Vestje/blazer/bolero/spijkerjack?

Discussie in 'De lounge' gestart door cupcakes, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb net wat tops besteld, maar wil dit combineren met een vestje/jasje/bolero o.i.d.
    Ik vind het alleen zo moeilijk wat voor model ik hierop moet dragen. Mijn taille zit vrij hoog en is daar redelijk smal (voor mijn maat :D 42/44) maar ik heb wel een buikje, alleen zit die helemaal aan de voorkant en dus niet echt rondom, waardoor ik al heel gauw zwanger lijk.

Wat zouden jullie hierbij dragen? (op een broek of rok)
    Oh het moet wel iets zijn wat gewoon in de wasmachine kan, wel zo handig met snotneusjes die aan mn kleding afgeveegd worden.

Deze heb ik o.a. besteld:

Top groen - Miss Etam

Top chiffon blauw - Miss Etam

Blouse roze - Miss Etam

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Bolero vind ik persoonlijk heel erg tuttig staan.. Ik zou gaan voor een leren Jack of een (open) getailleerde blazer.

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Bolero zou ik hier niet op doen, die draag ik zelf alleen op hele strakke shirtjes.
    Ik ben zelf fan van blazers en spijkerjasjes. vooral spijkerjasjes vind ik stoer hierop, maar dan weer niet op een spijkerbroek. Dan draag ik weer eerder een colbertje/blazertje. Hebben ze trouwens ook erg leuke bij MissEtam, in allerlei kleuren. Of gewoon een zwarte erop, dat kan overal bij

4. sther3

sther3 Niet meer actief

Maar blazers raad ik niet aan om zelf te wassen, sowieso niet als er schouders in zitten zeg maar..

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Leuke tops heb je besteld.
    Ik vind bolero's niet leuk en bijna niemand mooi staan. Ik zou voor een getailleerde blazer gaan. Bij de zara en mango zijn vaak mooie!

6. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
  7. Delta

Delta Niet meer actief

Bij de WE heb je wel leuke vestjes die goed bij jouw bestelde tops passen! Kijk maar eens online

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.817
    113
    Zowiezo geen heel kort jasje, zou ik doen.
    Een getailleerde blazer of vrij aansluitend vest staat hier het mooiste op vind ik.
    Wel heel mooie tops zijn het trouwens.

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mooie getailleerde blazer of een stoer jasje. Sowieso geen bolero (maar die vind ik zelf eigenlijk alleen leuk als je zwanger bent :))

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Inderdaad.. geen bolero!
    Nooit gesnapt wat daar mooi aan is, ik vind ze afschuwelijk :D

Wil je het wat netter dragen: mooi blazertje
    Wat gemakkelijker: de winkels hangen echt vol met de leukste vesten!

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedankt voor jullie reacties! Hebben jullie misschien ook voorbeelden van de modellen van de jasjes etc?

Ik ben er dus zo een die bolero's draagt en geen jasjes :)

Duidelijk not done volgens jullie reacties. Ik draag trouwens wel echt alleen de strakke versies, dus eigenlijk alleen een paar mouwen en dan glad tricot.

Maar deze tops hebben allemaal plooien e.d. aan de voorkant dus het moet niet een jasje/blazer/vest zijn die dicht zit aan de voorkant want dan zie je dat niet. Vesten vind ik wel het prettigst zitten en ook wel zo makkelijk met kinderen. Maar dik gebreide vesten wil ik niet, dat maakt op de een of andere manier dik bij mij.
    Sorry maar ben echt zo slecht in combineren! :):(

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Waarom ga je niet gewoon naar een winkel dan om advies te vragen?
    Handig als je slecht bent in combineren :D

Neem gewoon die tops mee en passen maar!

Ik ben groot fan van jasjes/ blazertjes.
    Ik heb een korte zwarte, een korte donkerblauwe, een kort zwart leren jasje, een spijkerjasje, een zwart plastic (ja echt :$) jasje.. allemaal vrij korte modellen.
    Ik draag ze nooit dicht.
    Alles kan eronder, strakke shirts, wijdere t shirts, tops als die van jou, blouses, jurkjes enzzzzz.
    Love it!
    Dus ik zou zeggen: de winkel in en uitproberen :)

13. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Ik zou er geen bolero op dragen, maar misschien een lange vest of een leuke blazer.

En ze kunnen op zowel een rok als spijkerbroek of nette pantalon.

14. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik weet dat ik dat eigenlijk zou moeten doen, maar voel me daar al heel snel ongemakkelijk bij. Daarbij kom ik nu niet zo makkelijk in een 'echte' winkel. Kan eigenlijk alleen op zaterdag zonder de kinderen en laat het dan nou net stervensdruk zijn overal :(

Maar goed, ik heb wat vesten en een jasje besteld die komen maandag binnen, de tops zijn vandaag bezorgd, heb alleen nog geen tijd gehad om ernaar te kijken. Hoop dat ze nu eindelijk weleens mooi zitten!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou voor een mooi getailleerde blazer gaan!

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

O wat erg... Ik draag echt vaak een bolero! En hier lees ik alleen maar dat t niet leuk is... Oeps...

Verder vind ik deze tops te losjes zou er hooguit een blazer op doen maar staan denk ik het leukst zonder iets.

Deel Deze Pagina