Mannen en voetbal...

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Apr 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik vind mijzelf een vrij makkelijke vrouw, ik maak eigenlijk niet zo snel ergens een probleem van. Dus ook niet wanneer mijn man met vrienden voetbal wil kijken. Behalve vandaag dus:).

Vanaf vannochtend was hij al in het ziekenhuis om aan zijn onderzoek te werken, iets waar ik alle begrip voor heb en hem ook in steun. Nu kwam hij rond 18:00 thuis en ging direct met onze zoon weg om samen met zijn vrienden een potje voetbal te gaan spelen. Prima ik kook ondertussen en wanneer ze thuis zijn kunnen we met het hele gezin samen eten. Om 20uur kwamen ze terug, zegt ie dat ie direct weg gaat omdat er bijna een voetbalwedstrijd begint:$.
    Tja dat viel dus even verkeerd bij mij, sterker nog ik ben woedend!

Waar ik gewoon het meest boos om ben is dat hij morgenochtend zegt niet mee te kunnen zwemmen met ons, omdat hij met zijn onderzoek bezig wil. Maar wel stoppen met zijn werk om een potje te gaan voetballen en voetbal te kijken:x terwijl hij gewoon een eigen kantoor in het ziekenhuis heeft waar hij altijd kan werken dus ook NU ipv die rottige voetbal zodat hij morgen tijd voor zijn gezin heeft.

Blegh misschien ben ik nu gewoon enorm onredelijk, maar dat maakt me momenteel helemaal niks uit...ben gewoon zelf ook enorm moe en dan voelt alles 10x zo erg.

2. tulip

tulip Niet meer actief

hier gelukkig een man die voetbal haat, maar ja die heeft weer andere hobbies.;) Ik snap je helemaal. Zeker over het zwemmen enz, dat hij je dan als het ware laat zitten.
    heeft het indruk gemaakt dat je boos was??

Ik ken een stel, man werkt veel en alleen op zondagmiddag heeft hij tijd voor de kids en zijn vrouw. De zaterdag hele dag en zondagochtend staan in het teken van hobbie. Voor mij zou het niet werken, ik zou dat niet accepteren, maar goed.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Nou de kids waren er en dan ga ik niet kwaad doen tegen hem...maar als blikken konden doden :D.

Hij is momenteel elke dag met zijn onderzoek bezig dus we zien hem al ontzettend weinig. Ik zou eraan moeten wennen want na zijn onderzoek gaat hij in opleiding al chirurg en zal hij nog minder thuis zijn. En daar doe ik nooit moeilijk over, maar ik verwacht wel dat wanneer hij de kans heeft tijd vrij te maken voor zijn gezin hij dit ook doet.
    Van de week is hij ook al 2 avonden voetbal wezen kijken, geen probleem als dat hem helpt ontspannen en ik en de kids liggen er doordeweeks toch vroeg in. Maar dit viel gewoon even helemaal verkeerd.

4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Achja afsluiting van het seisoen hé, en dat is toch wel spannend voor de voetballiefhebbers...
    Maar gelukkig het einde van de competitie is in zicht dan weten we wie de landskampioen is en dan is het weer even 'normaal' in voetballand...
    Ohnee.... dan begint het EK alweer binnenkort! ;)

Ja ik snap je wel, maar ach...... het is NU even heel spannend...
    hier leven de voetbalfanaten het hele jaar naar toe.
    En ik heb zelf een gruwelijke hekel aan voetbal, maar zit vrijwillig opgescheept ;) met de bijna meest fanatieke supporter die er is (alle thuis/uit en buitenland wedstrijden van zn favo club gaat hij naar toe). Gun het hem toch....

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik gun hem ook, maar ik gun het mijn kinderen ook dat ze gewoon gezellig met hun vader aan tafel kunnen eten.

6. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is ook zo. Alleen erger ik me er steeds minder aan. Vroeger kon ik daar ook zo gefrustreerd door worden. Maar nu niet meer. Dan ga ik ook eens naar een vriendin of geniet ik van de rust met een dekentje in de sofa. Maar wij hebben dan ook geen kinderen en aangezien mijn man werkzoekend is op dit moment zie ik hem genoeg. ;)
    Maar in jouw situatie zou ik ook gefrustreerd zijn hoor!!! Grrrr mannen en voetbal hé! Ik snap het nog altijd niet :p

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik ga het ook nooit snappen haha!
    Nou hij belde net dat ie eraan komt, en lachte me vervolgens uit dat ik uit boosheid een hele bak ben & jerry's heb opgegeten. Hielp wel want ben eigenlijk helemaal niet boos meer :D.

8. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Haha, mannen/voetbalvrouwen en el Clasico...ik kan het me voorstellen dat hij die wil kijken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat natuurlijk niet leuk vindt!!!

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als ze willen is er elke dag wel voetbal. ;)
    hier ook een voetballiefhebber. Door een blessure van vroeger kan hij alleen nog mee voetballen met de tv of zijn neef supporten achter het hek. Ik houd totaal niet van voetbal en ga alvast maar een schuilkelder opzoeken voor als dat EK begint.

Share This Page