Hallo meiden, heeft er iemand van jullie een Johnny Loco fiets? Ik vind ze precies wel degelijk en mooi, maar ik hoor graag jullie ervaringen... Ik kan hem ook niet gaan testrijden , want zou hem graag willen bestellen via internet en ben van België, hier zijn geen (of weinig) verdelers! Welk model heb jij? Tevreden hierover? Kan er ook een kinderzitje op? (er is geen bagagedrager achteraan?) Hij zou geschikt zijn om buiten te laten staan, zou niet gaan roesten. Is dit echt zo? Bedankt om jullie ervaringen te delen!
Je hebt niet veel aan mijn post, maar ik wil toch even reageren (en zo geef ik je topic gelijk weer een schopje omhoog haha!) Ik heb ooit een fietstoch gedaan door Den Haag en Scheveningen, op een Johnny Loco. En fijn fietsen!! Sindsdien zijn NooNooman en ik helemaal om en willen we nog altijd zo'n fiets aanschaffen. Hoe het komt weet ik niet precies (misschien de wat grotere wielen of de stand van het stuur...) maar hij fietst heel erg licht. Je hebt echt het gevoel alsof je aan het cruisen bent, je trapt een paar keer en je zoeft vooruit, heel relaxed en veel comfortabeler dan een gewone fiets. Ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen dan dat ik heb gedaan Kan je eventueel niet eens vlak over de grens hier in Nederland gaan kijken bij een fietsenzaak? Of is dat te ver weg?
geen ervaring, maar je hebt vast een mailtje gekregen van vente exclusiv die bakfietsen zien er ook gaaf uit vind ik