3 weken overtijd en nog steeds geen positieve test zou het dan toch niet raak zijn? ben wel heeel onregelmatig ongesteld.. soms een cyclus van meer dan 48 dagen maar nu zou het toch wel te zien moeten zijn.. wel de eerste dagen na de gemeenschap last gehad van lichtroze bloed en slijm, en later kleine beetjes donkerbruin bloedverlies en laatste dagen/weken van een hele opgezette buik, misselijk, moe, afscheiding, veel plassen, pijnlijke borsten, noem maar op! beeld ik het me dan toch in? word gek van die onzekerheid! *moest even mn hart luchten. sorry*
hoi meid waarom ga je niet effe naar de huisarts mischien kan hij een bloedtest doen want die is meestal heel betrouwbaar. vervelend om in die onzekerheid te zitten. ik duim voor je. je hebt wel de eerst symptonen van een zwangerschap. naar de huisarts gaan lijkt me echt de beste oplossing om duidelijkheid te krijgen.
dankje! doet me echt goed om hier even te kletsen en steun te krijgen.. mijn vriend wordt onderhand gek van me.. ik was al naar de huisarts gegaan ongeveer een weekje terug, en die zei "dat ik er nog maar een paar testen tegenaan moest gooien voordat ik weer terug zou komen".. durf bijna niet terug naar die eikel , hij zou eens moeten weten hoe het voelt! maar het kan dus nog wel? ondanks die negatieve testen na zo'n lange tijd? denk dat ik deze week toch maar terugga, t is toch ook een kleine moeite voor hem! heb ik in ieder geval zekerheid en geen valse hoop meer.. bedankt! Yasmiine
ik had inderdaad vorige week je verhaal al gelezen ja. wat een k.zak die huisarts. ik zou daar gewoon weer heen gaan en een bloedtest eisen. welke symptomen heb je nu nog of heb je geen symptomen meer?
In het NOD-topic staan verhalen van meiden die ook ruim 20 dagen overtijd waren. Op de hoeveelste dag zit je nu? Vraag anders een verwijzing voor de gyn als je je huisarts niet vertrouwt. "Cyclusproblemen" zijn een reden voor verwijzing hoor! Ben je al lang bezig zwanger te worden? Dat is ook rottiger met onregelmatige cyclussen he, dan ligt iedere keer je eisprong anders.
Hoi, ik testte pas met 19 dagen overtijd positief, dus het kan zeker... maar je lijf kan je ook voor de gek houden en je weet het dus pas als je die positieve test in handen hebt. Frustrerend he, dat wachten? Ik werd er ook helemaal gek van..... Maar: wanneer was je laatste menstruatie (eerste dag daarvan) en hoelang duurt je cyclus altijd, want je zegt wel regelmatig te zijn?
Nee ik ben juist heel onregelmatig! Ene keer is het 2 maanden, keer daarop 2½ maand en die keer daarop kan het weer gewoon 28 dagen zijn.. Ik had 9 september mijn laatste menstruatie en zou dus rond 7 oktober weer ong moeten worden.. Ik word er inderdaad helemaal gek van! Het was eigenlijk een ongelukje, we waren er niet mee bezig maar een kindje zou altijd welkom zijn, mijn grote wens! door dat bloedverlies en de symptomen begon ik het eigenlijk te denken.. Eet ook ineens érg veel, heel erg emotioneel, echt zo'n opgezette buik, buikpijn, vooral s'ochtends misselijk en de laatste dagen heel erg pijnlijke borsten! ik heb het gevoel dat er gewoon iets is.. ik vind het zo raar.. zou mijn lijf me dan echt zo erg voor de gek houden?! ga deze week toch naar de huisarts en als dat negatief is, of als hij het niet wil doen geef ik de hoop op bedankt allemaal! Yasmiine
Als 9 sept. de eerste dag van je laatste menstruatie was, dan zou je nu al ruim 9 weken zwanger kunnen zijn!
ben wel wat aangekomen maar het kan niet zo zijn dat er na 9 weken er geen positieve test of iets anders te zien is he?
Stel dat je niet zwanger bent, dan heb je dus een heel lange cyclus van meer dan twee maanden! Ik vind dat een indicatie om een verwijzing voor de gyn te vragen hoor! Misschien zijn er wel andere medische zaken waarom je zo'n lange onregelmatige cyclus hebt!
Ik ga sowieso deze week even naar de dokter.. had er niet bij nagedacht dat ik al 9 weken zwanger zou kunnen zijn dus ik vermoed dat mijn lijf me gewoon heel erg voor de gek houd.. ga een bloedtest eisen en even vragen over mijn cyclus bedankt ! x Yasmiine
Hoi, ik zou idd even uitleggen dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt en vanwege je symptomen graag wat meer zekerheid wilt hebben middels een bloedtest... die geeft zeker zekerheid, Succes!
9 weken zwanger lijkt me onwaarschijnlijk als je vaker zo'n rare cyclus hebt is je eisprong natuurlijk ook veel later ..........maar wie weet! eis maar gewoon een bloedtest want dit is ook niet erg prettig zo. ( is makkelijker om te zeggen natuurlijk dan om te doen) en bij geen zwangerschap gelijk vragen om een doorverwijzing naar de gynacoloog. succes
je kan niet zeggen dat je 9 weken zwanger bent ! je kan dan een onregelmatige cylcus hebben en zelf als is die regelmatig, dan kun je niet na vertellen wanneer je psies bevrucht bent, t gemiddelde is 14 dagen na je 1ste dag van je laatste menstuatie, maar t kan net zo goed de 25 ste dag ofzo zijn gweest en helemaal aangezien je onreglematige cyclus ! dan er bij hoe vaak hoor je wle niet mensen die zeggen ben nu 6 wekne of wat zwanger en blijken ze 2 weken korter te zijn... dus pin je niet op die 9 wekne vast meis ! zekerheid hebben krijg je bij je huisarts wel door te prikke... veel succes !
Gewoon eisen bij je dokter voor een bloedtest. En anders naar een andere dokter gaan en uitleggen dat je eigen dokter het niet wil doen. Het is belachelijk dathij zegt dat je er dan maar nog een paar testen tegenaan moet gooien. Gelukkig zijn die ook gratis (niet dus!) Succes, ik hoop dat je snel een uitslag hebt.
Ik snap gewoon niet dat een arts zo laconiek reageert. In het NOD-topic was iemand die was 20 dagen overtijd en die bleek een grote cyste te hebben....
Toen mijn cyclus in het honderd ging lopen ben ik zonder mijn kleren uit te hoeven doen door mijn huisarts doorgestuurd voor een inwendige echo bij de gyneacoloog. Daar was ik niet zwanger, maar alles prima in orde en een lief mens. Het kan ook zijn dat je geestelijk zo bezig bent met zwangerschap, dat je lijf een beetje gek gaan doen. Een paar maanden later was ik zwanger. Laat je gewoon even nakijken, is het niets dan ben je wel gerustgesteld.