Heb niet echt goed geslapen, 3.37 wakker al, maar aangezien ik vaker wakker lig van de warmte weet ik niet of het aan dat zeil lag. Vriendlief heeft sowieso een humeur om op te schieten. Hij heeft sinds donderdag slijmbeursontsteking en slaapt er niet van. Heeft vanochtend de hele ochtend op-en aanmerkingen op alles en iedereen lopen maken in Ikea. Ik ga lekker met een filmpje in de slaapkamer liggen, hij zit zichzelf zo in de weg dat ie het even kan uitzoeken...
Mannen! Gewoon lekker op je eigen matras blijven slapen en als je vliezen breken op de matras (wat dus in de meeste gevallen niet zo is, de meeste bevallingen beginnen met weeën en niet met het breken van de vliezen) kan je de matras gewoon omdraaien en klaar.
Hier precies hetzelfde verhaal...een flinke discussie gehad...de matrasbeschermer is niet alleen warm maar kraakt als een malle...ook gezegd dat ik nu nog redelijk slaap en dat graag zo wil houden. ..uiteindelijk ben ik boos en tierend bij hem weggelopen, waarbij ik uiteindelijk wel even heb gekeken hoe ik dit op kon lossen...sinds gisteren (34 weken is wel errug vroeg denk ik ) ligt hij erop...hij heeft ook last van dat gekraak maar met een badlaken er nog weer overheen vind ik het redelijk te doen.....daarbij hebben wij een matras van 2800 euro...dus dat vind ik dan ook wel zonde
Ow mannen kunnen zo zielig doen he. Zeg maar gewoon dat zodra hij een sinaasappel uit zn heer perst je hem pas wil horen over pijn . Maar de beschermer van ikea ook te warm? zelf heb ik het ook snel warm maar vind de beschermer niet extra warmte veroorzaken. Heerlijk he die hormonen en de laatste loodjes zijn ook gewoon het ergste hoor. Ik werd op het einde ook chago van 10 keer eruit om te plassen, geen houding die lekker ligt en alles willen eten wat niet goed is hihi. Succes met je vriend!