Mannen doen toch ook altijd hun eigen gedacht...

Discussie in 'De lounge' gestart door Valora, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valora

Valora Niet meer actief

Ja, hij zit wel degelijk in het stopcontact. :D Nee, ik denk dat er teveel vuiligheid in de buis zit ofzo, maar ik krijg het er niet uit. Waarschijnlijk zijn het steentjes en zo, en nu zuigt hij niet meer goed. :) Ik laat mijn man er wel even naar kijken vanavond.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    als je zo niet tegen een draagbalk kan, dan moet je daar een ijzeren "kassement" rond maken met van die gyproc ijzerstangen.

Maar mss dat je de polen uitnodigt, je moet ook beseffen wanneer je iets NIET kan. en dan maar goedkopere verf of zelf gordijnen stikken of zo

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    nou het was niet fel bedoeld hoor. maar ik vind dat je uitvluchten zoekt om het niet te doen. maar je kunt nu toch even 50 euro gebruiken voor een stofzuiger is lastig hoor als je die niet hebt en dan leg je dat geld later toch weer terug.ik snap het probleem niet hoor

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Even 50 euro gebruiken ??:) weet je hoeveel geld dat is voor veel mensen?? :(
    Super TS dat je zelf bent begonnen :D Helaas kan ik je niet verder helpen, mijn man is timmerman op papier.. zal dit hem eens laten lezen vanavond. Misschien dat hij je kan vertellen hoe je dit op kunt lossen!

5. Valora

Valora Niet meer actief

Nou ik ga niet meteen na een uurtje om een nieuwe stofzuiger gaan lopen. Dan laat ik liever mijn man er naar kijken vanavond. Weer 50 euro uitgespaard.

6. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Na onze verbouwing zaten er ook steentjes en stof in onze stofzuiger. Deed niks meer. We zijn toen naar een autowasstraat gegaan, waar ze ook van die grote stofzuigers hebben. Daar hebben we de stofzuiger weer helemaal schoon gekregen.

7. Valora

Valora Niet meer actief

Haha, de ene stofzuiger uitkuisen met een andere. :D Had ik nog niet aan gedacht.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jeetje wat een ellende zeg! Maar geef je man eens een schop onder zijn hol. Hij kan dat kleintje toch niet zo laten slapen..
    Ik hoop dat er snel een oplossing is meid! Ik zou er verdrietig van worden.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja daar dacht ik ook al aan, uitzuigen met een zwaardere stofzuiger.

Wij hebben zo'n stofzuiger voor op werven thuis (manlief werkt in de bouw) en wij gebruiken die daar altijd voor. Met de stang van de gewone stofzuiger op.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Of met de compressor goed uitspuiten, misschien dat dat ook al helpt.

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Je vent een trap onder zijn reet geven of zelf de handjes uit de mouwen gaan steken ;) Ik heb hier ook zelf staan te behangen en meubels in elkaar gezet, geverfd, apparatuur vernieuwd en keuken ge-update. Overal is een 1ste keer voor. En bijna overal staan mooie filmpjes van op Y.outube ;)

Sorry ik kan nooit zo goed tegen die vrouwen die, in dit geval al anderhalf jaar, lopen te mouwen dat hun vent niks doet maar zelf ook niks doen. Zogenaamd geëmancipeerd maar tot de drempel... letterlijk.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Maar ik zou zelf ook echt niet aan de klus beginnen hoor! Voor hetzelfde geld verknal je het en moet alles weer opnieuw worden gekocht om het te herstellen! En als je partner het niet aandurft omdat er veel rare hoeken inzitten, tsja, dan zou ik toch die polen er biji halen. Anders zit je over een jaar nog in de ellende!

13. Valora

Valora Niet meer actief

Tja, behangen, meubels in elkaar zetten en verven, allemaal geen probleem, had ik allang gedaan. Maar gyproc tegen schuine wanden en het plafond zetten in m'n eentje? Noem me dan maar niet geëmancipeerd, maar dat kan ik toch echt niet.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, behangen of verven zou ik ook zo zelf doen als het nodig is. Maar echt bouwkundige aanpassingen zoals die muur maken zou ik toch echt niet aan beginnen hoor! Als dat niet goed gebeurt ben je nog verder van huis en kan het een duur geintje worden!

15. Valora

Valora Niet meer actief

Ja inderdaad, straks maak ik die gyproc platen kapot, en dan is het weer mijn schuld. :)

16. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    zelf naar de bank bellen en zelf die polen aanspreken.
    Dat had ik al anderhalf jaar geleden gedaan.
    En iedereen die je kent een mailtje sturen met de vraag of ze in de komende 4 weken 1 dag-ochtend/middag kunnen komen helpen.
    hier hebben zelfs collega´s van hem geholpen.

Als ik op mijn man had moeten wachten, had hier ik hier ook niet kunnen wonen.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gyproc tegen plafond zetten heb ik manlief ook moeten helpen omdat het anders niet te doen was alleen. Platen waren te zwaar (hadden de grote platen)

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oei, dat dacht ik ook... :(

Heb je geen familie of vrienden die je kunnen helpen? Of de klus op zo'n kluspagina neerzetten?

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou mijn kind in onze slaapkamer laten slapen en mijn man mag dan op zolder:p

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb even opgezocht wat gyproc is. Dat zijn gewoon gipsplaten! Dat heeft mijn man hier in een dagje gedaan met uitgebreid koffie drinken. Ik heb maar heel af een toe een plaatje vast moeten houden in een moeilijk hoekje. Ik zou je man heel gauw een schop onder zijn kont geven! 't Is jammer dat je zo ver weg woont want mijn man had het voor de helft minder gedaan als die polen hihi.

Deel Deze Pagina