Mannen en verjaardagscadeau's

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

hihi aan de ene kant moet ik wel een beetje lachen (omdat het heel erg typisch is hihi)

aan de andere kant snap ik je gevoel wel, het is niet leuk als je alles moet voorkauwen eens een verrassing is ook wel eens leuk, of dan maar het "dure" setje hahaha

Ik ben zelf met moederdag heel erg verwend, mijn verjaardag wilde ik dit jaar niet vieren, dus dan kan ik er weer een heel jaar tegen aan hahahahah dus mag nu niet meer zeuren ;)

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    haha, typisch ...
    vorig jaar kreeg ik een roller voor het zwart onder mijn ogen weg te doen! haha, zwart? welk zwart ....
    was toch best teleurgesteld ook
    nu hebben wij gedurend een paar maanden een lijstje met verlangens liggen, en als er zich dan een gelegenheid voortdoet, weten we wat gekocht

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahaha, mn sportschoenen zijn kapot gebeten door de hond... maar ja omdat ik op dat moment zwanger was... vond ik het niet heul erg eigenlijk. Gingen we ergens schoenen shoppen voor onze oudste, die was alweer gegroeid. Toevallig dag voor mn verjaardag.
    Lopen we langs de sportschoenen afdeling... zegt ie ineens.... uhm... zoek maar een stel leuke sportschoenen uit.... krijg je die van mij voor je verjaardag. Zomaar uit het niets, zonder dat ik er om "zeurde" oid :)

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Dit is een reden waarom mijn man en ik altijd gewoon overleggen over cadeau's. Als ik zelf niks aandraag vergeet hij het gewoon. Nu gaan we vaak uit eten, of een mooi boek wat ik wil hebben.

De opmerking die hij erbij maakt klinkt niet zo leuk, die had hij misschien beter achterwege kunnen laten :D

5. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Poeh,waardeloos zeg...Ik ken dat gevoel van teleurstelling bij geen cadeau (ja echt, erg hé) of een cadeau waar geen moeite voor is gedaan.....mijn ex was ook zo'n onattente zak......gelukkig vind mijn huidige partner mij wel de moeite waard om z'n best te doen voor een leuk cadeau. Ik prijs mezelf gelukkig nu ik ervaar hoe het óók kan. Een wereld van verschil. Ik vind het wél belangrijk om in een relatie je best voor elkaar te blijven doen en elkaar af en toe te verrassen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd !

Idd erg jammer zo'n cadeau.
    Mijn man vind het ook moeilijk om iets te verzinnen ( zeker na 14 jaar samen verjaardagen,kerst etc ),maar hij doet wel altijd zijn best. Soms vraagt hij advies aan zijn moeder, of ik geef hem wat stille hints in de tijd voor mijn verjaardag haha.

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn man koopt niet eens cadeau's met mijn verjaardag :x Het eerste jaar dat we samen waren pakte hij flink uit.. Ik kreeg een auto, het tweede jaar een nieuw bed en al die jaren daarna heb ik daar geloof ik op moeten teren... En nu vraag ik toch al 3 jaar naar een E-reader voor mijn verjaardag... zucht.. Ik zou al blij zijn met een dove pakketje... Dan denkt hij er tenminste aan...

Maar in elk geval gefeliciteerd!!:)

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Beetje lompe opmerking inderdaad. Maar moest stiekem wel lachen. :D

Gefeliciteerd!! :)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooh ik snap hoe je je voelt maar ik lag stiekem wel helemaal dubbel.. :D

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gefeliciteerd lieverd! *SMAK*

En het valt me nog mee dat je er niet een opmerking bij kreeg "maar je wist toch niets te vragen??" :x

Ik heb de hoop jaren geleden al opgegeven maar leuk is inderdaad anders ;). Ben benieuwd hoe het hier a.s. zaterdag zal gaan ;)

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

gefeliciteerd!!!

en ach jeee ik snap je wel hoor! is niet zo leuk.
    de mijne vraagt altijd wat ik wil hebben maar ik denk niet meer dat hij dat gaat doen want in zijn ogen kies ik altijd " stomme" dingen. ik kies graag dingen voor het huis want dat vind ik leuk. maar hij vind dat het een kado voor alleen mezelf moet zijn. tsjah ik heb alles wat ik nodig heb en voor ons huis zie ik nog zoveel leuke dingen! laat me lekker

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Gefeliciteerd!
    Beetje jammer van de opmerking inderdaad. De volgende keer een lekker Rituals setje? Is ook duur :p (geintje). Heb je wel een leuke dag gehad???

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    yaaaaaay happy birthday to US,,, jaja ik ben ook jarig, en ook ik wist niet iets te vragen, had tegen vriendlief gezegd dat ik niks hoefde..

heb wel wat gekregen: een nieuwe pannenset! erg mooi :) en ook heel lief dat hij dat zelf heeft bedacht.

hij zei erbij: het is niet echt alleen iets voor jou, maar anders wist ik het echt niet, en ik wilde niet met zo'n standaard setje aankomen...

Haha, ik moest erg hard lachen toen ik jou topic las ivm zijn laatste zin :p

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, toch nog best veel herkenning... Erg eigenlijk, LOL :D!

Verder wel een leuke dag gehad. Familie en wat vrienden over de vloer gehad en lekker met z'n allen geBBQd.

Ach, ik weet dat hij van me houdt. Maar ik heb wel vast de cadeaucriteria voor volgend jaar bekend gemaakt ;):D.

Deel Deze Pagina