vandaag hebben we de combinatietest en ik ben me toch zenuwachtig.. wat nou als de kansberekening 1 op 20 of minder is.. hoop echt zo dat alles goed is heb namelijk van de vk gehoord dat leeftijd er niks mee te maken heeft en ook niet als er niks in de familie voor komt.. die zenuwen ook altijd haha
spannend hoor! Ik wens je heel veel succes, probeer tot het zover is iets te doen om jezelf af te leiden, en ik bedoel niet een filmpje kijken maar gaan shoppen ofzo, iets dat ook echt afleid. Het is even zwaar maar ik wil je echt heel heel veel succes wensen! xxx
In principe kan idd iedereen een kindje met een chromosoom afwijking krijgen maar je leeftijd speelt wel degelijk een rol want met het stijgen van de leeftijd neemt de kans wel toe.
Ik heb me ook heel druk gemaakt omdat het bij mij in de familie voorkomt. Ik hoorde de uitslag pas 2 weken later (gelukkig alles goed kans 1:700) maar die weken duurden lang. Hoor je het gelijk of moet je wachten? Zoek afleiding de komende tijd.
Volgens mij hoor ik het gelijk hoop ik dan haha 2 weken langer wachten kan ik niet aan hoor ja ben op dit moment nog op men werk dus wel een beetje afleiding
ik wou het zelf heel graag omdat het voor ons wel belangrijk is om te weten.. nou zeg ik net wel dat ik de uitslag gelijk krijg maar denk het niet heb nog geen bloedgeprikt heb wel gevraagd of dat van te voren moest maar ze zeiden van niet.. dankjewel voor het succes wensen iedereen hoop dat het goed komt
Ik kreeg de uitslag van de bloedtest ook pas 2 weken later omdat het opgestuurd en onderzocht werd bij een ander ziekenhuis. Je hoort wel of de nekplooi goed is en of het ruggetje gesloten is. Bij de 2e niet meer gedaan maar dan is de 20wkn echo extra spannend omdat je dan nog niks weet.
Ik hoor van veel mensen die de combinatietest hebben laten doen dat ze een vermoeden uitspreken over het geslacht hebben ze dat bij jullie ook gedaan?
Het was wel handig geweest wanneer je het bloedprikken twee weken terug had gedaan, want dan hadden ze die uitslag binnen en konden ze meteen de berekening doen. Het liefst willen ze ook dat je bloed laat prikken voor de 12 weken omdat dan de waardes die zij meten het meest betrouwbare beeld geven. Erna kan ook nog, maar ervoor geeft het beste resultaat. Bij ons geven ze geen indicatie over het geslacht en wilt ze er ook niet over speculeren, maar dat is omdat zij echt vindt dat het gewoon nog helemaal niks zegt, maar dat zal per echoscopiste verschillend zijn. Heel veel succes vandaag!
Heb hem ook niet gedaan. Wij willen geen slapende honden wakker maken, want al is er een kans 1 op zoveel, het hoeft niet "fout" te zijn. Ik vind de 20 weken echo ook spannend, ben nu 17 weken, heb 'm op 11 april. Ik heb een goed gevoel over zwangerschap, maarja, het blijft toch best spannend of ze niet iets vreemds zien! Wens je veel sterkte met de echo! Gelukkig krijg je daar meteen de uitslag van.
ik wou het ook van te voren laten doen bloed prikken maar dat mocht niet van die vrouw daar want dat moest na de echo zei ze.. dus ligt niet aan mij haha ben benieuwd of ze hier een vermoeden uitspreken
Veel sterkte en succes! Heb 'm zelf niet gedaan, dus 20 weken echo is straks extra spannend(hoewel ze dan ook niet álles kunnen zien). Ik moet nog wachten tot 11 april... De meeste kindjes worden gelukkig gezond geboren, maarja, in je achterhoofd houd je toch altijd rekening met afwijkingen, ziektes, etc. Laat je vooral niet gek maken meid, vertrouw op je eigen gevoel, wat de uitslag straks ook is, maar we nemen eerst aan van goed toch?!
Heb inderdaad gister de uitslag niet gehad maar de nekplooi zag er goed uit wat was het weer geweldig om ons kindje te zien naar de vk geweest daarna en ik had een hele lage bloeddruk beter voor de baby maar minder voor mij.. vandaar de moeheid en moet goed uitkijken met duizelingen enzo veel rusten .. alleen jammer dat dat niet makkelijk gaat als je 40 uur werkt ze hebben zelfs hun vermoeden uitgesproken over het geslacht ben benieuwd of het klopt haha ben ook weer vooruit gezet dus even mijn banner aanpassen zometeen