Innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vissie1980, 15 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie1980

20 mrt 2015
    47
    21
    8
    NULL
    NULL
    #1 vissie1980, 15 sep 2022
    Laatst bewerkt: 15 sep 2022
    Hallo allemaal,

Ik ben toch even benieuwd wat jullie hiervan denken...

Op 8 september ei gehad. Op dag 14 van cyclus. Duidelijk geworden door temperaturen. Omdat m'n man zich niet lekker voelde geinsemineerd Op dag 12 en 14.

Op 5 dpo werd ik hondsmoe. Deurbel ging en moest mezelf echt naar de deur slepen.

Op 6 dpo ook hondsmoe, duizelig en lotion like cm. In de avond felle steken in onderbuik. Na 1 uurtje alleen nog lichte steekjes, ook afgelopen nachtnog een enkele. Eenmaal in bed gevoel alsof er flink geduwd werd.

Vandaag 7 dpo wakker geworden met lage rugpijn en nog wat trekkend gedoe in onderbuik. Ook beetje misselijk.
    Nu, eind ochtend, is alles stuk rustiger.

Ik heb nooit van mijn leven steken gehad in een cyclus....

We zijn bewust bezig met kindje.

Zou dit een innesteling kunnen zijn?

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    830
    817
    93
    Vrouw
    Dat zou best kunnen ja, een innesteling kan op zijn vroegst vanaf dag 5/6 na de ovulatie plaatsvinden. Ik heb mijn innestelingen beide keren ook goed gevoelt vanaf 7 dpo en voelde krampjes, steekjes en ik voelde me niet helemaal lekker. Toch kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat het een innesteling is, dat zou je pas over enkele dagen kunnen weten met een test. Ik duim voor je dat het een innesteling is en je straks een mooie test in handen hebt!:)

3. vissie1980

20 mrt 2015
    47
    21
    8
    NULL
    NULL
    Wat geweldig dat het zo goed gaat bij je. Zag het in je banner.

vandaag toch weer onrustiger in de buik geworden. Begin middag amper voelbare menstruatie krampjes. Nu toch ook weer wat steekjes. En joh....ik had het koudddd....
    Dikke grote pantoffels nu...

Mijn cyclus is al jaren stabiel op 26 dagen en laat zich goed voorspellen. Ik zit nu in 2e ronde.

QUOTE="DBoer, post: 24327626, member: 121918"]Dat zou best kunnen ja, een innesteling kan op zijn vroegst vanaf dag 5/6 na de ovulatie plaatsvinden. Ik heb mijn innestelingen beide keren ook goed gevoelt vanaf 7 dpo en voelde krampjes, steekjes en ik voelde me niet helemaal lekker. Toch kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat het een innesteling is, dat zou je pas over enkele dagen kunnen weten met een test. Ik duim voor je dat het een innesteling is en je straks een mooie test in handen hebt!:)[/QUOTE]

DBoer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina