hoii dames ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger nu had ik nog een buik alsof ik al bijna 5 maand zwanger ben maar betekend dit nu dat mijn buik nu nog dikker wordt dan bij de vorige zwangerschap? groetjes marline
Hij hoeft niet dikker te worden dan bij je vorige zwangerschap hoor Het is de baarmoeder die eerst steeds groter wordt en je lichaam is al een keer zwanger geweest dus reageert eerder op de hormonen; het herkent een zwangerschap. In de buik die je nu nog hebt, past zeker de komende tijd je kleintje nog zonder dat ie groeit hoor!
Ze zeggen vaak van wel, maar dit is bij mij dus niet het geval geweest! Pas rond de 20 weken begon je het te zien, eigenlijk net als bij de eerste... Gaat dus niet altijd op!
Pas rond de 20 weken? Vind ik nog vroeg hoor! Ik had met 16 weken al een buikie, maar zie in mijn omgeving veel vaker dat pas rond de 22-24 weken je een lichte welving gaat zien
hoeft niet bij de oudste begon je pas wat te zien met 20 weken bij de jongste was ik met 12 weken echt zichtbaar zwanger, maar de buiken met 25 weken waren nagenoeg even dik. Dus de start is sneller. Vergelijk het me een ballon. Een nieuwe ballon krijg je minder snel opgeblazen. een ballon die al eens is opgeblazen daar krijg je veel makkelijker lucht in dus dan zie je sneller een bolletje.