Ik ga het bed ook niet verhogen, ik verlaag de vloer hahahahahaahaha Geweldig dat er veel mannen reageren... zo staan we sterker tegen de dames Ik moet wel lachen af en toe om me messie hoor, ze is erg vergeetachtig... ik zeg dan ook vaak tegen haar "je bent een goudvis met Alzheimer" En idd, het vragen om "wat lekkers" steekt de kop wel op (op vreemde tijden) maar eerlijk is eerlijk, ze is nog heel snel moe, en ligt vroeg op bed... Dus het valt mee dus... en tuurlijk vind ik het heerlijk allemaal... ze is is de moeder van mijn kind, hoeveel mooier kan je nog hebben
@Towser...als het echt zo moeilijk gaat zou ik het idd met extra matrassen proberen...het is ok voor de controles door de kraamhulp enzo...dus al l!eg je alleen voor de controles dat ding erop...moet kunnen toch... Verder zal ik morgen al mn hubby uit zn werk is eens even vragen hoe en wat...hahaha! (al weet ik de antwoorden eigenlijk zelf wel...ooooppps!)
Hahahaha, wat grappig is dit! (Ik 'mag' hier helemaal niet reageren eigenlijk ) Bij gebrek aan een partner tijdens mijn zwangerschap, heb ik mijn vader OVERAL mee naar toe gesleurd. Hoe vaak die arme man wel niet naar Ikea is geweest, voor nog meer 'leuke' spulletjes . Hij moest zelfs mee naar de 9-maanden-beurs. Ik heb hem nog nooit zo verloren zien kijken. In ieder geval heel veel sterkte! (en succes op de 9-maanden-beurs binnenkort )
Schaam me dood.. ik heb dit ook gedaan: Leuk een topic voor mannen, die van mij kan wel klagen, maar heeft niet de ballen om te reageren..zegt ie: ja dag, ik ga een beetje met allemaal vrouwen over jou praten.. en daarna; zijn het mooie vrouwen? *zucht*
Tjjjeetje....hier de vriend van Leonizzie (of hoe je het ook maar mag spellen, al dat rare gedoe. Maar goed...doe toch ff mee). Tijdens etentje zei Leonie dat er eindelijk een leuke topic voor mannen is op DE zwangerschapspagina. Nou als ik dit allemaal lees maak ik me toch een beetje zorgen om mijn gezondheid en volgens mij krijg ik nog een (hele) zware tijd . Mijn vriendin is nog pril zwanger, maar ik herken sommige dingen al: -vergeetachtig -doooeeeeeee dit doooooeeee daaaaaat -en dat plannen!!!!!! (gisteren moest alles al gedaan zijn c.q. klaar zijn) Zeggen ze dat vrouwen erg moe zijn in het begin en dat wij daar rekening moeten houden!!!!! Neeee............ik ben lekker fit met dat geplas de hele nacht!!!!! Kan iemand mij vertellen waar dat vandaan komt?? Wat veroorzaakt nou datgene in het vrouwenlichaam dat als ik iets heeeeel kleins fout doe dat daar de grootste olifant van wordt gemaakt??!! Ik ben heel blij dat WE zwanger zijn hoor, begrijp mij niet verkeerd. Echt mega-blij....allen worden we vader. Leuk dat veel (denk eerder alleen maar vrouwen) vrouwen meelezen, maar ik hoop dat ze hierdoor beseffen dat ook de vaders in spe het erg moeilijk hebben HAHAHAHA Leuke topic!!!! Kan ik ook een mee praten over DE zwangerschappagina
Geen idee waar het vandaan komt, maar goed nieuws: het gaat over! Met een week of, pak 'em beet, 24 ofzo, was het over. Toen kreeg ze heeeeeeeel erg last van haar bekken en maagzuur, dus draait en kreunt en steunt nu de halve nacht.......Ik dacht dat alleen zwanger zijn vermoeiend was, maar naast een zwangere vrouw liggen is minstens zo vermoeiend weet ik nu
hahhha nou dat zijn haar HORMONEN ihihiihih denk maar aan de momenten als ze ongesteld wordt en dan tien zo erger ihiiihihi.. en ik ben nu al vergeet achtig ,,ik vond laats de staafmixer terug in de koelkast ?????? eeee dat wordt wat later wat een leuke topic zeg.. zo kan je ook een beetje in de gedachte kijken van mannen en hoe zij er over denken
Ik vind dit een leuk topic! Leuk om te lezen waar mannen zich zo aan storen, al weet ik precies waar die van mij zich aan stoort bij mij als ik zwanger ben. De eerste keer was ik trouwens echt een HORMONSTER, dat weet ik zelfs van mezelf, en nu kan ik het wat meer onder bedwang houden, maar van binnen zit 'ie wel hoor Denk dat mijn man niet komt reageren want hij vind zo'n forum maar een stom gedoe, beetje met vreemden kletsen over weet ik veel wat hahaha. Maar hij stoort zich aan dat ik zo wispelturig ben, mijn bui kan zo ineens omslaan en inderdaad van een mug een olifant maken. Ook dat ik alles zo'n beetje vergeet, en ongeveer 80% van de dag in een soort van waas leef en eigenlijk het meeste niet hoor van wat hij verteld *schaam*. En mijn nesteldrang, daar kan hij echt helemaal niks mee, hij vind dat wij nog tijd zat hebben terwijl ik vind dat we veel te laat met alles zijn!
Ik ben redelijk lief geweest tijdens mijn zwangeschap, maar wat mijn man vrij vervelend vond is dat ik hem vroeg om dingen mee te nemen waar ik zo'n zin in had (wel gewoon bij de wekelijkse boodschappen, niet om 01.00 's nachts) en dan als we ze in huis hadden hoefde ik het niet meer. Maar als ik dan een keer onredelijk was vond ik het eigenlijk gewoon net goed. Ik had al die ongemakken en dan vond ik het wel zo eerlijk als hij er ook last van had. Overigens heb ik wel geweigerd zijn hand fijn te knijpen tijdens de bevalling omdat ik het zielig vond, voordat jullie denken dat ik het kwaad in eigen persoon ben.
Er zijn wel weinig mannen die reageren... Dames, laat je man even alles van zich af praten.. Hier mag het 8)
Hahaha wat leuk dit topic. Nou mijn man kan niet klagen over zwanger zijn, helaas is dit bij ons nog niet het geval. Maar kan je wel vertellen over de stimulatieperiode van de icsi, nouuuuuuu soms zijn die hormonen nog erger hoor ik. Hormonen van overgang en zwangerschapshormonen gemengd stel het je voor hihihi. Over alles boos zijn ( heel erg van me) en zo emotioneel als ik normaal was zo hard nu.
@Devy: mij kon je tijdens mijn zwangerschap midden in de nacht ook wakker maken voor patat, alleen ik had 1 geluk met mijn man, hij was altijd wakker nog om 1 uur en als hij dan zin had in patat dan nam ie voor mij ook mee, maakte me dan wakker en ging naast me in bed zitten eten, slecht he?
Zal mijn vriend eens vragen hier een berichtje te plaatsen. Kan hij even van zich afschrijven. Volgens mij was ik erg vervelend tijdens de zwangerschap
ik heb mijn man gevraagd, hij wil niet reageren, is allang blij dat ik niet meer zwanger ben geloof ik