Sorry maar dan nog.....ik heb altijd geleerd blij te zijn met wat je krijgt en geen eisen te stellen. Mijn man doet altijd zijn best al zijn het niet altijd geslaagde Kadootjes. Zo kocht hij voor Moederdag een cakepop apparaat met bijbehorende dingen. Ik ben dol op taarten maken maar dit vind ik vreselijk maar kom op...... Het gaat mij er om dat hij zelf naar de winkel is geweest, zo'n apparaat heeft uitgezocht, bij een andere winkel mix is gaan kopen en bij nog een andere winkel een boekje over cakepops. Zo'n kadootje is me dan veel meer waard als dat hij naar de juwelier zou gaan en de duurste ring die er te vinden is zou kopen. Hij heeft in mijn geval echt nagedacht over wat hij denk dat ik leuk vind en daar een pakket voor heeft samengesteld. Het enige wat in dit topic in mij opkomt is dat het een hoog Nina Sanders gehalte heeft en eerlijk gezegd respectloos naar je man toe.
Mijn man liep al weken van te voren te zeuren dat ik een IPad zo makkelijk zou vinden. Had gezegd dat ik liever een mooie ketting zou willen en die na mijn bevalling zou krijgen. Mr had geen ketting gekocht maar een IPad en zit er zelf aan vast geplakt
Ik vind het respectloos om een apparaat aan te nemen dat je toch niet gaat gebruiken.. Mijn man zou dan toch vragen; ga je geen cake pops maken? Ik ben dan liever eerlijk.. O ja en deze Nina Sanders heeft wel haar man bedankt voor de moeite die hij gedaan heeft hoor, ik heb het gewoon netjes gezegd.. In mijn huwelijk kunnen we gelukkig gewoon eerlijk zijn over alles, dus ook over cadeautjes..
Haha nee hoor, Nina uit goede tijden, slechte tijden.. Een rijkeluiskind dat alleen het beste van het beste wilt en door papa goed verwend wordt.. (En geloof me daar lijk in de verste verte niet op..)
Hahahaha geniaaaaaal Nina Sanders gehalte ik ga stuk hier hoor. Verder, ik snap wel dat ts teleurgesteld is, ze had gehoopt dat haar man haar wel een beetje zou kennen. Maaarrrr ik denk wel bij veel topics over mannen, vergeet niet dat ze heeeeeel anders denken dan vrouwen. Probeer je eens in een man te verplaatsen. Wij vrouwen kunnen echt b*tches zijn of soms gewoon ècht onbegrijpelijk voor een man.
Ik snap je helemaal. Mijn man is ook zo een ster in verkeerde kado's uitzoeken. En bij hem zijn ze dan ook nog eens heel duur. Ik heb een enorme hekel aan zilveren sieraden en aan bedelarmbanden. Vind ik spuuglellijk. En wat krijg ik vorige jaar met moederdag? Een zilveren bedelarmband. Ja sorry, die was 225 euro dus die breng ik dan (ondankbaar) terug. En natuurlijk is het heel lief dat hij de moeite doet maar anderzijds vind ik het heel erg dat hij me zo slecht kent (oke, ik ben qua smaak ook niet echt makkelijk)
jullie krijgen tenminste nog iets heb nog nooit een verjaardags kado gehad van mn hubby. hij 'verzint' steeds kadotjes die er toch al zouden komen. we hadden t er over om abbo op dolfinarium te nemen (was ergens in okt, dus voor het volgende seizoen) leuk, hadden geld ervoor aan de kant gezet. hij had ze besteld zegt ie doodleuk 'gefeliciteerd, voor je verjaardag' ehhhh.... ja fijn maar das geen kado als we t zonder verjaardag toch al zouden aanschaffen. en doet hij élk jaar met álles. kreeg t overigens ook gewoon in andere maanden de 'kadotjes'. ergens in aug terwijl ik in april jarig ben bijvoorbeeld. dit jaar was ik t redelijk zat en zei hem dat ie geen 'moeite' meer moest doen. kwam ie met een super lief idee. hij zou 2 fotoboeken bestellen, héle mooie! voor elk kind 1 boek en zou hij 12gig aan foto's uitzoeken op mijn laptop en hardeschijf en uit laten printen bij hema of kruidvat ofzo. super idee, echt precies wat ik wil en waar ik ongelofelijk veel waarde aan hecht. gaat prijzig worden dus was een moederdag en verjaardagskado en zou het op moederdag krijgen. nou ehh, nog geen boek gezien hij heeft de fotoboeken nog niet eens besteld, niet eens 1 glimp gegeven aan de fotocollectie om wat uit te zoeken. dus daar kan ik ook naar fluiten. heb t van de week nog voorzichtig aangekaart(hij vergeet nogal snel dingen...) maar schijnbaar gaat t er dus echt niet meer van komen tenzij ik t zelf doe. voor mij geen kadotjes meer, krijg ze toch nooit hij krijgt daarintegen trouwens wel super kado's van mij. bungee jumpen, skydiven. dat soort dingen Als t onderwerp weer eens op 'kadotjes' valt dan zegt ie, ja ik geef je nooit wat in de hoop dat je mij ook nooit meer wat geeft maar die hint snap je nog niet (als grapje natuurlijk)
Wat een gezeik zeg met ts is verwend... Vind juist goed dat ze het kan bespreken met haar man!! Een duur kado waar geen hol aan is en je jezelf de hele dag loopt op te vreten is toch zonde! Ik vind je groot gelijk hebben en ik zou exact hetzelfde denken! Net wat berichtjes aan Vl. zitten voorlezen (met oog op m'n verjaardag maandag.. Stille hint) maar hij kon er niet om lachen... Mannen!!!!!!!