mannen en boodschappen doen

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1983, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Als mijn man alleen de boodschappen doet gaat het meestal wel goed. Maar als we met zijn tweeën gaan...grrrr. Zodra wij de winkel binnenstappen, verandert hij in een ongeleid projectiel. Ik ben hem meteen kwijt. Terwijl ik altijd een vaste route loop, loopt hij door de winkel als een kip zonder kop. Frustratie alom (van mijn kant).

2. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

whaha, die van mij gooit de duitse statiegeld flessen weg...:( we komen daar maandelijks, maar volgens man vergeten we ze toch... *ik pak ze nu dus terug, zo zonde*

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik stond ook echt tot tien te tellen, m'n hormonen in bedwang te houden en heb op rustige toon uitgelegd dat ik dat echt zonde van het geld vond. Hij bleef maar zeggen ach die euro... Dus bij ieder pakje koekjes waar ik langs liep was het heel flauw; die nemen we maar niet want hebben nu een euro minder... Ow echt en dan m'n hormonen die door m'n lijf gieren om zoiets stoms ook haha

4. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat heb ik dus ook... Ik raak compleet de kluts kwijt als ik niet mijn vaste route loop. Terwijl ik geen lijstje nodig heb als ik gewoon MIJN route loop :D maar met hem lukt het me nog niet eens met lijstje...

Conclusie hij hoeft nooit meer mee :D

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hier is het juist frustratie vanuit mijn mans kant naar mij.. :)

Ik maak netjes lijstjes, maar als ik dan wat lekkers zie of iets waarvan ik denk; dat is bijna op. Pak ik het..
    ('Hebben we dat wel nodig?' 'Zou je dat nou wel doen?' aaargh..)

Hij niet.. 'Het staat niet op het lijstje, dus hebben we het niet nodig'. Ook nooit gezellig boodschappen doen met zijn tweeën, verschrikkelijke irritatie aan beide kanten! haha

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hahaha dat zou ik ook kunnen zeggen! :)

7. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eigenlijk vind ik het vooral gezellig als hij mee gaat , totdat we dus binnen zijn en mijn route neemt. En als hij inlaad waar hij zin in heeft vind ik het sund haha alleen als ik iets inlaad in dat niet sund :D

8. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Owja en ook zo irritant... Als manlief meegaat dan gaat die echt altijd zo voor m'n neus staan dat ik geen overzicht meer heb.. Ik sta altijd halverwege een gangpad zodat ik in 1 oogopslag het pad kan zien en wat ik nodig heb en iedere keer is het schaaaaat kan je even een stapje opzij.. Zucht!!!!!! (Jeiks hormonen op hol!) verder is het wel een schatje hoor hahaha

9. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha opdrachten slim :D ik ga de mijne de volgende keer een speurtocht geven... Wel mijn route dan ;)

10. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

:D je wordt wel creatief hoor! In de tijd dat hij koekjes en toetjes uitzoekt heb ik de rest vd boodschappen gedaan. Scheelt heeel veel tijd.
    De enige winkel waar hij echt niet meer naar toe mag is de lidl. Die hebben vaak leuke aanbiedingen en 9 vd 10 keer ging dat mee. Want hij had natuurlijk net dat ene schroevendraaiertje nodig, of die handige bitjesset als aanvulling....

11. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ben allergisch voor supermarkten. Meestal doet vriendlief het dus! Ik maak lijstjes haha, en hij haalt vaak wel de goede dingen, soms niet, dan is het inderdaad; jaaaa dat hadden ze niet, of ik had eens opgeschreven; kipschnitzel voor in de oven. Wat bracht ie mee; kipschnitzels zie je alleen kan bakken! Zegt ie; moet je kipburgers zeggen! Pffffffffffffffff..... Haha.
    Als ik alleen ben in de supermarkt, zonder kind en vriend, gaat het redelijk goed en ben ik z.s.m er weer weg uit de supermarkt!

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ozo herkenbaar! Mannen en gereedschap is hetzelfde mysterie als sokken in m'n wasmachine. Je blijft kopen en het verdwijnt weer..

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Mijn man kan wel aardig boodschappen dien maar ik maak dan ook gele goeue lijstjes, op volgorde hoe he Dior de winkel loopt incl plattegrond met de schappen en alle items met kleur en merk omschreven kan niet misgaan noumoet hij nog leren niet vanallerlei lekkerst extra mee te nwmen of get goedkoopste merk te kiezen maarach stuur hem al naar de giedkoopsre winkel dus zo erg is het niet

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Mijn man doet veel.efficienter en goedkoper boodschappen dan ik en houd zich keurig aan het lijstje

15. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben geen lijstje als we boodschappen doen, maar manlief weet net zo goed als ik wat we nodig hebben en wat ons weekbudget aan boodschappen is.

het is een volwassen man die ik godzijdank niet als kind hoef te behandelen ;)

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Haha zo herkenbaar :D Maar moet zeggen: oefening baart kunst. Mijn man doet al een paar weken nu in het weekend alleen de boodschappen en ik maak van tevoren een lijstje die ik dan via een app moet sharen naar zijn mobiel (want een papieren lijstje is volgens hem zooo ouderwets en niet meer van deze tijd), en dan komt het vaak goed. Hij gaat wel vaak pas aan het eind van de middag op pad zodat het brood vaak al op is en blijft een uur langer weg dan ik, maar verder gaat het redelijk goed!!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Nou, onze ah heeft ze iig wel, dus die van mij had nu iig behoorlijk ongelijk ;)
    (en natuurlijk heeft hij niet altijd ongelijk)

18. Happy zwanger

3 mei 2013
    8
    0
    0
    Manager
    Enschede
    Mijn man kan ook goed boodschappen doen en denkt van te voren goed na wat we allemaal nodig hebben. Meestal gaan we samen. 1 nadeel, plan de middag er maar voor vrij, per gang kan hij er een eeuwigheid over doen om te kiezen en te vergelijken. Dat gaat ook zo met winkelen of een grote aankoop..
    Meestal laat ik hem staan en haal ik vast de rest :)

19. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Als mijn lief boodschappen doet weet ik zeker dat hij iig dit meeneemt.

- Biggetjes van katja..
    - Doritos nacho cheese..
    - Energy drank
    - Noedels
    - Zoute visjes van katja..
    - Brood
    - Dr footz

Schandalig eigelijk!
    En als ik een lijstje meegeef neemt ie meestal het verkeerde mee.
    Maar ook ik ben er niet erg goed in neem altijd zooi mee die ik niet nodig heb.

Oja en als mijn lief vraagt wat zullen we eten?
    En ik zeg oooh kijk maar.
    Dan word het pizza.

Deel Deze Pagina