Mannen Klaag Topic !!

Discussion in 'De lounge' started by Daddy J, Dec 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    Op verzoek van minya ook maar ff wat posten dan :D

Bij vigo was minya echt soms niet te harden, bose buien en commanderen :D
    maar bij deze niet :D
    het enige dat me opvalt is dat er een keer veel chocolade en koekjes en een mix daarvan aanwezig zijn :d

Oh jah en wat ik niet te pruimen vind is die lucht van haar urine op het moment whehehehe :d

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Wahahahhahaha ik lig helemaal dubbel.....heb manlief ook gevraagd wat te posten, maar die durft niet.....hihihihihihi......bang dat ik het lees ofzo!8):p:D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kreeg vandaag nog een opmerking van mijn man:

'Weet je wat me opvalt.. je bent nu eigenlijk best aardig, bij de vorige zwangerschap vond ik je echt een trut'

En bedankt he.. :p

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

die van mij ook niet. zegt ie: ja ga een beetje dom zitten lullen op die zp van jou!!!8) stoeeeeeere boy!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Wahahahhahahahahahahahahahhaa!!!!!!! Ik vind dat de echt stoere mannen toch echt hier aan het posten zijn! Das lef....klagen over vrouwlief, terwijl ze meeleest;)

6. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    almelo

whahahahahahahahahahahahaha :D:D

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel

Wat niet is kan nog komen... Muwhahahahahahaaaaaah!!!

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    HAHAHA....die lijstje inderdaad!!!
    En dan boos worden als je er iets in jou handschrift bijzet, hup zo de prullenbak in en wordt alles opnieuw geschreven in haar handschift.....Hahaha:D

9. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    almelo

*boekt vast hotel kamer* :D :p

10. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Nou jongens, nu hier toch allemaal a.s. vaders zijn heb ik meteen wel even een vraagje: op het lijstje van mijn vrouw staat: bed omhoog voor de bevalling.....hoe kregen jullie dit voor elkaar? Klossen eronder klinkt simpel, maar....er zit nog een achterkant aan het bed en met die klossen eronder krijgt die achterkant ruzie met de bovenhangede lampjes. Middenbalk zit gevaarlijk los, dus ik heb al visioenen van een volledig inéénstortend bed op het moment suprème. Worden ze erg boos als je bed nog gewoon zo is als 'ie was?

11. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    almelo
    gewoon proberen joh, je kunt altijd nog wegrennen :p

oeh maar ff zereneus, dat lijkt me ook wel een rot inderdaad.
    misschien lege kratten bier proberen???
    Minya en ik hebben het geluk dat we een vrij simpel bed hebben :)

12. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    En wie moet dan al dat bier eerst opdrinken:D

Ik vrees dat het bed dan nog te hoog komt in het kader van de lampjes. Die middenbalk moet dan ook op die kratten waarschijnlijk, maar die draait (ja, het is nu al gevaarlijk eigenlijk, vooral ook doordat ie steeds meer te houden heeft;)) ja, soms missen we wel een beetje een handige man:(

13. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    Wij hebben het bed ook nooit omhoog gehad, simpelweg omdat hij het dan zou begeven. We hebben wel op tijden dat suus verzorgt moest worden meerdere matrassen op elkaar gelegt.
    Zo kon de kraamhulp er goed bij zonder dat het bed verbouwd moest worden. :p

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hadden het bed op klossen staan (kolere wat een pokke werk) zegt de kwaamhulp net zo mooi 'ach, dat had helemaal niet gehoeven hoor!' Nou... lekker dan....

Maargoed, als het echt niet kan, kan het gewoon niet, klaar! Moeten die kraamhulpjes maar even niet zo moeilijk lopen doen hoor.

15. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Hier zaten wij ook aan te denken, maar ging dat bij de bevalling ook goed dan of wisten jullie al van te voren dat het toch geen thuisbevalling werd?
    Als je ook in bad of op een baarkruk mag bevallen, is een te laag bed misschien nog niet eens het meest vervelende wat de verloskundige tegenkomt?

16. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Hi hi, da's helemaal leuk ja, ik kan me herinneren dat het ondanks het veel geschiktere bed (één bedbodem en één matras en gewoon waaibomenhout met een ikea matras) bij mijn eigen bevalling ook een hoop gedoe was, maar je, toen hoefde ik het niet te doen! Daarna 5 weken klimmen met zeer dikke buik en toen in het ziekenhuis bevallen:(

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    #37 susanne85, Dec 16, 2009
    Last edited: Dec 16, 2009
    Het idee vanaf het begin was toch in het ziekenhuis gezien de bekkeninstabiliteit en complicatie's

Maar je kan ook om een hele kleine verloskundige vragen.....:D Hahaha...

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Ik heb mijn man midden in de nacht!!! wakker gemaakt met de mededeling dat ik zin had in kibbeling.
    Kreeg als antwoord terug dat dit een achterlijke tijd was om dit te vragen omdat de visboer toch dicht zat.
    Dit werd me niet echt in dank afgenomen.

Als troost: de eerste 3 maanden had ik héél veel zin in mac donalds. En dat vond mannlief dan weer niet erg!!!
    Verder viel ik best wel mee (zeg ikzelf) was de meeste tijd toch aan het werk (40 uur tot de 36e week) Heb ook al die tijd alles zelf kunnen doen, zelfs veters strikken en onkruid wieden.

19. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    :D:D

20. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Sorry Towser, ik denk niet dat ik het red om binnen 11 maanden een hele studie verloskundige te volgen. ;) Maar met extra matrassen moet het vast wel lukken.

Share This Page