*klaagmodus aan* Willen we aan de kinderkamer beginnen (3 weken terug) komen we tot de ontdekking dat het dak van het dakkapel helemaal verrot is. Zolang dat niet vervangen is, kunnen we dus helemaal niets doen. Aannemer erbij gehad, om te kijken wat het allemaal gaat kosten, komtie met een offerte van 1700 euro aan! pffff Sinds ik halve dagen werk, ben ik zoveel thuis, dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen! Lichamelijk lukt maar weinig, omdat ik heel snel moe ben en last van mijn rug heb...... Verteld mijn vriend gisteravond doodleuk dat hij volgende week weer de hele week weg is voor zijn werk (slaapt dus ook niet thuis)...Hij en zijn werk weten op dit moment dondersgoed dat ik het thuis niet alleen red, ik kan geen stofzuiger door het huis halen, geen kattenbak schoonmaken (met handschoenen maar bukken lukt me amper) en dan is die weg terwijl er hier nog een hele babykamer staat te wachten tot die eindelijk is opgeknapt! Het zullen de hormonen wel zijn denk ik..... *klaagmodus uit*
hoi, bij mij precies hetzelfde, tot de ontdekking komen dat er nog een hoop moet gebeuren of vervangen moet worden en dan gaat man lief voor zijn sport ook nog is een week weg. Die hormonen ... ze vlogen door mij heen.. ik wordt er helemaal gek van. Veel sterkte hoor! Ik hoop dat jullie snel tot een goede oplossing komen. en ja mag hier natuurlijk altijd ff lekker klagen