Mannen doen toch ook altijd hun eigen gedacht...

Discussie in 'De lounge' gestart door Valora, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik misschien ook wel. En dan kan manlief het niet meer aanzien van hoe ik aan't potteren ben, dat hij het overneemt. Ook een tactiek natuurlijk... :D

En terwijl manlief dan bezig is, ruim ik meestal achter hem op. Ben ik ook bezig en als ik moet helpen ben ik onmiddellijk bereikbaar.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Punt 1 : ik snap je, kamertje van nr2 was ook klaar toen ze ong 9 maanden was. Hij heeft er wel vanaf de zwangerschapstest in gewerkt (en hij moest alleen gyproc zetten:D, veel liggen maffen ja).

Punt2: ik heb geleerd om t zelf te doen. Ofwel schakel je de polen in, ofwel vraag je (schoon)ouders oid, ofwel doe je het zelf.

Punt3: toevallig kan ik nu wel goed gyproc schieten (met mijn knutselgekkevriend), maar niet de stangen zetten.
    Dus waarom kan je het niet gezellig maken, hang grote doeken op tot het afgewerkt is, probeer te verven wat je kan, mooie posters tegen de muur ed.
    Als je t goed schoonmaakt oogt het al heel wat mooier (nr 1 heeft ook zo'n jaar geslapen op zolder)

3. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ja, dat trucje ken ik. :D Van beide kanten trouwens. Ik "vergeet" altijd de vuilniszak te verwisselen en mijn man "weet" niet hoe je de t-shirts netjes moet opvouwen. ;)
    :D

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Kijk eens of er op Facebook een weggeefhoek bij je in de buurt zit, daar zitten vaak ook mensen op die spullen over hebben of je eventueel ergens mee kunnen helpen.

Wij waren voor ons kinderkamertje 100 euro kwijt, 50 euro voor de meubels en 50 euro voor behang en tierelantijntjes. Een babykamer hoeft helemaal niet duur te zijn, je maakt het zo duur als dat je zelf wilt.

5. Valora

Valora Niet meer actief

Pff, net nog een heleboel hout naar beneden gesleurd, waaronder een loodzware deur. 't Is nu in ieder geval weer een stuk leger. Dan kan ik vandaag of morgen naar het containerpark ermee. (en nu maar hopen dat het in de auto geraakt). Straks nog stofzuigen, want 't is me daar een stofnest zeg.

En nu zal hij thuiskomen vanavond "dat had je toch niet moeten doen, ik ging wel helpen!" :)

6. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Je bent dus al super goed bezig! Alle beetjes helpen.

En als hij zo'n opmerkingen maakt zeg jij; dat komt mooi uit, heb hier een lijstje met dingen die vandaag nog moeten gebeuren!:D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goed zo, that's the spirit!! :D

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ga zo door! Hihi, ik zou wel lekker bot reageren als mijn vent dat een opmerking zou maken ik zou toch helpen.
    Ja ... ik wacht al 18 maand!

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zeg goed bezig! :D

10. Valora

Valora Niet meer actief

Oh, ik kan niet meer verder, mijn stofzuiger heeft het begeven. :)

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Pfff, mannen! 300,- terug laten brengen en zelf bank bellen..

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Misschien is een bedje op wieltjes een idee. Dan kan je hem gewoon even naar de gang rijden als je tv wilt kijken en daarna weer terug . En als jullie woning gelijkvloers is zou je hem zelfs naar jullie kamer kunnen rijden en weer terug .

13. Valora

Valora Niet meer actief

Goed idee, jammer genoeg past het bedje niet eens in onze gang. Die is nog geen meter lang. Anders was het wel een (voorlopige) oplossing.

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    MP;)

15. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    dan ga je zelf op zolder liggen tussen het stof en je kleine op jullie kamer. ik zie het probleem niet. En dat je in 18 maanden geen zolder kunt op knappen snap ik al helemaal niet zeker als je de spullen gewoon in huis hebt. ik bedoel heb ook 2 linker handen wat klussen betreft,maar dan maar scheef mijn kind zou een kamer hebben. En een nieuwe stofzuiger hoeft ook geen honderden euro's te kosten voor 50 euro heb je er al 1 en aangezien je man die 300 euro heeft kun je een nieuwe kopen. En heb je geen lieve buurman die je kan helpen met klussen. En idd een lijstje maken wat er gedaan moet worden en iedere dag iets doen dan is het toch zo klaar.

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Als je een duimstok en een goede stevige stanleymes heb kom je al een end, even opmeten aftekenen, met de stanley erlangs en dan kun je de platen zo recht breken
    schiethamer op halen, plaat tegen de wand, en schieten maar, (natuurlijk wel in de pallatten) ;)

logisch nadenken en dan kom je er wel, zal wel niet helemaal perfect worden, maar je moet toch de naden nog opvullen, en met de afwerking komen er hoogstwaarschijnlijk (plafond)plinten aan..

17. Valora

Valora Niet meer actief

Nou 't is gemakkelijk om zo fel te zijn vanachter je eigen computer. Maar je vergeet een aantal dingen. Mijn stofzuiger heeft het nog maar net begeven, dus om daar nu over te beginnen. :( En die 300 euro is toch echt bedoelt voor de kamer, en niet voor een stofzuiger.

18. Valora

Valora Niet meer actief

Jullie zeggen wel allemaal dat gyproc aan de muur krijgen zo simpel is, maar ik zit toch met een aantal problemen. :)

Er moet gyproc komen tegen de draagbalken aan het plafond, maar er hangen een aantal stukjes hout aan die balken, waardoor er geen gyprocplaten tegen kunnen, en ik kan ook die stukjes niet weghalen, omdat anders heel de schouw meezakt. Daarom hadden we het idee om mensen in te huren die er iets van kunnen. Straks zit ik met een hele scheefgezakte zolder, dan ben ik nog verder van huis.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Moet dat filterstofje niet vervangen? Dan kan het ook zijn dat hij in veiligheid slaat. Of zit de zak niet overvol?

(De stekker stak toch nog in het stopcontact he ;) :p Want ken in mijn omgeving ook zo'n paar gevallen dat toestel niet meer ging maar stekker was eruit :D)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Maar als je de muren probeert zelf te doen maar de plafond dat door iemand laat doen, spaar je ook uit. Zou zoveel mogelijk zelf proberen.

Deel Deze Pagina