de ik wurg mijn buurman/vrouw nog eens een keer

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lennylenn, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wat heb ik toch een rotburen!!!
    buurman beneden mij denkt dat ie alleen hier in de flat woont of dat iedereen mee wilt genieten met zijn achterlijke muziek/gezang.
    na 2 keer gervaagd te hebben of het wat zachter mag en ook nog eens de politie gebeld te hebben ben ik het zat en wurg ik die vent nog eens

buurvrouw boven..precies hetzelfde! en haar man denkt dat ie klusser is

koppeltje dat een etage hoger woont die vermoorden elkaar nog eens. zit soms op het balkon te luisteren hoe die aan het bekvechten zijn.

we wonen in eenhele leuke buurt alleen in de verkeerde flat!

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heel irritant als je bij zulke mensen in de buurt woont ja!

Ik kan mijn buren ook wel schieten. Enorm rare mensen. Maar gelukkig maken ze geen lawaai en negeren we elkaar gewoon.

Kzou als ik jou was gewoon de politie blijven bellen. Misschien dat ze het dan ooit gaan begrijpen

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zo herkendbaar! wij hebben een junkie naast ons wonen.

4. bouchere

bouchere Niet meer actief

Ook hier herkenbaar,onderbuurman stopt van alles in zijn neus.:$
    En daar komt nog bij dat wij met zijn 5en in een 3 kamer woning
    wonen(ja,ik weet het veel te klein)
    Dus zijn neus vol,muziek op 200,stem gillend en doorslaand.
    Zijn gezellige avonden,politie helpt niet ,mijn kwade man wel.
    Maar ja.....die moet ook wel eens 's avonds werken en dan is het feest....zowel onder ons,als bij ons:(

Groetjes
    Diana

5. Seth

Seth Niet meer actief

Bij ons is het net het tegenovergestelde...

Wij draaien echt nooit muziek... nooit feestjes ofzo... en hebben we een keer familie op bezoek en zijn we aan t kletsen...
    4 minuten over 10 de bel... kan het wat rustiger...

van de zomer op een vrijdagavond om half 7 hadden 2 nummers.. iets harder staan.. (echt niet kei hard) meteen de deurbel, kan het iets rustiger....

Ik vind dat je gewoon moet kunnen zeggen als er iets is, maar ook wat (lees:een keer in de zoveel tijd) wat van je buren moet kunnen hebben......
    Wij stonden ook niet aan de bel toen hun dochter geslaagd was en dit om half twaalf op een doordeweekse dag aan t vieren was..... dit moet een keer kunnen... als het niet regelmatig is.

Maar moet zeggen dat ik nu wel in staat ben om daar ook aan te gaan bellen....
    Ga dan in een vrijstaandhuis of mokerhei wonen....

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    daar zou ik dan wel heel erg geiriteerd van worden! Een feestja mag eens in de zoveel tijd maar dan om bezoek wat een beetje hard praat problemen gaan maken ik zou dan gewoon hetzelfde terug doen gewoon aanbellen en dan op z'n liefst vragen of het wat zachter kan

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook een *^%%^#$^%&&buurman.. Draait (te) vaak harde muziek, vooral in de zomer als de deuren openstaan:x Dit is sinds hij een nieuwe vriendin heeft die nogal psycho is. Heb met hun gepraat over de overlast en zij zei letterlijk: 'ik heb mijn hele leven al rekening moeten houden met anderen, dat doe ik nu niet meer..'
    WTF??:$ 'En daar worden wij nu dus de dupe van?' heb ik haar gevraagd, maar dat kon haar niet zoveel boeien. Ook vinden ze het gewoon onzin dat de muziek te hard staat. 'Leven en laten leven' hebben ze gezegd. Daar was ik het volkomen mee eens maar in een iets andere context. Sjonge, echt een stel tokkies zijn het. En dan woon je in een nieuwbouwbuurtje met verder om je heen gewoon jonge gezinnetjes en keurige mensen. Had ik net zo goed in een ranzige achterbuurt kunnen gaan wonen.. pff.
    Oja, ze vinden het ook leuk om hun blaffende hond om 6u 's ochtends in de tuin uit te laten (die dus aan onze slaapkamer grenst) en hard met de deuren te slaan en keihard te stampen op de trap.
    Het ergste is dus nog dat je er niet normaal met hun over kan praten, ze snappen werkelijk waar niet waar je het over hebt. Ongelofelijk. Ik wil nu wel verhuizen. Je woon'plezier' wordt toch echt voor een groot deel bepaald door je buren..

8. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hier hebben we ook aparte buren,
    We hebben een kat en katten doen nu eenmaal hun behoeft in de tuin, daar kwam hij over zeuren heb ik netjes gezegd dat ik daar niks aan kon doen behalve speciaal spul halen bij de dierenwinkel en dat hij dat dan in de tuin moest doen maar dat hoefde niet (daarbij hebben we meer katten in de buurt en alleen bij ons komt hij zeuren)

En hij heeft een keer aan de deur gestaan toen we een verjaardag hadden en de mensen die roken dat buiten moesten doen dat hij last had van de rook dat dat naar binnen kwam, midden in de winter! dan heb je toch geen deuren openstaan of ben ik nou gek!?

Ik kan daar best wel pissig om worden, ook delen we een schutting en omdat hij dat gemaakt heeft mag ik niks aan die schutting doen wat ophangen of iets. (terwijl de vorige bewoners gewoon mee hebben betaald aan die schutting)

Ik zit toch ook niet te zeuren dat ik elke week mijn straat kan aan vegen omdat hij aan zijn pergola een roos heeft en een rode druif heeft staan, die druiven en de blaadjes vallen toch ook allemaal bij mij op straat en dat geeft me een rotzooi!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben sinds april 2008 nieuwe buren, hun gingen er nog niet in wonen, eerst verbouwen enzo, ze doen het allemaal zelf dus het gebeurd buiten werk tijd, nou ja vind ik niet zo erg,
    maar ze gingen door tot 1 uur in de nacht !!!!! zoo verschrikkelijk,

nu wonen ze er sinds mei in.en hebben ik weet niet hoeveel feesten gehad, muziek keihard aan, schreeuwen naar elkaar van hier tot tokio, en dat nog niet eens in het weekend !! maar gewoon door de week, heb tegen mijn man gezegt : ik ga er NU wat van zeggen... ik heb ook nog een baby boven liggen !!! wat denken ze wel niet, ik bedoel, een keer een feestje prima, heb je 3 in trekkersmalen ofzoiets prima, maar dan kun je ook wel even een briefje door de deur doen, er zijn ook nog mensen in de buurt die morgen moeten werken !!, mijn man vond dat ik neit moest gaan, ze waren dit gewend op de boer, niemand die er daar last van had, en het is er even door heen en volgend jaar zou het volgens hem anders zijn !!

nu is het ondertussen kouder aan het worden en heb niet zoveel last meer van ze qua feesten, maar verbouwen zijn de nog steeds, echt super veel kabaal... wil ik savonds heerlijk tv kijken...beginnen hun met verbouwen, zooo irri, maarja ik snap ook wel dat hun het huis klaar moeten hebben, maar vind het nu wel een keer genoeg geweest, doe het lekker overdag.ik slaap al slecht, en zo kan ik nog niet eens op tijd naar bed ook niet !!!

en ze beginnen nu ook al met vuurwerk !!! echt dikke vlinders in de steeg gooien zodat het extra hard klinkt en wij wonen op een hoekhuis met die steeg precies naast ons, nouwww mijn zoontje schrikt daar toch van wakker .... !!!! nou toen heb ik het gehad hoor, heb gezegt dat als ze dat vuurwerk nog door de steeg gooien of uberhaubt nog bij ons huis in de buurt in de politie bel, ik heb een zoon en daar mogen ze best wat rekening mee houden, en btw vuurwerk mag niet voor het oud en nieuw is, dan mogen ze gooien wat ze willen !!!

Deel Deze Pagina