mannen gewond door stunten vuurwerk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lovewinnie, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Vind ik ook, denk dat we allemaal wel eens wat doms doen.. dan wil je ook niet horen, eigen schult.....

Sterkte met je oom!!

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ts: hoe gaat het nu met je oom? Hebben jullie ondanks dit toch nog een beetje kerst kunnen vieren??

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het gaat nu redlijk met hem en we weten al wat meer

ze hebben zijn pink en deel ringvinger kunnen redden. nu is het herstellen en fysiotherapie om weer simpele dingen te leren maar dan met een hand. in de toekomst willen ze kijken of het mogelijk is om een grote teen te amputeren en deze te plaatsen naar zijn hand op de plek van de duim. dit wordt vaker gedaan maar ze moeten eerst zien hoe het herstel is.

we gaan vandaag gewoon uit eten, hij wilde de kerst niet voor iedereen verpesten omdat hij zo stom is geweest. hij heeft wel erg veel napijn

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heftig hoor.

Gelukkig is hij niet zijn hele arm kwijt.

Ja natuurlijk wel eigen schuld maar ik vind dat altijd zo raar om te zeggen. Soms doen mensen dingen waar ze net iets tekort over hebben nagedacht. Daar ben je mens voor. Stom is het wel. Hij heeft zijn lesje wel geleerd.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heel veel sterkte maar toch is het zijn eigen schuld, ik denk toch wel dat hij oud genoeg is om te weten dat het gewoon gevaarlijk is!

Wel veel sterkte!

6. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik wens jou en je familie veel sterkte, maar ik vind toch wel dat het eigen schuld dikke bult is en hoop dat hij van zijn fouten leert.

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Wat erg zeg, nou hopelijk heeft hij zn lesje nu wel geleerd. Sterkte ermee!

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Sterkte met je oom :(

Deel Deze Pagina