mannen en boodschappen doen

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1983, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Hier ook hoor, bovendien raak ik echt overprikkeld van supermarkten. En word ook gek van iedere keer gewijzigde route (waar het brood nu ligt zou over een poosje de chocola wel kunnen liggen bij wijze van spreken) en verpakkingen die er niet meer hetzelfde uit zien, waardoor je maar blijft zoeken!

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Partner gaat vaak boodschappen doen maar meestal samen . Partner neemt vooral veel zooi mee :)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mijn vriend vergeet standaard;

-Wasmiddel
    -Wasverzachter
    -Afwasmiddel

elke week weer...

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Heb jij dat elke week nodig dan? :D

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier is het inderdaad ook zo dat als we boodschappen doen ik een lijstje heb. Wel doe ik dan thuis de folder even bekijken of er dingen in staan die we altijd gebruiken en die dan nu in de aanbieding zijn.

manlief gaat dan mee en dan is het vaak zo dat als ik iets pak omdat het in de aanbieding is hij zegt van: maar daar hebben we nog een half pak van in de kast. Maar owee als we een hele la vol met snoep en koek en chocolade hebben en ik zeg tegen hem dat we dat nog hebben dan gooit hij het gewoon in de kar want het is allemaal zo lekker.

Ook als hij alleen een keer wat moet halen en ik heb het opgeschreven kan hij nog bellen en dingen erover vragen als hij midden in de winkel staat haha.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier doet mijn man de boodschappen gelukkig! Ik heb er zo'n pesthekel aan hè. Ik word enorm kriebelig van de lange rijen en de chagrijnige caissière. Mijn man is veel geduldiger, neemt de juiste dingen mee, gaat rij voor rij af en let op de prijzen. Ik ren als een kip zonder kop door de winkel en vergeet meer dan de helft.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het enige wat wij vrijwel ALTIJD vergeten te kopen zijn vuilniszakken :D En dat hebben we al dik anderhalf jaar, dus soms moet ik daar doordeweeks voor naar de supermarkt.

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bij ons is het precies andersom. Ik kan geen boodschappen doen en mijn lief is er een ster in.
    Wasmiddel? Geen idee waar het staat en dat geldt eigenlijk voor alles wat we echt nodig hebben. Ik moet alles voelen en ruiken en alles wat een fel gekleurde verpakking heeft gaat mee.
    Vaak gaan we samen, maar meestal gaat hij. Nooit problemen op die manier.

9. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier doet mijn man de boodschappen. Maken samen een lijstje met wat we nodig hebben. Hij neemt alles mee, let op aanbiedingen, let op de prijs en bedenkt ook wat te doen al er iets op is.

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

VL is gelukkig erg goed in het doen van boodschappen, doet dit nu ook wekelijks omdat ie vindt dat ik dat niet meer mag... Helemaal niet erg, heb er zelf zo'n hekel aan. ;) Hij kan eventueel zelf ook nog het lijstje maken en zorgen dat we dan iedere dag fatsoenlijk te eten hebben. Hij neemt wel veel extra's mee, dus is wel duur uit, maar dat neem ik maar voor lief.

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Vriendlief is altijd zooooo DUUR uit. Alles moet A-merk zijn. En vooral veel en heel lekker.Normaal eten denkt hij dan niet meer aan.

Ga altijd alleen. Heel soms gaat hij mee, maar dan is het wel snel 30 euro duurder.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja, ik gebruik de pods van Ariel en daar zitten 16 in dat red ik de ene keer wel de andere keer niet... Dus elke week gewoon standaard een nieuwe verpakking erbij.. Lenor wasverzachter zijn maar kleine flesjes, die zijn hier ook zo doorheen... Maar met dit weer ruiken de honden kussens extra snel en die gaan elke dag in de was en 1 hond met een huidaandoening die zowiezo niet fris ruikt heeft veel wasverzachter nodig :)
    Afwasmiddel ja dat is een tik van mij, wil ik voldoende op voorraad hebben :)...

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wahaha moest heel hard lachen hierom omdat hij zooooo bekend voor komt! :D
    Het liefst die ik zelf alle boodschapjes omdat ons dat gewoon een paar tientjes in de week scheelt :)

Mannen..;)

14. Noraly

Noraly Actief lid

6 jun 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man doet elk weekend de boodschappen voor de komende week. Soms ga ik mee, maar niet altijd.
    Hij is vaak nog minder geld kwijt dan ik, en we hebben alles in huis wat we nodig hebben...
    Ideaal zo'n man!

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn vriend heeft volgens mij nog nooit boodschappen gedaan maar ik vind het niet erg, ik doe dat wel graag.

Als hij eens een keer meegaat dat zie ik wel vanalles op de band verschijnen wat ik niet in de kar heb gedaan;) als ik hem dan aankijk dan kijkt hij heel onschuldig de andere kant op

Komt hij met iets af dan zegt hij dat het in de aanbieding was of "kijk dit kost maar 99cent" met een big smile erbij

Ook ben ik hem altijd kwijt maar ik weet hem gemakkelijk te vinden! In de snoepgang. :D

16. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    die van mij is net een vrouw, hij koopt het juist goed + meer

17. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Bij ons is het andersom. Als manlief alleen boodschappen gaat doen is hij goedkoper uit dan met mij erbij! En vergeten doen we allebei wel vaak iets maar als ik een lijstje maakt neemt hij meestal alles wel mee..

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb geen idee hoe mijn man boodschappen doet, volgens mij is hij nog nooit in een Nederlandse supermarkt geweest. Alleen op vakantie gaat hij weleens mee, maar dan doen we sowieso heel anders boodschappen.

19. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    wat leuk om alle reacties te lezen!

Ik doe dus normaal de boodschappen. Heel soms gaat ie wel eens voor een vergeten dingetje (komt altijd met meer thuis) of we gaan samen als ik veel zware dingen heb. Maar dan geef ik hem wel 'opdrachten' zo van zoek jij maar een toetje uit of zoek jij maar de koekjes uit. Anders heb ik zo een halve kar extra...

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ok die van mij spant de kroon! Zijn we bij de jumbo moeten we lege flessen inleveren. Dus Vl. Bied aan dat die dat wel even doet.. Komt die de winkel ingelopen en zegt; er zaten vier flessen van de Aldi bij die kon ik hier niet inleveren dus heb ik ze weggegooid in de bak... Uhhhhhh?????? De Aldi zit a: naast de jumbo en b: had ze even in de auto gelegd ofzo voor als we daar weer eens heen gaan! Pffffffffffff!!!!!!

Deel Deze Pagina