hahahahaha echt mannen dit! Zoiets zou mijn man (en volgens mij de meeste mannen) dus gedaan kunnen hebben
Ik kijk hier ook altijd zijn zakken na. Dan heb ik nog een regel. Al het geld dat ik uit zijn broeken haal is voor mij, nu zijn zijn zakken toch wel meestal leeg als zebij de was komen haha
hahaha heerlijk had hij maar goed moeten voelen! maaruh waar werk hij ik moet daar in de buurt zijn dus rij er met liefde langs hahaha
Dat zeg ik ook altijd... Zakken leegmaken voor je de broek in de wasmand gooit! Totdat ik een keer ruim 500 euro in zijn broekzak vond... Ik denk "ha fijn! Da's voor mij" Dus ik doe net of ik gek ben, stop het in mijn portemonnee en ik zeg lekker niks... Week (!) later word het hele huis overhoop gehaald want hij was 500 euro kwijt. (was een contante betaling van een klant en we hebben geen kassa, of je moet zijn broekzak als kassa tellen) Man lichtelijk in paniek en ik maar lachen... Heb het na 10 minuten maar gezegd, want hij begon echt boos te worden... Daarna helaas nooit meer geld in de wasmachine gevonden....
die is wel ijzerstrek hahaha hier vind ik ook heel veel geld in de broeken van vriendlief. en naast de wasmachine staat een pos en die legen we eens per jaar samen met de losgeld pot benenden. vorig jaar zat er bijna 800 euro in hahahaha
Super grappig van die gele broek. Hier ook een man die vaak geld in zijn broek stopt, helaas niet zulke hoge bedragen, maar hij mist het dan ook niet als ik het vind.
ik heb geen idee waar die in ede werkt, mij moet een fundering maken voor een aanbouw bij een huis geloof ik. weet wel dat ze om 2 uur beton hebben... dus mocht je ergens een betonwagen zien staan.... en een man in een bananen broek... hahaha
hij heeft m aan. zijn poolse collega en baas lachen helemaal in een deuk vanmorgen. hij belde net om te zeggen dat die broek afgeeft, zijn handen zijn ook helemaal geel nu
Moet hij harder werken en niet zoveel met zn handen in zijn zakken staan Maar wel een wijze les voor hem haha.
hey meis, ik herken dit verhaal als geen ander, mijn man werkt namelijk ook met die krijtjes (stratenmaker) en ook mijn droogtrommel was ook geel. ik heb de mijn uiteindelijk weg moeten doen omdat die kapot ging, niet door dat krijtje hoor maar door ouderdom. maar dat gele krijg je er niet meer uit, als ik jou was zou ik voorlopig geen belangrijke kleding in die droger gooien want het kan nog wel heel erg afgeven... enne jammer dat ik niet in ede woon anders had ik ff langs gereden!
Woon in Ede (vlakbij ) Zeg me ........ Waar is ie aan het werk Geweldig als hij hem ook echt aantrekt zeg!
ik vrees dat hij dat nu niet meer gaat vertellen waar die precies werkt. maar zoals ik al schreef, zie je rond 2 uur een betonwagen rijden, er gewoon achteraan rijden