Hey allemaal, Na een jaar Bv gegeven te hebben ben ik 3 weken geleden begonnen met weer de pil te slikken. Nu is het voor die 3 weken terug 2 keer niet save gegaan..... Ben dus nu overtijd 2 weken....... Dus ja de vraag is waarom ben ik nog niet ongesteld....Kan ik het zo zijn dat het door de pil is gebeurt omdat ik (volgens de mevr van de apotheek meteen kon beginnen en niet hoefde te wachten op mijn periode)Boel beetje door de war.... Of ben ik zwanger.......ben wel savonds en snachts misselijk heb opgezette onderbuik ongi krampen en ben zwaarder geworden.. Een test heb ik besteld van sensitest maar die is helaas nog niet binnen.... groetjes Ramona
heb je een cyclus van 28 dagen? als je nu 2 weken over tijd bent dan zou je 4 weken geleden je eisprong gehad moet hebben en die heb je dan gemist als je 3 weken geleden unsafe hebt gevreeen. Maar als je 3 weken geleden bent begonnen met de pil komt nu pas je stopweek, en niet 2 weken geleden... dus ik zou zeggen niet zwanger. Anders morgen even naar de kruitvat voor een 2v5 euro test... succes miek