Mannen en hun gehoor..

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna84, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Mijn man is aan 1 kant heel slecht horend....vergeet alleen steeds welke kant het ook alweer was.Zit soms dus een heel verhaal op te hangen voor noppes.En zou toch na 20 jaar wel moeten weten welke kant het ook alweer was maar dat vergeet ik steeds.Heb hem al eens voor de grap gezegd dat we zijn oor moeten merken of een strik erop .:D

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Mijn man hoort alles, wij gaan er snachts allebei even veel uit. En vaak zegt hij, doe je oordoppen maar in (ik heb op maat gemaakte omdat hij snurkt, ik hoor dan echt niks meer), ik regel het vannacht wel.
    Tis een schattie :D

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    's Nachts hoort hij niks, maar overdag ook niet hoor...

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik ben hier degene die niets hoort..haha..en ik ben ook degene die dus blijft liggen. Mijn man gaat áltijd naar de kleintjes toe als ze huilen.

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik heb mijn vriend een beetje getraind.... Het ging bij ons dezelfde kant op en ik vind dat we allebei even verantwoordelijk zijn voor onze meid. We wilden haar tenslotte samen hebben. Dus, ik hield me slapende onder het mom van "zo moe van de hormoonveranderingen, ik slaap echt overal doorheen". En dan ging hij er wel uit. Ik probeerde het een beetje 50-50 te houden, hij hoeft natuurlijk niet alles te doen. Maar gevolg is dat vriend nu net zo waakzaam is als ik. Alleen, de horror, hij wacht best lang met reageren. Ligt Fay brullend in bed, pakt hij gerust zijn iPad met de mededeling dat hij even wacht of het vanzelf overgaat. Grrrrr..... Soms snap ik mannen niet hoor. Maar dan heeft hij een goeie por in zijn zij gehad en gaat hij alsnog wel.

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn vriend is doof aan een kant dus ik ben altijd degene die alles hoort! Hahaha, moet wel zeggen als ik m aantik en vraag of hij wil lopen doet ie t achter mekaar!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Het was van de week nog op Proefkonijnen (BNN)
    Het geluid van huilende kids activeert veel meer hersenactiviteit bij een vrouw dan bij een man. Dus tja...misschien gewoon niets aan te doen?

8. Ach ja.. ik por hem altijd als ie niet snel genoeg is. Ik zorg voor de jongste, hij doet nu de oudste.

Deel Deze Pagina