Dat noem ik service! koterkado.nl

Discussion in 'De lounge' started by Jucade, Jul 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had samen met mijn zoontje een vriendenboekje voor zijn nichtje haar verjaardag uitgezocht en eergisteren kreeg ik hem binnen. Ik pakte t uit om te bekijken en er zat een deukje in het boekje, toen we het harde karton wat er als bescherming om heen zat, bekeken bleek dat het gebeurd moet zijn tijdens transport. :( Zoontje verdrietig, ik ook want zo'n kadootje wil je niet geven.. Dus ik gemailt naar koterkado en na een foto als bewijs kreeg ik een mailtje terug dat ze een nieuwe gaan opsturen en deze hoefden ze niet terug. Kan mn zoontje nu toch nog een mooi kadootje geven. :D Wilde t even kwijt.

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo was ie aangekomen..

3. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Dat is zeker netjes!!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dat is heel erg netjes

5. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Dat is heel netjes idd(maar ze staan ook bekend om hun goede service en klantvriendelijkheid ;))

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja goed he!!, ik ben ook erg tevreden over ze

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

Apr 7, 2007
    5,556
    0
    0
    Idd netjes maar ben ook niet anders van ze gewend, had een labeldoekje waarvan 1 labeltje los was gelaten en ook kosteloos vervangen en oude niet retour!

8. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

Jun 24, 2011
    760
    1
    0
    heel netjes van hun.

en de service is zeker netjes. want ik had een raam sticker besteld na de geboorte en die deed het niet,
    dag erna kreeg ik een nieuwe die werkte ook niet zoals het moest.

Weer een mail gestuurd en dag erna kreeg ik weer een nieuwe plus gratis kado erbij..
    en de sticker folie is veranderd bij hun want de 3de deed het top.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Heel netjes! Ik heb idd ook goede ervaringen met ze (geen beschadigen oid, maar gewoon goede en snelle service!)..

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha daar heb ik andere ervaringen mee (tenminste hun vriendelijkheid) maar zaken doen ze verder netjes inderdaad, zolang je maar geen concurrent / collega van hun bent zullen ze vast erg aardig tegen je doen, anders sturen ze hele onaardige emails naar je ;) zo onsportief vond ik dat maar goed is jammer want juist als bedrijfjes is het leuk om samen te werken ipv tegen elkaar...

Maar goed ik ben wel sportief want bestel gewoon "gezellig" straks een fruitbakje voor onze zoon met zijn naam erop.... :D

Share This Page