het moment dat je dacht>> zooo ik ben ook geen 18 meer

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Kennen jullie dat moment?

Nou ik sinds vandaag wel. En ik vind het echt niet leuk haha
    Ik lag vannacht om 6 uur op bed. Ik heb geslapen tot 10:30. En ik ben de hele dag al zo brak als het maar zijn kan. zo erg dat ik net in slaap ben gevallen op de bank. Man heeft me wakker gemaakt ik schrok van mezelf. Ik kan niet eens meer een nachtje doorhalen :$ terwijl ik dat 6 jaar geleden 2/3keer per week deed.

Wat was jou moment

2. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ja, toen ik laatst sinds lange tijd een radslag maakte.....:$:D;). Mijn dochtertje vond het heel cool, maar ik heb een week lang pijn gehad en ben blij dat ik niks verrekt heb haha.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Toen ik pas in de spiegel keek terwijl ik om iets van dochter moest lachen....*shock* ik heb toch wel echt rimpels!

4. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ook toevallig vandaag bedacht.
    Vroeger lag ik met 35 graden te bakken.
    Nu hijg en puf ik al als ik de trap op loop..
    Mn hart slaat continu over, en ik kan amper meer logisch nadenken.
    We worden oud.. :D

5. tuc

tuc Niet meer actief

Toen ik gister een verjaardagstaart kreeg met the big 30 erop;)

6. Ik vond mezelf wel echt oud toen ik onze zoon zei dat hij níét de hele dag achter de computer mag zitten, maar ook gewoon (buiten) moet spelen.. Het is echt nog niet zo lang geleden dat ik er een bloedhekel aan had als iemand dat tegen mij zei en dat ik heel hard riep dat ik mijn kinderen nóóit zou verbieden om hele dagen achter de computer te zitten.. ;)

7. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    dat dans party's me gestolen kunnen worden en liever thuis een filmpje kijk met man lekker samen knus op de bank dan uitgaan :D en lekker samen vroeg naar bed met een boek AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Toen ik laatst een hele glinsterende haar zag doorschijnen in mijn verder donkere uitgroei. Ik weiger nog steeds te geloven dat ie grijs is, hij glinstert alleen :D

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dat ik gister op de kermis gigantisch misselijk uit een attractie stapte en dacht shit dit deed ik voor mijn zwangerschap alleen maar En dat ik nu nadenk voor ik een attractie instap met de gedachte "is dit verstandig??"

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    toen we vorig jaar op een zondag "even" op en neer gingen om bonusdochter, schoonzoon en kleinzoon op te zoeken in Limburg (voor ons drie uur enkele reis).... ik heb gewoon twee dagen uit zitten puffen op kantoor. Waar we "vroegah" gewoon eventjes in één ruk doorreden naar Zuid Frankrijk.... hebben we nu gewoon zeker een dag rust nodig wanneer op en neer willen naar Limburg :$

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat ik dood ben om 23 uur en ik dan echt moet pitten. Vroeger bleef ik zo tot half 4 op.

Dat ik constant pijn heb in mm gewrichten, kansloos.

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn zoontje gaat na de zomervakantie naar de kleuterschool.Een paar weken terug gingen we een middagje kijken....alles gaat met digiborden.... Pfffff ik vond toen een rekenmachine al hip!

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Toen ik voor het eerst met mevrouw werd aangesproken... (Ik ben 27 maar voel me nog wel 18!)

Of dat nooit iemand mij meer om legitimatie vraagt haha...

14. belem

belem Lid

28 mrt 2012
    86
    0
    6
    İk had met een collega over het reizen met de ns. Toen vertelde ik dat ik nog weet dat je in de trein kon roken. İk was even stil bedacht me toen dat het best lang geleden is :)

15. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontje op school hadden ze een project over " toen en nu" . Allerlei onderwerpen kwamen er aan bod. Moest zo erg lachen toen een medemoeder mij zei dat ze tegen haar man had gezegd dat ze toch maar andere anti-rimpelcreme moest kopen. Waarop ik vroeg : " hoezo dan?" Haar zoontje vroeg aan haar: "mam, heb jij dus de dinosaurussen ook nog gekend?" Hilarisch!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dat denk ik elke ochtend :D

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Toen ik mezelf krakkemikkig vond; en met spierpijn de dag door kwam als een wandelende zombie omdat zoonlief tussen ons in sliep die nacht en ik bijna geen oog heb dichtgedaan.

En inderdaad; sommige mensen kunnen 'mevrouw' zeggen op een manier waarbij ze je het gevoel geven alsof je 85 jaar oud bent :(

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha, ja of dat je tijdens het rijden de deur zelf open kon doen omdat het warm in die tussen hokjes was!

Werd ook aangekeken, uit welk derde wereld land kom jij!!! ;)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bijna iedere dag wel als ik in de spiegel kijk :( Ik trok gisteren een bikini aan, die stond niet mooi, de volgende geprobeerd, ook niet mooi, dit herhaalde zich tot 5x toe (ik heb er nogal wat) en heb maar besloten om van de week iets flatterenders te gaan kopen.......:)

Sinds ik echt mijn haren moet verven, sinds jongeren van rond de 25 mij mevrouw noemen. Mijn knieen doen bijna continue pijn, ik kan niet meer op mijn knieen zitten, en ook niet meer in kleermakerzit, sinds de Pasen.......

Maar van binnen voel ik me gewoon 18! En dat is fijn :)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Exact dit :D
    Ik werk elke zaterdagnacht en mijn dienst is van 17.00-sluit. Meestal tot 4 uur. Voor ik in bed lig is het 5.00/5.30 uur. Mijn wekker gaat om 10.30 en ben op zondag niet vooruit te branden. Ivm het goede weer was het hartstikke druk, het was gewoon niet leuk meer om te werken. Ik heb nog zere voeten en het gevoel dat er lood in mijn benen zit.

Vroeger maakte ik 3x per week zoveel uren achter elkaar op een dag. Ik kon ook prima tot sluit werken en de ochtend erna om 10.00 weer beginnen. Nu kun je me wegdragen denk ik.

Ben pas 26 :D

Deel Deze Pagina