een deuk, moets ff hard nadenken maar heboo echt eenhele vieze :(

de favo bezigheid van mannetje is als hij onder de douche staat zijn bullebakke aan de muur te smeren :( en als ik er wat van zeg is het gelijk dat was ik niet :confused:

nou heb toch echt niet de buurman bij ons zien douchen :( :)

hahaha

dus voordat ik ga douchen check ik eerst de douche en zie ik wat hangen , dan roep ik schaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! is je neus weer leeg :)

18. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Waarom spoelt hij het niet even weg met de douchekop?

Ieks! :(

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Dat was inderdaad een hele vieze...

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah als je het weet laat je mij het ook even weten hahahah :)
    en ja ach zie ik hem hangen dan moet ik het maar weer wegspoelen... :(
    maar hij is wel ontzettend liefff, alleen een vieze schat :( 8) :)

Deel Deze Pagina