ik heb geen huishoudman gevonden, boodschappen doe ik liever zelf, als hij het doet haalt hij van alles in huis behalve de dingen die we nodig hebben. Waar ik wel heel blij mee ben is dat mijn vriend heel fanatiek met de was bezig is, dit omdat ik er zelf een bloedhekel aan heb, hij wast en hangt het op, ik vouw het dan op, want anders kan ik het als nog over doen hihi. Verder doe ik alles in het huishouden, me vriend gebruikt als smoes, dat hij dan moe is van zijn werk en bla bla bla.
haha leuk al die verhalen! Ik heb het volgens mij ook getroffen! ik moet snel zijn anders is alles al gedaan haha in het begin was dat raar en niet zo leuk, voelde me net alsof ik maar een beetje zat te luieren en hij alles deed! wij moesten echt afspraken maken zodat hij niet alles doet hahaha nu is mijn taak de was en strijken en koken en we doen stoffen/schoonmaken etc zoals het uitkomt ene keer hij andere keer is, werkt prima
Ik heb het reuze getroffen met mijn kerel. We zijn beide niet van het opruimen en schoonmaken maar hij doet uiteindelijk meer dan ik! En op de was opvouwen na ook goed. Kan zelfs beter en vooral veel voordeliger boodschappen doen dan ik. Een hele verbetering t.o.v. mijn opa! Die heeft het ooit gepresteerd om mijn ouders te bellen (woonden tegenover elkaar) dat ie bezoek had. Waarop mn vader zoiets had van Ja, en? Nou zegt mn opa, is je vrouw ook thuis want het bezoek wil thee. Hihi, de man had werkelijk geen idee hoe hij thee moest zetten. Mn oma was woest toen ze thuiskwam en dit hoorde en heeft hem meteen een spoedcursus gegeven!
Pfff... ja zo herkenbaar allemaal! Ik ben gisteren een dagje weg geweest met mama's hier van het forum. Ik had hem gevraagd de trap te stofzuigen en dat heeft ie gedaan. Verder ook echt niets hoor. De afwasmachine was nog vol (schoon)... ik denk dan: zie je dat dan niet? nee blijkbaar niet. Ach ja... verder is t een schat hoor maar soms wou ik dat ie iets meer uit zichzelf deed
Als ie dan door z'n schone kleding heen is, raapt ie het dan gewoon weer op van naast de wasmand, om dat nog maar eens aan te trekken?
haha haha haha. Mijn vriend bakt er ook helemaal niks van maar dat komt ook omdat hij niks hoeft te doen wij hebben nog de huisvrouw en de dag en nacht werkende man. Maaaaaaaaaaaaaaaar als je dan vraagt even bijv een boodschap te doen tja dan kan je 's avonds nog niet eten want er is alleen maar lekker spul in huis. Toen ik in het ziekenhuislag van de bavlling van Daan nou het is knap voor iemand die 3 dagen in het ziekenhuis heeft gezeten er een benden van kan maken en dan nog zeggen ik ben toch aan het opruimen geweest uhhhhhhhhhh waar? Maar ja zo zal het altijd bij mannen gaan denk ik. Ik wil iedereen heel veel succes met hun huishoudelijke mannen stellen
ik mag niet echt klagen van men vriend (hoewel ik het soms wel eens doe hoor 8) . Als hij niet moet werken, of geen zware dienst heeft gehad, of bvb een korte vroege dienst, dan maakt hij af en toe het eten.. nou ja de voorbereiding toch alvast (aardappels schillen en wat ontdooien). Onlangs had ie zelfs eens de strijk gedaan, maar dat was omdat hij wat T-shirts moest hebben voor zen werk. Zelf heb ik een hekel aan de strijk en doe ik em meestal gewoon niet, gewoon lekker alles opplooien en de kast in, of er nu een paar kreukjes in men shirts staan, maakt me niet zo uit eerlijk gezegd. Enkel heb ik er een kleine hekel aan dat ie zen vuile sokken en boxershorts op de grond gooit in de slaapkamer ipv in de wasmand die 2 meter verder staan . Maar ach, het is toch al in de buurt, men exman gooide gewoon al zen vuile was op de bank of waar ie dacht , kon ik alles achter zijn gat gaan opruimen . Men vriend kan best goed poetsen, doet het zelfs grondiger dan ik.. alleen niet zo vaak als ik