Mannen (dingetjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door sam, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:) :) :)

Ik heb een afkeer van nagels dankzij 2 exen:

De eerste: beet zijn nagels af en bewaarde ze om erop te kauwen! Toen ik een keer mijn afgunst uitte, stopte hij zijn vers afgebeten duimnagel IN ZIJN BROEKZAK, VOOR LATER!

Ik dacht dat ik over mijn NEK ging! Gatverdamme! Die relatie heeft ook niet lang geduurd...

De tweede: een ex die een zenuwtrek had... Ik vond in één keer in mijn kamer af en toe afgescheurde nagels! En aangezien ik toen altijd blauwe of zwarte nagellak droeg... Wist ik zeker dat ze niet van mij waren!

Bij navraag was meneer heftig gepikeerd! Eerst ontkennen, toen werd 't minder, later weer meer, toen weer erover gehad en reageerde hij heel heftig: dit was ZIJN tik, en daar mocht ik niks van zeggen, dat was te pijnlijk voor hem.

Ja, doag! En ik overal ranzige nagels vandaan halen, zeker! Nou, hij heeft 't geweten! Ik kan namenlijk heeeel 'duidelijk' zijn!

Heel af en toe betrap ik huidig lieve mannetje ook nog wel eens op nagelbijten, maar hij heeft inmiddels heel goed in de gaten dat het absoluut niet toegestaan is met mij in de buurt! En hij heeft tenminste het fatsoen zijn zut op te ruimen daar waar het dan hoort...

2. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    mannen he

het zijn toch soms zo'n varkens ja

die van mij is echt een luierik.

hij komt thuis, ziet de afwas staan, ziet de zak zand staan in midden van de gang.

gegarandeerd ik kom thuis en alles sta nog zo he.

heb me al verschrikkelijk kwaad gemaakt, omdat ik alles 100keer moet vragen en hij nooit iets uit zichzelf doet: ja wcblokje vervangen dat is het enige wat ik nu kan herinneren...

mannen he.

we kunnen niet zonder hen maar ook niet met hen haha wij zijn ook nooit tevreden he

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Die van mij pulkt ook wel eens onder de douche, maar die verdwijnen netjes door de afvoer gelukkig..... :)

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Mannen hebben geen oog voor detail. De hele kamer kan hier bezaaid zijn met confetti en hij heeft nog steeds niks in de gaten (of een soort van oostindisch blind?)

5. Niet meer actief

Owwww, wc-blokjes! Da's een goeie, nu je het erover hebt!

Mannetje wil persé dat ik navulblokken ga gebruiken. Ik betaal liever een dubbeltje meer, en hang er zo'n heel nieuw dingetje in!

Dan hebben we dus een discussie over geld, terwijl we net heerlijk luxe uit eten zijn geweest of zo...

Afgesproken is dat mannetje hier nu dus de navulling in het houdertje gaat doen, en ik de rest van de pot wel schoonmaak...

Probleem opgelost!

6. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    @busybusy haha idd

net als je net heel het huis op zen kop hebt gezet om proper te maken komt die thuis met schoenen aan en merkt het verschil niet tegenover wanneer hij vertrok...

selectief doof ken ik maar selectief blind?

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hahahaha....wat een viezerikken zijn die mannen zeg....

die van mij was een keer zo trots op zijn mega drol dat ie dat graag met mij wou delen en vroeg of ik even kwam kijken..... :confused:

ik heb overigens beleefd bedankt, je hoeft niet alles met elkaar te delen
    :) :) :)

8. Niet meer actief

Doen wij toch ook?

Maar pissen onder de douche vind ik ranzig! Sinds mannetje dat in een dronken bui heeft toegegeven, is het ontkalken en schrobben van de douche zijn taak...

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    als je net bevallen bent is dat de enige manier om pijnloos te plassen ;)

10. Niet meer actief

Jaaa, maar dán is 't anders...!

Dan ben je niet bezopen en/of te lui...

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    nee das waar.......... :)

12. Niet meer actief

Ik voel mij hier enigzins in mijn eer aangetast! :(
    Het voelt voor mij net alsof ik wordt omschreven als een constant bezopen luie flikker die de hele douche onderpiest.

Dus even voor de duidelijkheid. Je komt bijvoorbeeld 's ochtends je nest uit en gaat lekker douchen. Dan als je net aan het douchen bent begint je vriendje beneden ineens te kloppen van hé ik hoor stromend water en daar heb ik ook nog een blaas vol van... Je staat dus onder de douche met een spontane hoge nood en dan moet je kiezen. Drijfnat door de kamer naar de hal naar de plee of je richt gewoon op het afvoerputje in de douche en pakt met andere hand de douchekop om ervoor te zorgen dat alles ook goed wegloopt. Voor mij is de keuze dan makkelijk!

Kies ik trouwens voor het door het huis lopen naar de plee is dat natuurlijk ook weer niet goed want alles wordt nat en heeft Heidiii natuurlijk weer indruk dat ik dat voor haar doe om op te ruimen dus kan ze hier weer gaan lopen zanikken. Kortom bij al jullie geklaag en dergelijke. Wij mannen doen het toch nooit goed... Vandaar de bloemen!

(zanikken als de beste maar ze wil wel een kind met me? :confused: )

Onder haar account... WAS TE LUI OM ZELF IN TE LOGGEN

Mannetje van Heidiii

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ze heeft toch niet gezegd constant? ;)

14. Niet meer actief

Hahaha, wat 'n schátje is 't ook, he? Dat-ie niet het hele huis nat wil maken...!

En voor de duidelijkheid: mannetje zuipt nauwlijks en is zeker niet lui...

(mag ik nu weer los? Ik kan zo moeilijk ademen op deze manier, grgl...)

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
  16. Niet meer actief

dat hij na 4 jaar nog steeds vraagt

Fatma waar staan de glazen :confused:

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha lees echt heel veel dingen die mijn mannetje ook doet..

Zoals die pakken met sap op aanrecht neerzetten, De was in allerlei hoekkies neerleggen terwijl onze badkamer naast de slaapkamer zit..

Ook zet mijn kereltje dingen terug in de koelkast terug als het bijna op is.

Maar er is 1 ding waar ik me toch echt aan stoor haha

Zodra hij thuis komt is het altijd hetzelfde..

Pleurt zijn jas uit op de bank, gooit zijn tas en schoenen op de grond en werkelijk alle spullen komen uit de tas op tafel te staan :S

En dat als je net alles heeeeerlijk schoon hebt :(:(

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hahahahaa.....HERKENBAAR!

dat doet ie van mij ook, komt ie thuis, gooit z'n mobiel portomonnee sleutels en overige rotzooi ELKE DAG op de eettafel....

GRRRRRRR :evil:

19. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Typische mannengewoontes.....hebben jullie even? :)
    Hij weet nog steeds niet hoe je vaatwassers inricht ( moeten de openingen echt naar beneden wijzen?), peutert aan zijn tenen op de bank, kan in slaap vallen op de bank met de tv op standje oorverdovend en hij kan met een heel vies gezicht wijzen naar de kattenbak e.d. .... :rolleyes:
    Als hij de was doet zit er vaak per ongeluk iets van mij tussen wat niet had gemogen en hij rijdt de auto zover leeg dat ik met de laatste druppel benzine bij de pomp moet zien te komen.....en zo kan ik nog wel even doorgaan!
    Dit is typisch mijn man, gelukkig heeft hij ook genoeg leuke eigenschappen die hier ruimschoots tegenop wegen, maar soms zou je hem!

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Tja ik heb er ook nog eentje gevonden:

- Nooit de vieze luiers van zoon-lief opruimen...met als gevolg dat ik even later zijn kamertje binnen kom lopen en dan stinkt het daar ontzettend naar een poepluiers...ligt dus die poepluier nog lekker op zijn commode grrr...terwijl de luieremmer een deurtje verder in douche staat...

liefs, misspuma

Deel Deze Pagina