Mannen (dingetjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door sam, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ha ha ha echt gewelig om te lezen lig echt in een deuk, dit was inderdaad de bedoeling van dit topic. En niet om ze af te zeiken natuurlijk maar het is gewoon grappig dat mannen en vrouwen daarin zo verschillen en dat iedereen z'n eigen dingetjes heeft. Ga zo door meiden leuk om te lezen

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Haha, ja volgens mij ben ik zelf ook veel erger!

Kan wel 100 keer vragen zijn was binnenstebuiten te doen (tenzij hij die leuke printjes op zijn shirts liever kwijt wil)

Kruimels kunnen dagen op het aanrecht blijven liggen als hij ontbijt heeft gemaakt

Het putje van de gootsteen na afspoelen van de vaat.....legen....hoezo? Ik weet de dag erna altijd nog goed wat we de vorige dag aten, ondanks de zw-dementie

Maar ja, ik leg altijd alles overal neer (kettingen, oorbellen, telefoon, sleutels....), heb overal stapeltjes met boekjes en papieren, hang kleren over de bedrand in plaats van in de kast, laat lege flessen shampoo enzo rustig een paar dagen langer in de douche staan en ga zo maar door....

Dus we moeten maar wat van elkaar nemen en geven, toch? Hihi

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb ook nog wel een goeie: Als mijn vriend z'n biertje op heeft zet hij het lege flesje op het aanrecht om zo vervolgens door te lopen naar de bijkeuken waar hij een nieuw flesje uit het krat haalt.... (Zou hij dus zo het lege flesje in kunnen zetten....)

Ennuh:
    Wij hebben een hele grote eethoektafel, maar er aan zitten zal niet gaan. Hij ligt vol met spullen van mijn vriend. Dvd's, boekjes, papieren, gereedschap, zekeringen etc etc etc....

Groetjes Miep

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Maar wij vrouwen kunnen er ook wel wat van,

miet eerlijk zeggen dat mijn tic is dat ik doppen vaak niet goed op de flessen draai.... :oops:
    dit tot grote ergenis van manlief want bij het pakken van een fles drinken of shampoo fles, is het al regelmatig gebeurd dat manlief de inhoud overal kreeg behalve op de plek waar die het graag had willen hebben :)

oeps.... :rolleyes:

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    hihi, lache dit topic. :D

Het enige wat hubbie hier dus niet doet is opruimen. Al breekt hij zijn nek over een koffer die naar zolder moet. Het komt niet in hem op om hem ook maar even mee te nemen. :W

De tuin is voor mij, dus waarom zou je er ook iets aan doen. :W

O ja, vaarwasser inruimen, gaat net. Maar dingen die er niet in mogen ga je niet afwassen, die laat je gewoon staan. De rest van het aanrecht hoort er ook niet bij, dus die laat je dan maar aan je vrouw over.

Als je alles maar vraagt, gebeurt het echt wel hoor. Maar daar wordt ik dan wel eens erg moe van.

6. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    zijn sokken in een prop in de wasmand leggen die niet zo fris ruiken :(
    pakken en flessen bijna leeg maken en dan het restje weer terug in de koelkast zetten (voor later?)
    sportkleding en natte handdoek in zijn sporttas laten liggen (ik haal het er niet meer uit! met als gevolg dat meneer niet naar de sportschool kan ben benieuwd hoelang we dit volhouden :p)
    Na een hele avond geen zin in een gesprekje met mij en in zichzelf gekeert achter de pc zitten en vervolgens in bed om aandacht vragen en dan helemaal verbaast wat heb ik fout gedaan? wat heb jij ineens?hoezo geen zin? :confused:

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jij vindt ze iig nog in de was, ik vind ze onder/tussen/op de bank.

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    :) Lekker zeg, als je bezoek krijgt en je hebt ze over het hoofd gezien!

9. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    na een tijdje wandelt hij wel weg denk ik hihi ;)

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik over de eettafel stoel :confused: :(

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Gisterenavond hadden mijn man en ik eindelijk weer eens de kans om samen te gaan douchen...laat ie potverdikkie een ruft in onder de douche...grrrrrrr, nou nu duurt het dus weer een hele tijd voordat ik met hem onder de douche kruip...

liefs, misspuma

12. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    haha miss puma...

gezellig haha

mannen kunnen toch zulke stinkbommen zijn he.

13. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    moet zeggen dat qua huishouden mijn ventje meer een huisvrouwtje is. houden allebei van schoon en heel vaak is hij me voor met huishoudelijke klusjes..

maar... (er is altijd een maar hahaha) hij heeft wel typische mannendingen... standaard met z'n broer zaterdag avond x-boxen en zondag overdag voetbal

en maar mopperen en commentaar geven maar ze blijven 't leuk vinden

14. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Quote van mijn vriend:
    ik ruim niet op omdat jij zo slordig bent! Dan heeft het geen zin.

Ja ja smoesjes dus; lekker afschuiven. Als ik opruim is het redelijk netjes in huis. Heb ik het een week heel druk met werk; en heb ik minder tijd. Zie je het meteen. Dit is dus nooit andersom. Wie is er nou slordig. Ik moet er wel om lachen hoor onze strijd wiens schuld de rommel in huis is. (ik weet het wel, maar hij.....)

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha! Wat een leuk topic...waarschijnlijk omdat het zooo herkenbaar is!
    Maar...we still love them!

Kennen jullie het boek; 'Het zit op de bank en het zapt'???

Errug leuk!

Liefs Nollie

Deel Deze Pagina