welke eigenschappen van je man/partner kan jij erg waarderen??

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkijane, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Welke eigenschappen van je man/partner kan jij erg waarderen?

Ik vind het fijn dat mijn man zoveel geduld heeft, bijna altijd positief denkt, en negatieve gedragingen of uitingen heel goed om kan draaien naar iets positiefs.
    Hij is heel creatief, en eigenlijk altijd vrolijk!!

Nu jullie!

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    dat hij erg leergierig is, handig, sterk, verstandig en een initiatiefnemer :)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

super professioneel
    opgeruimd en netjes
    maakt dingen af
    toegewijd
    handig
    betrouwbaar

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Hij jaagt zijn dromen na, maakt zijn eigen carrière en geluk. Ik vind dat zó geweldig van hem!

Verder vind ik hem super grappig en kan ik altijd met hem lachen. Hij accepteert me precies zoals ik ben en vraagt me nooit om iets anders te doen. Als hij ergens mee zit praat hij daarover met mij en waardeert mijn adviezen.

EN ik vind hem razend knap!

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hij is zorgzaam, grappig, beschermend, bijna niet kwaad te krijgen en vooral heel trouw. Hij laat me ook heel vrij in wie ik ben, echt heel fijn. En als er iets is wat ik aantrekkelijk vind, is het wel een man die heel erg van dieren houdt :)

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Fijn dat er meer dames zijn die hun man wel weten te waarderen! ;)

7. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Mijn man is een hele harde werker en zorgt er altijd voor dat zijn gezin nooit iets te kort komt.
    Verder is hij zorgzaam en maakt me altijd aan het lachen en hij zal altijd achter mij staan.

Verder heeft hij zijn dromen waar gemaakt betreft zijn carriere en heeft daar heel hard voor moeten knokken.
    Dat vind ik een mooie eigenschap.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oké, ik vind dat m'n mannetje hier ook zeker het vermelden waard is ondanks zijn slechte eigenschappen.

Hij is heel zorgzaam, ambitieus, down to earth, grappig (soms pies ik bijna in m'n broek van het lachen), heeeeel goed in bed, kan goed relativeren, handig, attent, is gelijk van het aanpakken en regelen (behalve zijn eigen rommel opruimen dan) en neemt me regelmatig mee uit eten of naar de bios. Hij is dus ook echt mijn maatje

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik vind het heel mooi hoe hij er altijd is voor de mensen die hij lief heeft. Kom daar niet aan want hij staat dan echt zijn mannetje.

Daarbij is hij heerlijk nuchter, betrouwbaar en heeft hij veel passie voor de dingen die hij doet.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Zijn eeuwige engelengeduld!
    Ik zou dat ook graag willen hebben, zucht!

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mijn man staat altijd achter me, wat ik ook doe wil of zeg. Hij is nooit boos op me. Echt nooit. En geloof me, dat houdt in dat hij een engelengeduld heeft en flink kan incasseren ;p.

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn man is heel geduldig en kan mij altijd het positieve van iets in laten zien. Dat is wel erg fijn aangezien ik een enorme piekeraar ben :)

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou goede eigenschappen daar kan ik er echt een hoop van opnoemen hoor dus komen ze :D

lief
    zorgzaam
    netjes
    schoon
    geduldig
    hard werkend
    superpapa
    helpt mee in het huishouden (doet bijna al het huishouden)

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

WEL?

Ik kan me mateloos irriteren aan mijn man maar dat staat waardering toch niet in de weg?

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Was met een knipoog bedoeld! Aangezien er soms zoveel zeiktopics voorbij komen over wat mannen wel niet allemaal fout doen.

Dit is bedoeld als een beetje een feel-good topic, ipv de zovele negatieve...

16. BrendaJohn

BrendaJohn Niet meer actief

Mijn mannetje is gewoon echt een prins! De droom van iedere vrouw!

Hij is altijd eerlijk, super betrouwbaar, heel grappig, charmant, direct, sociaal en behulpzaam, onwijs lief, spontaan, heel zorgzaam, liefdevol, romantisch, een klein beetje eigenwijs en af en toe koppig, geduldig, beschermend en binnenkort een hele trotse, knappe pappa <3

Hij is mijn alles en ben dol gelukkig met mijn mannetje <3

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Mijn vriend is.mijn soulmate.
    Hij is ontzettend lief, super grappig, betrouwbaar, zegt waar het op staat en je moet niet aan zijn en mijn familie komen want dan kom je aan hem. Heeft met mijn rare dingen en uitspattingen vaak geduld (soms niet en dan hebben we oorlog). Is mijn maatje, kan alles bij hem kwijt, hij laat me voelen de meest geweldige vrouw en mama te zijn.
    Hij is super lief voor onze zoon en zijn 2 andere kids. Zorgt dat we nooit iets tekort komen.
    En we gaan altijd samen leuke dingen doen, hotelletje, etentje, bios,. Gewoon mijn allesie

18. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Hier ook zo'n geweldige vriend! :D

Ten eerste jaagt hij zijn dromen na en heeft daar dan ook echt alles voor over! En verder is hij lief, geduldig, beschermend, zorgzaam, charmant, romantisch, humoristisch en hij houdt van knuffelen! Oh, en hij kan ook heel goed luisteren... hij is er voor me wanneer ik hem nodig heb! :) En andersom natuurlijk.

Mijn prins. <3

19. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Oh, en nog iets... :p Ik ben soms nogal onzeker en dan vertelt hij me wel meerdere keren hoe mooi en geweldig hij mij wel niet vindt...

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hij is gewoon een lieverd, heel beschermend naar mij en de meiden, zorgt ervoor dat we niets tekort komen, werkt hard eb studeert er ook nog bij. We hebben het gewoon lekker samen!

Deel Deze Pagina