Mannen doen toch ook altijd hun eigen gedacht...

Discussion in 'De lounge' started by Valora, Aug 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Lig helemaal in een deuk om dit topic, terwijl het eigenlijk te triest voor woorden is dat er een kind al 9 maanden in de woonkamer ligt. Dit is gewoon het toppunt van luiheid.

Die kamer kan serieus binnen twee dagen af zijn, geef je vent een schop onder z'n reet. Wat een luie donder. En anders zou ik een vriendin bellen en het samen fiksen.

2. Valora

Valora Niet meer actief

God wat een reacties weer. 't Is precies dat mijn kind half dood gaat door in de woonkamer te slapen.

Ja, we hebben het materiaal liggen, maar dat is pas sinds 2 maand ofzo, voordien hadden we er ook geen geld voor. Dus roepen dat die kamer al 18 maand had kunnen af zijn is ook onzin. Zelf gyproc zetten is misschien heel leuk met rechte wanden, maar een zolder die meer bestaat uit hoeken en kanten en schuine wanden dan wat anders, is toch iets ingewikkelder. En ik geef liever iets teveel geld uit, en dat het goed en snel gedaan is, dan dat ik zelf loop te klooien en het nog een eeuwigheid duurt.

In ieder geval, de polen beginnen vanavond, en hopelijk is het tegen morgenavond af. Dan begint mijn man aan de vloer, en dan kan hij er in principe al in slapen, er rest dan enkel nog afwerking.

3. Valora

Valora Niet meer actief

Het is ook niet alsof er niets is gebeurd de afgelopen maanden. Mijn man en ik hebben alle wanden eerst moeten eruit halen, zodat we isolatie konden steken. Daar is ook al werk in gekropen.

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Tja sorry, ben het met de meeste eens dat het al af had kunnen zijn! Toen was het geld er niet, nu nog steeds niet, dus je had het toen ook kunnen lenen!

Hier gebruik ik inderdaad ook de tactiek zelf gewoon te beginnen... je ziet nu zelf, het werkt wel en dat had je dus ook eerder kunnen doen.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Fijn dat de Polen aan de slag gaan, vanavond..
    Ik hoop dat je tegen maandagavond al wat stappen verder bent en je zoon eindelijk in zijn eigen kamer kan slapen..

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Oh fijn, schot in de zaak! Als de polen per uur werken kunnen jullie ook een hand helpen met dingen aangeven. Zoveel te sneller hebben ze gedaan en zo kost het ook al weer wat minder. Maar waarschijnlijk hebben die gewoon een vaste prijs erop geplakt.

Hoe is het met de stofzuiger afgelopen? Werkt hij terug?

7. Valora

Valora Niet meer actief

Oh, die ben ik vergeten. :) Ik zal vanavond eens vragen of hij er naar kijkt.

Mijn man is in ieder geval wel een beetje een onderhandelaar, 't kost nu nog maar 250 euro. :D

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Huppa, alweer 50 euro uitgespaard! :)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    En hoe schiet het op met de zolder?

10. Valora

Valora Niet meer actief

Helemaal in gyproc, vandaag beginnen met schilderen :)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Super!!! :)

12. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Wat fijn dat het gelukt is.

Hopeijk is die kamer nu snel klaar.

Hier gaat het ook zo, maar dan met andere dingen. De kleine klusjes doet mijn partner of ik heel makkelijk. De grote dingen als de tuin, die bestraten heeft echt lang geduurd.
    Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik in het voorjaar zelf ben begonnen. Stukje bij beetje heb ik het gedaan totdat ik mijn schoonvader om hulp heb gevraagd. Die heeft het overgenomen en manlief is toen ook hard aan het werk gegaan.
    Hij zag zoveel werk dat het hem compleet lam legt.
    En hij is echt niet lui, want hij werkt en zorgt samen met mij voor de kleine ook doet hij klusjes en een stukje huishouden.

13. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Mijn eerste gedachte, ik flikkerde zijn matras op zolder en liet hem daar lekker slapen (je man dan) :D

Maar ik weet hoe het gaat, dus toen we onze tuin in wilden straten heb ik mijn man overtuigt dat we dit beter konden laten doen. Lang gezocht en iemand gevonden die het voor een redelijke prijs wilde doen en binnen een week was het klaar ;)

Nu moet onze slaapkamer nog, hij wil het zelf gaan doen dus ik reken erop dat hij binnen nu en zo'n 2 jaar ergens wel zal starten en ach ik heb de ogen 's nachts toch dicht.;)

Share This Page