Mannen Klaag Topic !!

Discussion in 'De lounge' started by Daddy J, Dec 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48

Haha dit herken ik wel een beetje :):) Vind het dan gelijk vreemd!
    Of vraag gelijk ehm heb je al een paar dagen niet gehoord beetje vreemd vind je niet;)

Mamavanbrandon@ Dit had ik ook en helaas nog steeds wel :(
    Hij was eergisteren naar een klant bij ons in de buurt en had hem even aan de telefoon ff lekker kletsen want hij zat in de auto.
    In 1x wordt ik afgekapt in me gesprek maare ik moet nu echt op de weg letten???? We bellen altijd in de auto erg vaag dus

Ik voelde me kut niet normaal!! 10 min later stond die dus voor me neus als verassing wat doe ik ga janken haha doos omdat ik het zo vreemd vond en me kut voelde.

Tsja vrouwen vreeemde wezens zal het zelf maar zeggen dan;)

2. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

Nov 17, 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    hahaha.. JA ik denk wel dat mannen het af en toe zwaar kunnen hebben.. Als ik kijk naar mijn eigen zwangerschap.. ik kon af en toe echt een kreng zijn ;) en het erge was... dat wist ik op dat moment zelf ook! maar het kon me geen ruk schelen.... :)

3. mamavanbrandon

Nov 17, 2009
    627
    0
    0
    hahaha nou ik snap je hoor, we kunnen elkaar de hand schudden :D

4. Daddy J

Daddy J Lid

Dec 10, 2009
    71
    0
    0
    Freelancer ICT/Commercieel
    Rhoon
    Nou is zwaar wel een beetje beladen, maar je word als partner een beetje buiten spel gezet van "ja maar jij bent niet zwanger, jij hebt nergens last van" en dat is niet lief !

nou moet ik heel eerlijk zijn en zeggen dat het hier wel mee valt hoor, maar zo nu en dan komen er wel dingen op me afgevuurd waarvan ik denk ow, waar gaat dit over en wat heb ik niet goed gedaan :)
    Ik maak mijn vrouw ook er wel bewust van dat ze soms niet eerlijk is, of iets te fel, en dat pakt ze goed op.

5. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Ja dat denk ik ook wel! Maar inderdaad het kon/kan me dan ook geen ruk schelen! Hij kwam binnen zei eerst niks was eigelijk best boos!! En dan komt die naar me toe om kus te geven en klaar janken haha

6. mamavanbrandon

Nov 17, 2009
    627
    0
    0
    ahhhh haha *knuffel*
    wat zei je mannetje toen je moest huilen?

7. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Tsja wat zou een man zeggen?? haha

Waarom ik zo emo was. Wat die mis had gedaan hij snapte er niks van. Toen ik het vertelde drong het idd wel beetje door dat het misschien beetje vaag was allemaal dus hij snapte het wel :)

8. Daddy J

Daddy J Lid

Dec 10, 2009
    71
    0
    0
    Freelancer ICT/Commercieel
    Rhoon
    Hier is het ook wel een beetje zo hoor

Niet zo heel erg, maar af en toe is ze lekker fel over euhm, eigenlijk niets..
    En zoals een goede man, maatje en vriendje doet, is dan zeggen, is goed meissie :)

Share This Page