Hallo allemaal Ook ik ben alleen zwanger.. In febr. 2008 was ik getrouwd met mi inmiddels ex. deze is vanwege geldproblemen in sept. 2008 weggegaan bij me toen ik 6 maanden zwanger was. De laatste 3 maanden zwangerschap heb ik toen dus alleen doorgemaakt met gelukkig veel steun van familie. Mijn ex is wisselend soms nog eventjes in beeld geweest echter nu al sinds ruim een jaar niet meer (met uitzondering 2 bezoekjes van een uur in december 2010). Mijn wens voor een 2e kind nam alsmaar toe Echter vanwege de situatie wilde ik niet zomaar hiervoor gaan en ik hoopte in eersre instantie weer iemand te leren kennen. Toen dit afgelopen februari / maart niet zo was ben ik me steeds meer gaan verdiepen in het BAM zijn en ben ik met afgelopen poging ZI (zelfinsenimatie) via een donor zwanger geraakt. Ik ben dus superblij !! Ik weet wat het is om alleen zwanger te zijn en alleen de opvoeding te doen dat scheelt nu en het feit dat ik bewust de keuze heb gemaakt het alleen te doen en niet ben verlaten. Het zal nu dus anders zijn, weliswaar niet altijd makkelijk, maar wel bewust en ik ben er klaar voor kindje is zo welkom. Iedereen hier die alleen zwanger is (ongewenst alleen) wil ik even een hart onder de riem steken. I've been there. Ik weet hoe k*t het is en voelt, maar vergeet niet dat je sterker bent dan je denkt en vooral omwille van een kind. Het is het mooiste geschenk wat je kunt krijgen. De wetenschap dat mijn zoontje op komst was heeft mij toen op de been gehouden. Nu de wetenschap dat ik sterk genoeg ben en het zo mooi is maakte dat ik deze keuze voor een 2e alleen kon maken. Allemaal succes in de komende tijd GENIET !! hoe moeilijk soms ook en kies voor jezelf en je kindje (in spe)
Hoi meid! Ikzelf zit niet in deze situatie maar ik wilde gewoon even laten weten dat ik het leuk vind dat je weer zwanger bent! Geniet van je zwangerschap! Liefs
GEFELICITEERD! Ik zit ook niet in die situatie, maar wil je alle geluk toe wensen met je gezinnetje...
Meis van harte en wat snel gelukt! Geniet van je zwangerschap en ik weet het je kunt het Zit er middenin enne respect voor je BAM!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat het goed gaat! En natuurlijk alleen zwanger zijn is ook heerlijk (samen natuurlijk ook als alles goed gaat hoor)... Ik ben "alleen" zwanger van nummer 3!! Bewust!! En ik geniet er elke dag van (nu wat minder vanwege de laatste loodjes)