Mijn vriend eet er in principe 1, als ik het niet op eet, eet hij mijn stukje vlees ook. Als hij er 3 wil eet hij er wat mij betreft 3. Ik weet niet wie ik ben om het hem te verbieden?? Ik ben zijn moeder niet haha. Mijn ex at wel idioot veel en daar irriteerde ik me vreselijk aan, maar dat was meer omdat hij op mijn zak teerde. Ik werkte niet zodat hij mijn salaris op kon eten haha Schrik trouwens wel beetje van sommige reacties. Tenzij je man op zijn gewicht/cholesterol/whatever moet letten, vind ik dat je hem moet laten eten kan je hem stimuleren gezond te eten en minder vlees.
Maar dat is natuurlijk niet 'de gemiddelde man' he. Dat jouw man zo groot is en zoveel sjouwt, zegt niks over de rest van de mannen. Jouw man is qua bouw en activiteit eerder een uitzondering dan een gemiddelde natuurlijk.
Ik ben een sjouwgewicht zelfs voor kleine miezerige mannetjes dus geloof je meteen Geef je vetkleppie maar een overheerlijk extra speklapjes. Slippen fijn zijn aderen dicht. Die van mij neemt liever een bord fruit toe en sjouwt als de beste
Hoezo kom jij erbij dat haar man fatsig is eigenlijk? Je hoefd je heus nietzo aangevallen te voelen omdat jij een man met kindermaat hebt. Met zijn allen tegen 1 en oh, ohw.. wat zijn we weer stoer.
Hoe kom jij erbij dat mijn man een kindermaatje heeft oh en nu deed ze het zelf ook Stoer hoor meisje
Nee heerlijke dag zelfs. Jij ook? Je reageerde namelijk als eerste op mij dus kon je een reactie terug verwachten aangezien je eigen reactie ook kansloos overdreven was.
hier ook gewoon 1 stuk en dochter krijgt van ons beide ook een stukje vind vlees al duur genoeg als er eens wat over is dan eten we dat wel lekker op
Ja,ja,ja.. dat zal allemaal wel. Ik heb het tenminste niet over het dichtslippen van de aderen van andermans man. Dat scheelt in ieder geval.
Sinds wanneer valt een speklap onder mager vlees? Je moet zo'n stuk tekst wel helemaal lezen als je ergens commentaar op geeft. En erg fijn en sociaal om iemand dichtgeslibde aderen toe te wensen.
Dat wens ik niemand toe. Ook goed lezen dan he. En er bestaat ook zoiets als een mager speklapjes. Maar welk vlees dan ook, teveel is niet goed en niet nodig toch.