Mannen en vlees bij het avondeten

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje11, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    als we een slavink ofzo eten dan bak ik er 3 en dan gaat de derde door de helft... maar als je man zwaar lichamelijk werk doet, mag hij best wel wat extra's eten toch.... misschien geen extra groenten of aardappels maar bijv. een extra broodje erbij ofzo of een grote bak kwark na het eten...
    vorige week hadden mijn lief en ik met zijn tweeën een hele grote bak vla op (ik een beetje, hij de rest) ik zei: jeetje! we hebben een halve liter vla op in een keer! Toen zei hij: ja, toen ik nog buiten werkte, at ik met gemak zo'n bak in mijn eentje leeg!! Dus ik 'begrijp' wel dat je man wat extra's wilt... :) vooral bij zwaar lichamelijk werk hebben mannen meer aan 'bulk' voer dan aan magere groenten...

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Maar de meeste mensen eten niet veel vlees omdat hun lichaam dat nodig heeft, maar gewoon omdat ze het lekker vinden!

3. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    Hier ook een vleeseter, hij mag eten wat hij wilt ik ben zijn moeder niet dat ik ga bepalen hoeveel hij mag eten. Hij doet daarnaast ookmzwaar lichamelijk werk, maar ook al deed hij dat niet dan is hij nog steeds de baas over wat hij wilt eten.

Deel Deze Pagina