Mannen Klaag Topic !!

Discussion in 'De lounge' started by Daddy J, Dec 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daddy J

Daddy J Lid

Dec 10, 2009
    71
    0
    0
    Freelancer ICT/Commercieel
    Rhoon
    Deze topic is bedoeld voor de mannen van de zwangere vrouwen.
    Hier mogen wij ook eens klagen en zeuren over alles met en rond de zwangerschap.8)
    Wij zijn ook een deel (natuurlijk een heel belangrijk deel) van de gehele zwangerschap.

Dus mannen, gooi het er uit !!!

Ik zal beginnen:

Herkennen jullie dit ook?
    Dooooooeeee diiiittt doooooeeeeee daaaat (klinkt als een sirene)
    Wij zijn er tegen..... dus altijd in de minderheid.
    Waarom heb je dat niet gedaan... en waarom dat wel?
    wie was dat (aan de telefoon ofzo) als of we gelijk vreemd gaan oid?
    Om 22.00 zeggen: heb je wokkels meegenomen... (die ik ze nog nooit heb zien eten)

vul maar aan... ;)

John

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

respect!!!

zal verder wijselijk mn mond houden in dit mannen topic, maar hoop wel te leren wat NIET te doen :p

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi :D

eindelijk eens een man hier op het forum die zijn stem laat gelden...ik ben benieuwd naar de reactie's van andere mannen..ben benieuwd of wij (zwangere al dan niet zwangere) vrouwen toch zoveel op elkaar lijken als men zegt ;)
    en of er inderdaad nou ook wel wat mannen hier op het forum ronddwalen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Link link link...op www.zwangerschapspagina.nl

Zal ik mijn man vragen de boel aan te vullen?

- Dat ik alles vergeet vindt ie bloedirritant
    - Helpt ie me ergens aan denken doe ik narrig omdat ik niet achterlijk ben.... *whahaha*

Euh...verder vindt ie me oke geloof ik (zit ondertussen te WII'en en tjah...2 dingen tegelijk zullen mannen nooit kunnen, wij alleen tijdelijk niet, door de zwangerschap)

5. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83

Hahahaha lig hier helemaal dubbel! Succes met je vrouw/vriendin :D:D

6. papavanalysia

May 23, 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    Ik vond dat mijn partner tijdens beide zwangerschappen niet zo erg was met doe dit en doe dat. Als ik het zo lees heb ik geluk gehad, haha.:)

7. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Ha, ha, mogen ook vrouwen van zwangere vrouwen meedoen? Ja, alles vergeten (of helemaal niet horen!), da's hier ook een minder handig gevolg van het zwanger zijn....en ze snurkt zo!

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    aaa zo sweettttt... :)

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben benieuwd naar de reacties:D

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihi, super dit!!! Ik weet wel dat mijn man mijn hormonen niet op prijs stelt ;) hahaha,. maar heb dan ook anti man hormonen hahahaha..
    enne doe dit doe dat.. klinkt bekend.. helaas dat doe ik ook. Geef wel eerlijk toe dat ik onredelijk ben hihi, dat dan weer wel!!!

succes en ik ben benieuwd naar de reacties!!

11. Daddy J

Daddy J Lid

Dec 10, 2009
    71
    0
    0
    Rhoon
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat het hier ook niet heeeeel erg is hoor, maar ik merk het wel...deze topic is natuurlijk met een knipoog bedoeld.

Bij de vorige zwangerschap was het wel veel erger... toen wilde me vrouw al dat bij week 7 de kinderkamer klaar hebben en het doe dat wijsvingertje wees heel erg veel.
    Nu valt het wel mee, dat zal waarschijnlijk komen vanwege ze erg moe en misselijk is.

Wat wel klopt, is wat Gina82 zegt: soms best wel onredelijk, maar ach, hoort er allemaal bij ;)

maar daarom mag ik wel lekker klagen hier... hahahahah :D

12. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Sowieso leuk dat hier ook vaders meeschrijven!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, wat een geinig topic en leuke openingspost. Ik zal mijn wederhelft vanavond eens vragen ook wat te typen.

14. Daddy J

Daddy J Lid

Dec 10, 2009
    71
    0
    0
    Rhoon
    #14 Daddy J, Dec 12, 2009
    Last edited: Dec 12, 2009
    Tuurllijk, elke partner / ieder van de zwangere maakt dit mee ;)

hmm dat herken ik ook wel... ;)

John

15. Daddy J

Daddy J Lid

Dec 10, 2009
    71
    0
    0
    Rhoon
    Zijn hier echt zo weinig mannen ?

nou word ik wel een beetje bang hoor, met alleen maar vrouwen :$

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geweldig een vent op zp!!! heb jezelf geen maten met zwangere vrouwen die je kunt vragen hier mee te kletsen.
    stikgezellig!!!

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

haha, niet bang zijn! de meesten van ons vinden het helemaal geweldig hoor, een man op ZP :D

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    Heey hoi, Ik ben de man van Susanne85.

Natuurlijk lees ik vaak mee over de schouders van, dus ik dacht ook eens te reageren.

Ten eerste hulde voor dit topic :) Veel herkenbare dingen: zwangere vrouwen moeten verwend worden alleen jammer dat ze dat ook zelf weten...je wordt van hot naar her gestuurt voor de raarste dingen. Midden in de nacht nog even een eitje bakken b.v.

Ook de chips is herkenbaar.....zit ik lekker mijn zak pom-beer weg te werken, hoor ik als ik net de laatste doorslik: " heb je niks voor mij bewaard???" ook zij eet NOOOIT pom-beer.....Zucht.

Wat ik ook opvallend vind:
    Niet zwanger: "vindt je me dik" / "ik heb een buikje he???"
    "dat zeg je alleen maar om me niet te kwetsen"
    Zwanger: "Kijk eens hoe dik ik ben"+ foto's maken en posten maar!!

En dan natuurlijk de woede / opvliegerige buien, Dan doe je niks goed, zelfs een kopje thee zetten is voor haar een directe aanval.....tip to survive: Gewoon in een hoekje zitten en wachten tot de bui overdrijft :)

Zo...dat lucht op
    Maar laten we vooral niet vergeten en dan spreek ik voor alle mannen denk ik, dat we vooral heel trots zijn op ons vrouwtje.
    Ik vind suus echt een schoonheid als ze zwanger is.
    En ik ben blij dat ik niet hoef te dragen / bevallen.

Groet papa.

19. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Man van Stef hier:
    Hehehehe.. alles is herkenbaar maar als je het tegen ze zegt in de zwangerschap dan worden ze me toch pissig.
    "Schatje, misschien reageer je wat heftig nu, doe even een beetje rustig" zeg ik dan als ik met een vriend heb gebeld en gezegd dat we het weekend wel langskomen waarop zij alles op gaat noemen wat ze het weekend van plan was.
    Dat is wat ik erg lastig en moeilijk vind: die lijstjes! Alles maar plannen en doen. Dan loopt de planning mis en worden we boos en was het mijn schuld.

Kom je thuis.. anderhalf uur file... is het eerste wat je hoort:
    "Ik vind het wel lekker dat je thuis bent. Dus je hoeft er echt niet uit hoor, maar ik heb zo'n zin in... <vul maar aan met wat je maar kan bedenken>"

En jah.. je loopt een stapje harder... en ben super trots op hoe zij die 3 wondertjes op de wereld heeft gezet. Wie was degene die op dat moment emotioneel was.... juist: papa.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, ik heb mijn vriend de link gestuurd...
    Ik ben benieuwd...*fluit* *pomptiedomptiedommmm*

Share This Page