Ik vind het goed dat je eerlijk geweest bent. Beetje teleurstellend dat je man niet onthouden had hoe het vorige keren gegaan is. Mijn man is altijd van de praktische cadeaus. Zo kreeg ik deze keer met mijn verjaardag een grill. Ik was er heel blij mee hoor. Maar ergens hoop je toch op een iets romantischer cadeau haha. Wat ik wel jammer vond, is dat mijn man niets met mijn jongste zoontje had gemaakt voor moederdag. Verder ook geen ander cadeau gekregen, maar dat hoeft ook niet. Maar iets zelfgemaakt had ik wel leuk gevonden, aangezien die kleine niet naar een opvang gaat en het daar dus ook niet gedaan wordt. Ik heb er niks van gezegd, maar toen er de dag erna door mijn broer naar gevraagd werd wat ik van de kleine had gehad en ik antwoord gaf, zei mij man dat hij er niet bij stil gestaan had. Ach, hij heeft het druk zullen we maar denken. Hij is sowieso niet zo attent. Echt man-eigen, volgens mij.
Sorry, ik las je bericht verkeerd... Ik dacht dat je bedoelde, omdat je het samen wil, je het ook samen koopt... Dan is het niet echt een cadeautje voor jezelf, maar moet je hem delen met je man... Zo las ik het... Nu lees ik je berichtje idd anders... Sorry
Hahaha, ja, daar heb ik toen nog een topic over geopend, zo verbolgen was ik erover. Niet omdat het een goedkoop cadeau was, maar over het feit dat hij absoluut geen moeite had gedaan om iets te bedenken wat ik leuk zou vinden.
maar je man vind het dus blijkbaar wel heel leuk om zo'n dagje zwaluwhoeve met je te doen en hij vond dit een leuk idee. Ga je nu niet omdat jij het niet leuk vind?
Het is idd niet zozeer het cadeau maar het idee/gevoel dat je man er over nagedacht heeft en weet wat je wel/niet leuk vind. En de mijne weet dat meestal wel dus dan viel dit wat tegen.. in jou geval: Al had hij een papier van het kladblok met gekras van je kleine ingepakt.. Is idd man eigen.. Maar goed we gaan hopelijk nog lang bij onze mannetjes blijven dus nog veel verjaardagen te gaan..
Mijn man is ook een ramp...ik krijg eigenlijk nooit wat van hem. Dit keer zag ik een leuke tas bij de Kruidvat. (Ben niet zo van dure kadootjes) Dus ik met folder naar hem toe en geef aan dat ik die wel zou willen hebben voor mijn verjaardag. Dacht dan maar zo.....vraagt tie ga jij dat halen of moet ik dat doen? Ik bleef blijkbaar best wel lang stil want toen zei hij: Eeeuh, ik ga het wel halen....moet er tegenwoordig wel om lachen, maar dat was vroeger wel anders. Het is leuk als je man je laat zien dat hij moeite voor je doet etc. Maar als het niet in hem zit en het na meerdere malen attenderen niet verbetert, maar je zeker weet dat hijvan je houd lijkt het me ieys dat geaccepteerd 'moet' worden... Ik ben ook niet perfect denk ik dan maar.
Ik ook niet perfect hoor! En ik hou nog net zo veel van hem hoor! dus idd maar accepteren dat de tijd van de romantische cadeaus over is
Ach nou ja, ik ben het inmiddels van hem gewend, maar stiekem vind ik het wel jammer dat hij niet wat attenter is op dat gebied. Heeeeeeel af en toe (lees: 2x in 13 jaar tijd ) doet hij iets zeer onverwachts zoals bloemen op mijn werk laten bezorgen en dat is dan wel extra bijzonder...
Best wel herkenbaar . En ik vind je absoluut geen zeikerd/ondankbaar mens. Ik geef je groot gelijk . Je hoopt dat mannen een klein beetje onthouden wat je ze verteld. Ik kan ook het hele jaar door hints geven en dan een dag van te voren de vraag krijgen wat ik nou wil voor m'n verjaardag. En ik ben ook niet van de praktische cadeau's of gezamenlijke cadeaus. Als we een nieuwe broodrooster nodig hebben, kopen we er wel een bij de blokker, hoef ik niet voor m'n verjaardag zeg maar. Het komt er hier meestal op neer dat ik m'n eigen cadeaus uitzoek en koop. In opdracht van mijn vriend, dat wel. (Nu werk ik bij een juwelier, dus veel van mijn cadeaus komen daar vandaan .) Maar ook ik was teleurgesteld dat ik niks namens zoontje gekregen had! Vooral als het bezoek dan vraagt wat ik van hem gehad heb.. Ja niks dus. Met moederdag wel een cadeautje gehad (bloempotten), maar ik had veel liever een lief kaartje gehad waarin zijn/Q's waardering geuit werd. Maar goed. Ik ben gestopt met hopen .
Whahahaha Dat spant toch écht de kroon! hahahaha, lig echt in een deuk! Ik instrueer de kinderen altijd wat ik graag wil hebben. Die begrijpen mijn hints vaak beter dan mijn man. De kinderen geven mijn man dan "ideeën" wat hij voor mij kan kopen. Vervolgens doet mijn man erg zijn best om het te kopen en geeft het dan aan mij, alsof het zijn eigen goede idee was Ach, ik krijg dan in elk geval wat ik graag wilde, maar een echte verrassing kun je het niet noemen.
Gelukkig ben ik dus niet heel raar.. Ach ik voel me al beter nu ik eerlijk ben geweest.. Daar draait een relatie op vind ik.. En ik weet nu al dat ik op onze trouwdag weer de mooiste bos bloemen krijg uit de hele bloemenzaak, want die kan hij altijd wel helemaal op mijn kleur/smaak uitzoeken
lol @dove setje kadootjes van ML: hij vertelt me altijd over zijn exvriendinnen.. over al die dure kadootjes die hij had gekocht en waar hij nu spijt van had.. nooit zou die dat meer doen... ik denk oke.. het zal wel. ik hoef ook geen dure kadootjes, ik hou niet van sieraden behalve van die goedkope grote oorringen waar hij een hekel aan heeft. Maar ik vind het wel leuk... als hij laat blijken dat hij eraan gedacht heeft.. en ook wat moeite voor heeft gedaan. ik hem maar gezegd dat ik die tankstationbloemetjes niet zo leuk vind.. zo van.. ff mijn auto wassen ojaaa, ze is jarig of.. oja, tis moederdag. dus die krijg ik niet meer.. en.. nu krijg ik dus helemaal niets meer.. er wordt me wel gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wil... maar op mijn verjaardag krijg ik al paar jaar te horen van: ja sorry, had nog naar de stad gewild, maar tis er niet van gekomen.. en met moederdag het zelfde.. dan is het zelfs te veel moeite om met de meiden aan tafel te gaan zitten om een mooie tekening te maken.. ik leg me er maar bij neer.. maar baal er wel van.. want ik denk wel aan zijn verjaardag en vaderdag en doe er ook nog wat moeite voor..
@linneke Dat is idd ook echt niet leuk.. zelfs geen tekening vd kids! Je legt je er bij neer,knap hoor! Maar dat jij dan nog wel zo attent blijft verdiend respect!
mijn man was vorig jaar mijn verjaardag helemaal vergeten. Kreeg om 4 uur smiddags een mailtje met: Gefeliciteerd met je verjaardag. We gaan ff een keer naar de bios en uiteten dikke kus en dit jaar feliciteerde hij me 's sochtends wel maar met de mededeling dat ik toch zelf mijn kado wil uitzoeken omdat ik het anders toch niet leuk vind. Mijn sm belde me 's middags nog ff en ik vertelde dat ik dus niks had gehad, heeft ze hem een sms gestuurd dat ie me toch op z'n minst wel ff een boeket bloemen kon kopen. Heeft ie dat na zijn werk nog ff gedaan in de veronderstelling dat ik dus niet wist dat zijn moeder me dat al had verteld. En ik vind zijn kadoos wel leuk want ik geef altijd een grote keuze aan en ik heb zelfs een boekje gehaald bij de juwelier en daarin de pandora bedels en noosa chinks die ik nog wel zou willen aangevinkt. Hoe makkelijk wil je het hebben! En voor moederdag heb ik hem op zaterdag middag aan de tafel gezet met dochter en gezegd dat ik boodschappen ging doen voor het ontbijt, maar dat hij toch echt ff een tekening met dochter ging maken. Heb het 2 weken kunnen aanhoren dat ie zo attent was om er aan te denken.., Verder is het een schat die me op handen draagt, maar zo onattent!