papa maakt hier zelfs staartjes en al haar kleertjes liggen als stelletjes op een hangertje dat kan niet snel fout gaan
soms zie ik kindjes op het kdv gekleed... mijn god dat het te koop is maillots met open sandalen erover echt te erg
ik moet toegeven, het is eerder ik die rare combinaties maak. als mijn vriend Luca aankleed past alles. maar als ik hem aankleed is het soms wel wat raar
Tussen mijn dochters zit 18 maanden dus ja hier komen de meest rare combi´s voorbij als mijn man mijn dochter aankleedt. -Vandaag had mijn oudste dochter (van 2,5) had een soort van jumpsuite pyama aan van mijn jongste dochter (maat 68) met daarover een spijkerbroek. Ook grappig was toen mijn dochtertje net geboren was en mijn schoonmoeder haar verschoond had... die had haar dus gewoon zo´n luierbroekje aangedaan van mijn oudste dochtertje, zag echt niet uit zo´n super groot luierbroekje bij zo´n pasgeboren baby.
haha mijn man kan er ook wat van. Soms kan hij de kids echt superleuk aankleden, maar dat is echt soms Zelfs als ik het klaarleg gaat het soms fout! Zo zei ik laatst tegen hem dat hij vergeten was het spencertje aan te trekken; bleek hij het onder de bloes te hebben aangetrokken ipv erover heen
het zijn dan vooral de combi's die ze maken, bij ons ook een jongetje gister: van die cars sokken met een broek op hoog water en van die teva's. Nu had mijn dochter van de zomer ook van die teva's aan met aardbeitjes, maar dat was toch een heel ander zicht met blote beentjes en een leuk zomers jurkje. Ik leg trouwens ook altijd de setjes klaar, nu het kouder wordt moet ik er wel steeds bijzeggen dat de legging in dr laarsjes moet, anders hangt die er zo half overheen.
nee mijn man verzint juist leuke combinaties. Als ik dan thuis kom denk ik : he ja dat kan ook. Nou vind mijn man kleertjes ook super leuk. Hij koopt ze niet maar hij heeft wel duidelijk een smaak, anders dan ik. Dus op zijn papadagen (2 keer in de week) draagt ze vaak wat stoerdere kleding dan bij mij.
Pfff gisteren kwam ik thuis uit mijn werk en mijn man was de hele dag bij de jongens geweest. Stond met open mond te kijken. Beide jongens hadden verschillende sokken aan, rood en 1 groen. En 1 van mijn jongens had een pyama truitje aan. Dus ik zei waarom heeft hij een pyama truitje aan? Oh is dat een pyama truitje, vind het net een gewoon truitje... Die van mij maakt wel vaker van die geweldige combinaties....
haha geweldig wat een verhalen hier, ik kom bijna niet bij! ik leg daarom altijd de kleertjes klaar van tevoren.. mijn man ziet ook het verschil tussen een pyamatruitje en een gewoon truitje niet Vrijdag bracht ik hem naar het kdv, loopt Ons Kleintje naar zijn groep, ik dacht wat loopt hij gek?! zaten zijn schoenen verkeerd-om aan (links aan recht en viseversa) had mn man gedaan...
Moet zeggen dat ik hier geen klagen heb hoor.. van de week kwam manlief thuis met een nieuw setje voor beide kids, en hartstikke leuk!
Hier haalde ik onze dame van de zomer af van het kinderdagverblijf en manlief was aan de gang geweest - ze had een witte hemdromper (met brede bandjes zeg maar) aan, met daaroverheen een spagettijurkje in het paars en groen, met daarbij rood, wit, geel blauwe sokken... Juist! Verder heb ik eigenlijk geen klagen, dit was eerder een uitzondering dan regel! Op het kdv krijg ik haar ook wel eens terug met de meest bijzondere combi's of slecht passende kleding. Naja ze is dan wel weer lekker schoon
Hier moet ik ook de kleertjes klaarleggen, al heeft manlief een goed excuus (kleurenblind..) Dus als ik het een keer vergeet, zal ik het weten: hij is me een keer heel schattig samen met Emma op komen halen van mn werk... kind in een roze/grijze legging met een rode trui (maatje nog-net-even-te-groot) eroverheen!!! Heb wel even wat uitleg moeten geven aan collega's... Setjes klaarleggen werkt hier ook prima, enige discussiepunt is hier nog de haartjes. Nu het echt wat langer wordt 'moet' je er iets mee en meneer zegt gewoon "daar begin ik niet aan hoor". Grrrrrr...
haha grappig... mijn man is dus echt een uitzondering. Die vindt het geen pan als haar haar los door de war zit. Dus ik heb hem 10 keer voor moeten doen hoe hij een staartje kon maken en nu doet hij het zelf. Hij is nu aan het oefenen met 2 staartjes, ging ie aan mijn moeder vragen hoe je een rechte scheiding maakt haha voor de rest is ie totaal niet verwijfd hoor... hij wil gewoon dat zijn prinsesje er netjes bijloopt.
Qua kleding doet mijn man het over het algemeen redelijk goed. Heb wel een keer gehad dat ze in haar oudste kleren naar een verjaardag was geweest (die lagen in de kast voor het knutselen), maar in staartjes maken is hij niet zo heel erg goed. Heb hier al een keer het elastiekje uit haar haartjes moeten knippen. Al haar haar was er omheen gedraaid. Hoe krijg je het voor elkaar????
Goh, mijn vriend is juist heel leuk met combi's! Mijn oudste ziet er in ieder geval altijd leuk uit! Middelste is een jongen dus dat is helemaal niet moeilijk! Jongste wil hij soms nog wel eens moeite mee hebben omdat hij niet alle setjes bij elkaar weet en dan geen zin heeft om verder te kijken. Maar goed dat komt straks ook wel goed als ze grotere maatjes kleding heeft Enne staartjes, vlechtjes, invlechtjes e.d. daar draait hij zijn hand ook niet voor om!
Vriend lief is een verschrikking met kleren. Ze hebben een eigen kast in de kamer staan komt mijn vriend met kleren van de oudste aanlopen dus ik vraag waar heb je dat vandaan. Ja bij whitney uit haar kast. Dus ik zeg weer tegenhem maar ik had kleren voor Jadey nodig zegt hij weer ja maar daar kon ik niets vinden. Week later moet hij de jongste een tuinjurke aantrekken doet hij hem achterstevoren aan En staartjes die zijn verschrikkelijk 1 bovenop hun hoofd. soms meer staartjes maar dan versprijd op hun hoofd (ziet er niet uit!!!)
Hihi! Mijn man kwam donderdag thuis met een joggingsbroekje wat 2 maten te groot was. Prima dacht ik, kan die over een jaartje wel aan Nee hoor, manlief ging Dy gister aankleden en hij had dat joggingsbroekje aan! Zielig, zag er niet uittt! O wat hij ook vaak doet is zijn netste feestkleren aan doen op bijvoorbeeld een thuisblijfdag.
Vanmorgen stond ik toch raar te kijken Mijn man had ukkie aangekleed (had het klaargelegd idd) en zei: ze is gewassen, je moet wel haar haartjes nog kammen. Komtie met haar beneden, had hij 3 Lief! speldjes met bloemetjes in haar haren gedaan, zag er zo leuk uit! Daar was ik zelf nog niet eens opgekomen om dat zo te doen, echt geweldig dus was helemaal trots op mijn vent!