Mannen en kabouters

Discussie in 'De lounge' gestart door Sam86, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Lol :D

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kleren die niet in de wasmand liggen, was ik niet.
    Ik heb zo vaak de discussie gevoerd, totdat hij op een gegeven moment zei: als het op de grond ligt, dan hoeft het niet gewassen te worden.
    Oke :D

Toen hij een keer vroeg: wanneer ga je weer wassen, want mijn sokken zijn op, heb ik hem "the look" toe geworpen en gezegd: kijk eens naast je bed, daar liggen allemaal schone sokken ;)

Verder hier het lege pak melk wat op het aanrecht blijft staan, vuilniszakken die niet worden verwisseld en de eeuwige discussie:
    Neem eens mee wat er op de trap ligt!!!

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh dat van de spullen op de trap herken ik ook!

Doet me denken dat mijn man míj altijd de schuld geeft als ie iets kwijt is, want 'jij ruimt altijd alles op'. Ja duh, omdat jij het niet doet! :x

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Mijn vriend is echt van de vaste plekken! Sleutels, papieren alles...
    Maar ook mindere dingen: vieze kleding altijd naast het bed enz

Ik ben de echte chaoot....

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hahahaha, ik zit hier zo hard te lachen dat mn baby dr wakker van is geworden en keihard begint te trappen......:)

Echt te hilarisch voor woorden, zit hier echt te schateren met de tranen over mn wangen.........

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hahahaha dat doe ik dus ook! :D Ik kom niet meer bij.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Moet nu denken aan de aflevering van "Everybody loves Raymond". Dat die koffer weken lang onder de trap stond en iedereen vertikte het om hem mee naar boven te nemen haha

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Punt hier is, hij bewaart al zijn kleding op de stoel in de kamer. Doe ik ook wel hoor, maar ruim het dan ook vaak op.
    (Leg er bijv. mijn werkkleding op die ik de volgende dag weer aan moet, maar als het in de was moet dan doe ik dat wel meteen in de wasmand).

Maar manlief spaart alles op, en soms vouw ik dan gewoon dingen op en leg ze in de kast terug, of ik pluk er dingen tussenuit om te wassen.

Maar soms denkt mijn man dan ineens van goh laat ik het opruimen, en dan gooit hij de hele bult in de wasmand. (Heb ik net alles weg gewerkt, kan ik weer opnieuw beginnen). *zucht*.

9. prettymum

prettymum Niet meer actief

Volgens mij ben ik bij ons thuis de man :)
    Maar alleen qua de was gelukkig.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heel herkenbaar :D

Deel Deze Pagina