hallo ik vroeg me af of ikde enige ben waarvan hun man of vriend maar steeds op de computer zit. hier heeft hij er een nieuwe hobby bij namelijk pokeren. echt als hij thuis is gaat de laptop al aan en gaat ie weer aan de gang. als ik dan thuis kom zit ie erachter en komt er geen vraag van lekker gewerkt. nee ik ga dan het eten klaar maken en er word zelf gegeten met de laptop op ze schoot of naast hem.dat is toch belachelijk of niet. heb er nu ook genoeg van en heb gezegd dat de laptop uit gaat als we eten en dat ie wat meer aandacht aan mij moet besteden. dus hoop dat ie het doet? maar wie heeft nog meer een man of vriend die een hobby heeft wat je relatie een beetje vergeten word door hun?of ja weinig aandacht. gr samantha
Pfff....als mijn man het alleen al flikt om elke keer met avond eten zijn laptop mee te nemen op schoot of op de tafel om een potje te pokeren dan vliegt dat ding hier zo het raam uit met zijn bordje eten er achter aan! Vind het behoorlijk associaal dat hij dat doet. Heb er gelukkig geen ervaring mee...maar wil je wel sterkte wensen. En maak je ventje maar duidelijk dat als hij niet iets meer aandacht aan jou weet te geven hij de volgende keer erg lang kan gaan zoeken naar zijn laptopje want die heeft dan spontaan de benen genomen hihihi
hahaha ik zat al te denken aan het wachtwoord om het te veranderen hahahaha. ik ben gister best flink uit me slof geschoten dus ikhoop dat het tot hem door dringt. hij is niet een van de makkelijkste namelijk. ikheb ook al gezegd dat het minder moet want anders gaat de laptop er gewoon uit of het internet. maar ben nu al blij als ie stopt met pokeren tijdens het eten,gister avond deed ie hem uit dus hoop ik het vervolg ook. gr samantha
Mijn vriend is ook een poker verslaafde echt tot diep in de nacht. Ook speelt hij unreal dat is een online game. Ik zelf ben ook best internet verslaafd. De pc staat in de keuken en ik zit dan meestal in de woonkamer met mijn laptop. We hebben nu afgesproken dat we minstens 1x per week een avond voor ons houden, gaan we film boven kijken met hapjes enzo.
Ik word ook vaak pissig hoor, mijn vriend is sinds een paar maanden super moderator geworden van een hindoestaans muziek forum.Hij vind dat helemaal geweldig hij kan dus lekker mensen bannen en waarshuwingen geven, maar sindsdien is meneer niet meer van de computer af te slaan.. wij wonen nog apart en als hij dan bij mij komt neemt hij mijn pc ook in beslag. In het weekend ook dan denk ik ga nou maar weer naar huis , heb ik de pc voor mezelf. Heb ook vaak oneinigheid en vind dat hij niet op mijn pc moet gaan als hij hier is en gezellig met mij op de bank moet zitten en een filmpje kijken ofzo, dat doet hij dan ook wel heel even maar zodra er reclame op tv is Huppa! springt hij snel weer achter het scherm. Het is soms zo erg dat hij met verjaardagen en met visite ook met zijn rug gekeerd zit en achter de pc zit. Vreselijk! Zit ook vaak te denken of ik op een een of ander manier een bom om die site kan gooien.
Hier nog zo'n man. Hij is Dj en als het aan hem ligt zit ie de godganse avond achter de laptop naar nieuwe muziek te zoeken. Snap dat ie op de hoogte wil blijven, maar wat mij dan weer irriteerd is dat het geluid dan op zijn hardst moet. Zit ik net mijn favorite serie te kijken wordt daar van die harde rampestamp muziek doorheen gegooid. Leuk! En aangezien wij alleen maar 1 laptop hebben is het af en toe vechten wie er op mag. Hihi
Ow hier zit ie ook te pokeren hoor...maar ik zie bij ons het probleem niet zo...of je nou naast elkaar op de bank naar de tv zit te kijken of 1 iemand kijkt tv en de ander zit ernaast met de laptop...allebei even ongezellig eigenlijk! Haha! En aan de andere kant zit ik vaak op het forum...net zo ongezellig voor hem dus... Nou scheelt het hier dat we een laptop hebben en gewoon op de bank computeren...toen we die nog niet hadden moest je naar boven...en dat is wel suf...
Uh... ik ben degene die het meest achter de pc zit Ik heb voor hem een race spel voor de PS2 gekocht. Nee, daar heb ik best spijt van! Uren kan ie dat spelen. Is niet al te erg, ik kan lekker op bed tv kijken, maar gezellig is anders...
Mijn man zit ook graag achter de pc, maar weet er wel achteruit te komen. Tijdens het eten wordt er sowieso niet achter de pc gezeten. En alle andere dingen gaan voor het computeren, dus niet dat hij er dingen voor opzij zet ofzo. Er bestaat echt een serieus probleem die computerverslaving heet......
Mijn partner heeft een baan in de ICT, is veelal met computers bezig etc. Thuis heeft hij sindskort een Apple computer aangeschaft, is hier dan nu ook helemaal weg van. Hij heeft het zelfs voor mekaar gekregen de apple op onze 40inch tv aan te sluiten... ben hier niet heel erg blij mee maar soms is het geven en nemen. Kan niet zeggen dat hij er echt aan verslaafd is, zo nu en dan moet hij onverwacht zich bezig houden met het werk.
Oh gelukkig niet meer. Mijn mannetje zat er eerst redelijk vaak op. Hij heeft een playstation en daar gaat hij af en teo wel op maar gelukkig niet vaak! ja mannen en computers blijkt vaak goed te gaan helaas
Wij hebben beide een laptop en zitten er geregeld samen achter. Maar als 1 van ons zegt, kom we gaan ff gezellig doen dan stopt de ander er meestal wel mee. En hier is de afspraak dat er onder het eten geen tv aan staat, er niks gelezen wordt en er dus ook niks op de laptop gedaan wordt. Wij hebben al 3 kids opgevoed en toen is die afspraak ontstaan. Wij vinden het n.l qwa opvoeding niet goed dat tijdens het eten iedereen zijn eigen gang gaat. Eten doen wij samen als gezin. Nu zijn onze jongens groot en de tv stond wel af en toe aan, voor t geluid, niemand keek er echt naar. Maar nu hebben wij een klein dochtertje erbij en geldt dezelfde regel weer.
Mijn vriend is radio zendamateur (nee geen piraat) dus hij zit ook continu achter de pc. Hij heeft ook een "hobby" kamer, zodra hij thuis is loopt hij naar boven, met het eten is hij beneden, en na het eten hup gelijk weer naar boven... Ik heb er niet zo heel veel moeite mee, maar dat komt omdat ik het van het begin van onze relatie gewend ben... Het is voor mij helemaal vreemd als hij een avondje beneden zit.. In deze tijd zit hij veel in zijn hobby kamer, en in de zomer maanden haast niet, omdat het door al zijn apperatuur daar dan bloed heet is (+/- 35 graden) Dus ik snap wat je bedoeld!
Bij ons maakt het niet uit wij zijn even verslaafd aan de pc. voor alles van gamen tot muziekluisteren. van programeren (man) tot forummen (ik) alles komt hier voorbij.
Juist handig joh! Mijn computer is ook aangesloten op de TV, nu kan ik met de afstandsbediening van de computer de computer vanuit bed bedienen: muziek luisteren, pizza bestellen, videotje kijken, tv-kijken en ook opnemen op de computer, themakanalen via internet bekijken, programma's van uitzending gemist op de TV terugkijken. Ideaal!
Hier ook zo een, het probleem is alleen dat ik er ook vaak achter zit, dus als ik er wat van zeg, dan heb ik mezelf er ook mee, en ik heb ook niet altijd zin om op de bank te hangen ofzo, zit ook graag nog even te computeren. Dus af en toe zeg ik wel van: zullen we even samen ... Maar verder laat ik het maar zo.
Hier is het precies andersom. Ik ben zo ongeveer getrouwd met de laptop haha. Mijn man vind het ook leuk om op de pc bezig te zijn,maar dan niet om te surfen,maar om te formateren, opschonen, kapotte pc's maken enz. Verder heeft hij als hobby Vissen
mijn vriend heeft ook een hobby en dat is ook vissen.... maar daar doet ie niet zoveel meer mee hijgaat wel in april een week naar frankrijk met ze maat..karper vissen. dus dan heb ik de hele week de laptop voor me eigen hahahahaha xxx sam
Nou de laptop op schoot en dan eten gaat te ver toch? Mijn man zit er ook vaak achter, maar doet wel nuttige dingen. Eerst had hij ook een handje om aan het ontbijt of avond eten te gaan lezen, gezellig voor de ander, dat doet hij nu ook niet meer.